Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri
On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.
Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.
Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?
Kommentit (1497)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisenpuute ajaa miehiä väitetysti alkoholismiin, niin miten selität miesten päihdeongelmat parisuhteissa?
Heikko elämänhallinta ja vääristyneet ajatukset miehisyydestä ajavat miehiä sekä alkoholismiin että naisettomuuteen.
Luulen että nämä ovat tyytymissuhteen kiroja. Joku pitää olla, vaikka kuinka ketuttaisi. Ruma ja ärsyttävä nainen on monille parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys.
Moni toki saattaa olla juoppoja, oli naista tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaten, kuin nainen voi lisätä markkina-arvoaan parantamalla ulkoista olemustaan, voi mies tehdä sen hankkimalla hyvän aseman ja varallisuutta. Jos mies kykenee huolehtimaan perheestä, nainen tulee paljon vastaan muissa toiveissaan. Jos on työssäkäyvä, pärjäävä, ystävällinen ja tervepäinen, haluaa lapsia, ei kyllä ilman naista voi jäädä.
Yksi suurimmista harhaluuloista miehillä on, että korkea status ja menestys olennaisesti parantaisivat miehen mahdollisuuksia. Ei paranna läheskään kaikkien naisten kohdalla.
No sillä on aivan sama mikä sinun henkilökohtainen mielipide asiasta on. Oikea maailma kuitenkin näyttää hyvin erilaiselta kuin tämä sinun mielipide tästä asiasta.
Mikään, siis mikään ei paranna miehen naismenestystä kuin korkea status ja menestys. EI MIKÄÄN YKSITTÄINEN ASIA paranna miehen seksuaalista yltäkylläisyyttä kuin nuo asiat, kun parisuhteeseen halukkaita naisia piisaa näillä miehillä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka tekisivät mitä"? Eli mies on sosiaalinen, iloinen, positiivinen, seurallinen, hänellä on laaja ystäväpiiri ja hän on aktiivinen ja tutustuu koko ajan uusiin ihmisiin; harrastaa, matkustelee, tekee vapaaehtoistyötä, kehittää itseään. Silti ei saa naista?
Enpä usko.
No tuollainen käy jo työstä, 99 % ei elä noin.
Nimenomaan, tuossa kuvailtiin lähes kuin joku PUA-mies joka on omistanut koko elämänsä naisten kaatamisen jalolle taidolle.
Tavallisista miehistä täällä on puhe, ei mistään top 0,1% kuvaillusta miehestä kuten tuossa kommentissa.
Oikeasti? Mietitäänpä:
Eli mies on
- sosiaalinen - pätee omaan puolisooni
- iloinen, positiivinen - pätee puolisooni, hän on useimmiten hyvällä tuulella, löytää tilannekomiikkaa. Kuka ylipäänsä jaksaisi olla murjottavan ja negatiivisen ihmisen kanssa?
- seurallinen, hänellä on laaja ystäväpiiri - edelleen pätee puolisooni, ovet ovat normaalitilanteessa (valitettavasti) koko ajan auki myös ystäville ja puhelimessa hän puhuu omien ystäviensä kanssa paljon enemmän kuin minä omieni
- ja hän on aktiivinen ja tutustuu koko ajan uusiin ihmisiin - ei nyt koko ajan tutustu uusiin ihmisiin, kun ei ole sellaisessa työssä, jossa tutustuisi, mutta on ollut innokas mm. tutustumaan minun ystäviini ja saa harrastuksissaan uusia tuttavia
- harrastaa - paljon yksilöjuttuja (moottoripyöräily, nikkarointi yms) mutta myös pallopelejä muiden kanssa
- matkustelee - sekä yksin että minun kanssani ja on matkustanut minua enemmän jo ennen kuin tapasimme
- tekee vapaaehtoistyötä, kehittää itseään - tällä hetkellä ei voi tehdä mutta vielä alkuvuodesta teki, lisäksi on aina innokas auttamaan talkoissa ja muutenkin läheisiään, tuttaviaan ja jopa tutuntuttuja joita ei itse edes tunne. Kehittää itseään lukemalla koko ajan paljon ja opiskelemalla satunnaisesti verkon kautta.
Tämä oikeasti on teidän mielestänne jotenkin erityistä, johon ei pysty kuin 0,1 % miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naista tulee kunnioittaa ja kun se puuttuu ei ole naistakaan. Yksinkertaista se on. Nainen ei ole esine sinulle vaan ihan täysi ihminen . Sen kun tajuat niin naisia riittää.
Näin tehdään kaverimiehiä joka kiinnostaa saman verran kuin Mieskaveri lapselle-toiminta.
Onhan netti täynnä meemejä, joissa kirjoitetaan että kun kunnioitat naistasi... niin se nainen katoaa kuvasta.
Se on hyvin totta, että kaverimiehiä ja "muuttoapu taksikuski"miehiähän näistä miehistä usein naisille tulee. Mutta miesten ei kannata antaa naisten käyttää itseään hyväksi. Jos nainen käyttää sinua vain taksikuskina tai muuttoapupoikana, ilman että saat siitä mitään hyötyä omaan elämääsi, niin se pitää huomata ja lopettaa sellainen ihmissuhde.
