Olen katkera siitä etten ole pieni ja siro
Olen aina vihannut kokoani, vaikken mikään keskivertoa huomattavasti isompi nainen olekaan. Hieman keskimittaa pidempi, isorakenteinen ja bmi 24. Olen todella katkera siitä, etten ole pieni ja siro. Vaikka laihduttaisin, minusta ei siroa saisi millään. Kaiken lisäksi mieheni exä on juuri tuollainen pieni, siro ja laiha nainen. Aivan helvetin ärsyttävää, enkä pääse yli tästä asiasta. Vihaan peilikuvaani.
Kommentit (71)
Olen samankokoinen kuin ap. Mutta ilmeisesti aika lailla vanhempi, koska kykenen hyväksymään asian. Olemme kaikki eri kokoisia ja eri näköisiä. Kun ihmisen opoii tuntemaan, niin jokainen ihminen näyttää kauniilta.
Mutta on myös mukavaa, että mieheni on isokokoinen. Minun rinnanympärykseni on 105 cm, mutta miehellä 10 cm isompi. Hänellä on myös kädet ja jalat kuin lapiot. Tunnen itseni oikein siroksi hänen rinnallaan.
Pistä ap vähän mittoja jakoon? Pituus, paino, kriittiset mitat, rintaliivien koko, ikä ym.
Itse taas olisin mieluummin vähän vankkarakenteisempi mutta nätti kuin laiha ja siro mutta ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pakko myöntää, että joku thaimaalainen viehättää juuri siroudellaan ja NÖYRYYDELLÄÄN. Voit yrittää paikata tilannetta olemalla nöyrä.
M45Kuinka heikko itsetunnon täytyy olla, että kaipaa naiselta nöyristelyä?
M40
Aasialaiset ei ole siroja. Lättärintasia ja lättäperseisiä. Lyhyitä ovat.
Ja sivuprofiililtaan lättänaamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pakko myöntää, että joku thaimaalainen viehättää juuri siroudellaan ja NÖYRYYDELLÄÄN. Voit yrittää paikata tilannetta olemalla nöyrä.
M40
Vasta kiinassa tajusin, kuinka hassun muotosia he ovat. Edestä päin normaaleita ja siroja. Sivulta päin niin lättäniä, että mahtisivat aidan raosta. Tyyliin 10 cm paksuja.
Olen pieni, siro ja nätti. :) Ja helvetin ujo. Ei ole oikeastaan lainkaan vientiä, vaan humalaiset yrittää kadulla iskeä kun erehdyin hymyilemään heillekin. Lohduttaako?
Olen kyllä ihan tyytyväinen itseeni, eli siinä mielessä olet heikommassa asemassa minuun verrattuna. Korjaa nuo itsetunto-ongelmat. Elämä on lian lyhyt murehtia asioita joille ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Mutta tiukat pikku pil - lut.
Toista kuin suomilorttihöröt.
En kanssa ymmärrä miksi niin monet hehkuttaa aasialaisia naisia. Toki heistä monet on kasvoista kauniita ja upeat hiukset jne mutta lähes kaikki on persjalkaisia lattaperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Hieman suurempikokoisena sinulla on mahdollisuus ratkaista elämäsi ongelmia itse. Et joudu levittämään kaikille jalkojasi, jotta saat huomiota tai apuja.
Mitä ihmettä horiset? Jäi varmaan lääkkeet ottamatta?
Jaa, minä olen kaiketi siro, mutta en niinkään naisellisella tavalla... Minulla on todella kapea lantio, kapeat raajat, pieni olematon pylly, ei tissejä ja levein kohta on varmaan hartiat. Jos lihon, niin saan läskiä vain vyötärölle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap oikeassa, että miesten päiväuni on sellainen hyvin pieni siro nainen.
Siro nainen voittaa aina. Aivan kuten harteikas iso mies voittaa aina naisten puolelta.
Ja jälkeläiset ovat sitten harteikkaita naisia ja siroja miehiä.
Kannattaako sun katkeruutesi? Hyödyttääkö? Auttaako muuttumaan?
Kaikesta sitä ihmiset voivatkin katkeroitua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap oikeassa, että miesten päiväuni on sellainen hyvin pieni siro nainen.
Siro nainen voittaa aina. Aivan kuten harteikas iso mies voittaa aina naisten puolelta.
Höpsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Tämä. Aasialaisilla on myös usein todella oudot mittasuhteet, johtuen varmaan siitä alikasvuisuudesta? Aasialaiset missit on kyllä yleensä ihan kauniita, mutta jos pistää kauniin pohjoismaalaisen, latinan tai arabinaisen sen rinnalle niin eihän se pärjää niille mitenkään.
Mä oon 168cm ja olen siro, kapea vyötärö ja kroppa on X mutta hoikka. Saman tyyppinen kroppa kuin Shirly Karvisella. Treenaan, joten lihaksiakin löytyy sopivasti.
AAsialaisilla on ihanan pienet jalat ja kädet, on ne kauniita. Näin indonesialaisia tanssijattaria ja onhan ne nyt ihan eri levelillä. Japanilaisetkin todella söpöjä. Norjassa näin maailman kauneimman kiinattaren, siis niin kaunis , iho kuin posliinia mutta kellertävä pitkät kiiltävät mustat hiukset ja äärimmäisen nukkemaiset kasvot ja ystävällinen luonne. On ne upeita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
M45
Thaimaiset näyttää kaikki pojilta ihan lantiota ja naamaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Miten siro määritellään?
162 korkeintaan, jalka 36, paino 50-55, olkapäät sirot sääret hoikat. Kasvot pienet.
On vain nöyriä ja ylpeitä naisia. Asia selvä idiootti.