On se kumma, että näille muuttoapumiehille kaikki pitää maksaa p*llulla muuten se on hyväksikäyttöä. Minusta on normaalia, että kaveria (miestä ja naista) autetaan muutossa, kuskauksessa jne. Vastaavasti kaveri taas auttaa sinua, kun apua tarvitset. esim kaverini auttoi minua muutossa, minä autoin häntä remontissa hiomalla ja maalaamalla seiniä.
Tämähän kertoo enemmän vain sinusta, kun sait tuosta kommentistani jostain päähäsi pillulla maksamisen.
Mitä hittoa? Luepa tuo kommentti uudelleen ja näytä minulle missä siinä oletetaan seksuaalisia vastapalveluksia. Ajattelin vieläpä kirjoittaa tuohon kommenttiin etten tarkoita tällä mitään suihinottoja vaan ihan normaalia vastavuoroisuutta, kuten vaikkapa lounaan tarjoamisen.
Mutta kuten sanottua, tuo sinun pillulla maksamisella heti reagointi kertoo paljon sinusta. Ei ole kovin hyvä näkymä sinun mentaliteetista, kun se on ensimmäinen asia joka mieleen pöllähtää.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän syrjäytyneet miehet ole yleensä niitä videopelimiehiä, joilla nuoruus meni ruudun ääressä ja nyt ollaan naisten kanssa pallo hukassa. Ainakin jos näin omaa elämänkaartani projisoin.
Ihan uteliaisuudesta: mitenkäs syrjäytyneet naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaten, kuin nainen voi lisätä markkina-arvoaan parantamalla ulkoista olemustaan, voi mies tehdä sen hankkimalla hyvän aseman ja varallisuutta. Jos mies kykenee huolehtimaan perheestä, nainen tulee paljon vastaan muissa toiveissaan. Jos on työssäkäyvä, pärjäävä, ystävällinen ja tervepäinen, haluaa lapsia, ei kyllä ilman naista voi jäädä.
Yksi suurimmista harhaluuloista miehillä on, että korkea status ja menestys olennaisesti parantaisivat miehen mahdollisuuksia. Ei paranna läheskään kaikkien naisten kohdalla.
LOL näytähän yksikin miljonääri/näyttelijä/kuuluisamies joka on vastentahtoisesti naiseton.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisenpuute ajaa miehiä väitetysti alkoholismiin, niin miten selität miesten päihdeongelmat parisuhteissa?
Heikko elämänhallinta ja vääristyneet ajatukset miehisyydestä ajavat miehiä sekä alkoholismiin että naisettomuuteen.
Niinpä. Sitten syynä on p ska, nalkuttava akka, joka ei ollut yhtään sellainen aina hyväntuulinen Barbie-yksisarvinen. Eron jälkeen taas syynä on se, että menetti naisen, joka piti elämän elämisen arvoisena. Omat ongelmat on niin helppoa laittaa aina jonkun tai jonkin muun syyksi.
Olisi pelottavaa joutua parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, jota ainoastaan parisuhde pitää elämässä kiinni ja estää syrjäytymästä. Minä ainakin haluan fiksun, aikuisen miehen, joka käy töissä ja harrastaa liikuntaa ihan oman hyvinvointinsa vuoksi, ei vain siksi, että saisi naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä on aivan sama mikä sinun henkilökohtainen mielipide asiasta on. Oikea maailma kuitenkin näyttää hyvin erilaiselta kuin tämä sinun mielipide tästä asiasta.
Mikään, siis mikään ei paranna miehen naismenestystä kuin korkea status ja menestys. EI MIKÄÄN YKSITTÄINEN ASIA paranna miehen seksuaalista yltäkylläisyyttä kuin nuo asiat, kun parisuhteeseen halukkaita naisia piisaa näillä miehillä aina.
Tuo on totta, eikä sitä poista se että aina on miehiä jotka saavat naisia ilman statusta ja menestystä. Olivat sitten renttuja taikka kaltaisiani normaaleja turvallisia miehiä. Omalla kohdallani luultavasti ulkonäkö on se, mikä vetää naisia. Olen lisäksi niitä miehiä, jotka ei pieniä vihjeitä huomaa. Olen torjunut osan naisista ja olen itse tullut torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on aikuiset miehet, jotka vieläkin itkee jotain yläasteella minulle ei juteltu tyyppisiä juttuja.
Sitten ihmetellään, että miksi...
Itkee vai toteaa asian? Kiusaaminen jättää arvet ja niitä ei noin vain karisteta kun täyttää 18-vuotta.
Mutta mitäpä sinä asiasta tietäisit, olit mukana potkimassa maassa makaavia.
Ainakin minä näen asian niin että syitä miksi moni ei löydä kumppania on monia kuten:
- moni ei koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi eli miksi mennä parisuhteeseen?
- nykyään on paljon muutakin mielekästä tekemistä kuin seurustella kuten videopelit,matkustelu tai vaikkapa festareilla käynti.
- yhteiskunta on muuttunut ja sukupuolista on tullut lähes tasa-arvoisia ja tämä tarkoittaa sitä että ihminen ei tarvitse vastakkaista sukupuolta muuhun kuin seksiin.
- sukupuolet ovat yhä enemmän tekemisissä toistensa kanssa niin kouluissa,arjessa kuin vaikkapa työpaikoilla ja tämä johtaa siihen että vastakkaisesta sukupuolesta tulee tavallinen ystävä.
- syrjäytyminen eli moni nuori jää ilman työpaikkaa ja sitten lukkiudutaan kotiin.
Sitten vielä päihdeongelmat,mt-ongelmat.. jne
Syitä voi hakea, mutta suurin syy on ujous, tuppisuisuus ja vakavuus. Luonteesta puuttuu valovoimaisuus ja karisma. Tähän lisätään kielteiset asenteet naisia kohtaan ja mt- ongelmien kirjo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.
Toimiiko sama myös toisinpäin?
Eli saako naisilta odottaa normaalia keskustelua niiden huoneen toiselta puolelta lähetettyjen hienovaraisten signaalien sijasta?
Saa! Kyllä minä ainakin juttelen samalla tavalla kaikkien kanssa. Mutta tietystikin jätän miehen rauhaan, jos hän on torjuva eikä oikein vaikuta haluavan jatkaa sananvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän syrjäytyneet miehet ole yleensä niitä videopelimiehiä, joilla nuoruus meni ruudun ääressä ja nyt ollaan naisten kanssa pallo hukassa. Ainakin jos näin omaa elämänkaartani projisoin.
Ujoja kotona viihtyviä naisia, jotka eivät saa sanaa suustaan eivätkä käy missään. Elävät mahdollisesti kissojen kanssa.
Naiset keskustelemassa mikä miehissä vikana.
Klassikko.
Mitä jos pysyisitte omalla puolella aitaa ja jättäisitte miesten analysoinnin ammattilaisille. Te ette tiedä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten ketjujen pääasiallinen anti on aina "lyödyn lyöminen". Mututuntumalta keksitään syitä ja vähätellään sekä halvennetaan miehiä, jotka elävät koko elämänsä tahtomattaan parisuhteiden ulkopuolella. Monilla naisilla ei jostain syystä tunnu olevan mitään empatiaa miehiä kohtaan.
Minulla ei ole empatiaa sellaisia miehiä kohtaan, jotka syyttävät naisia yksinäisyydestään. Yhdelläkään naisella ei ole velvollisuutta rakastua tiettyyn mieheen,
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.
Ja sitten nainen sanoo että mies on liian hyvä ystävä jotta sen kanssa voisi kuvitella parisuhdetta,eli yksi tytöistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujoja kotona viihtyviä naisia, jotka eivät saa sanaa suustaan eivätkä käy missään. Elävät mahdollisesti kissojen kanssa.
eli tasoa "eikähän syrjaytyneet naiset ole niitä ompeluhulluja, joiden nuoruus meni kutoessa ja nyt ollaan miesten kanssa pallo hukassa."
Huomaatko sävyeron kommentoinnissa?
Tositapaus. Tunsin nuorempana noin 27-ikäisen kundin, joka ei ollut koskaan käynyt treffeillä, suudellut jne. Hoikka, suht fiksu, ei Kevin Spaceytä pahemman näköinen, muttei mikään valloittava persoona. Pakko sanoa – maalta Länsi-Suomesta. Vaikeroi aina tästä naisasiasta. Juttelin hänestä naistuttujeni kanssa ja pidin tälle hemmolle puhuttelun. Siis ilman veetuilua tai ironiaa. Nyt ostat puvun ja kunnon kengät. Ajat partasi ja käyt tukanleikkuussa. Ja menet mesta X:ään, jossa kävi 30-50-vuotiaita naisia. Oltiin aika isossa kaupungissa. Hemmo totteli. Ja sai. Pääsi pukille ekana iltana.
Tämä oli ihan mielenkiintoinen pointti. Olen sanavalmis ja minun on helppoa mennä juttelemaan naisten kanssa, seuraakin on riittänyt ihan mukavasti. Mutta joskus "tie nousee pystyyn" hyvinkin nopeasti eikä siinä mitään, ei kaikkien kanssa voikaan synkata. Olenko tavannut siis tietämättäni sellaisia ihmisiä, jotka olisivat tarvinneet heti alkuun ns. lirkuttelua?
Oma metodini on ollut se, etten esimerkiksi ensimmäisten Tinder-treffien jälkeen ala vielä lurittelemaan mitään romanttis-eroottista (tietenkään), kun ei vielä ole välttämättä edes suudeltu. Toisen tapaamisen aikana pitää jo ottaa vähän lähempää kontaktia toiseen, koska kiinnostusta on ollut jo alusta asti (match).
Mutta aina kun näitä miesten ja naisten väliseen kanssakäymiseen liittyviä juupas-eipästelyjä lukee tällä palstalla, niin en ihmettele ollenkaan miksi tässä maassa on niin paljon tahtomattaan yksinäisiä ihmisiä. :/
Pieni vastaantuleminen tekisi molemmilla sukupuolilla hyvää, näkisin..