Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri

Vierailija
01.04.2020 |

On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.

Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.

Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?

Kommentit (1497)

Vierailija
101/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naista tulee kunnioittaa ja kun se puuttuu ei ole naistakaan. Yksinkertaista se on. Nainen ei ole esine sinulle vaan ihan täysi ihminen . Sen kun tajuat  niin naisia riittää.

Näin tehdään kaverimiehiä joka kiinnostaa saman verran kuin Mieskaveri lapselle-toiminta.

No jos te kerran jo tiedätte, mitä tehdä ja mitä ei pidä tehdä, niin miksi näitä keskusteluja käydään? Kunnioittaminen oli ehkä turhan iso sana, mutta en ikinä olisi pariutunut miehen kanssa, joka ei arvosta minua ja kohtele minua vertaisenaan. Ei jalustalla mutta ei todellakaan myös verrattavissa johonkin autoon (käytetty vs uusi -vitsit, ehe ehe) tai (avaimeen ja) lukkoon.

Vierailija
102/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaten, kuin nainen voi lisätä markkina-arvoaan parantamalla ulkoista olemustaan, voi mies tehdä sen hankkimalla hyvän aseman ja varallisuutta. Jos mies kykenee huolehtimaan perheestä, nainen tulee paljon vastaan muissa toiveissaan. Jos on työssäkäyvä, pärjäävä, ystävällinen ja tervepäinen, haluaa lapsia, ei kyllä ilman naista voi jäädä.

Yksi suurimmista harhaluuloista miehillä on, että korkea status ja menestys olennaisesti parantaisivat miehen mahdollisuuksia. Ei paranna läheskään kaikkien naisten kohdalla.

LOL näytähän yksikin miljonääri/näyttelijä/kuuluisamies joka on vastentahtoisesti naiseton.

No se miljonääri ei saa juuri tuota naista joten se riittää todisteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naista tulee kunnioittaa ja kun se puuttuu ei ole naistakaan. Yksinkertaista se on. Nainen ei ole esine sinulle vaan ihan täysi ihminen . Sen kun tajuat  niin naisia riittää.

Näin tehdään kaverimiehiä joka kiinnostaa saman verran kuin Mieskaveri lapselle-toiminta.

No jos te kerran jo tiedätte, mitä tehdä ja mitä ei pidä tehdä, niin miksi näitä keskusteluja käydään? Kunnioittaminen oli ehkä turhan iso sana, mutta en ikinä olisi pariutunut miehen kanssa, joka ei arvosta minua ja kohtele minua vertaisenaan. Ei jalustalla mutta ei todellakaan myös verrattavissa johonkin autoon (käytetty vs uusi -vitsit, ehe ehe) tai (avaimeen ja) lukkoon.

Näitä keskusteluja käydään kun te naiset teette ketjuja ja alatte haukkumaan miehiä.

Vierailija
104/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin yksin jääneitä miehiä, jotka itse tunnen, niin heitä yhdistää heikot sosiaaliset taidot. Ja tylyys. Luulevat jostain syystä tekemällä toisiin vaikutuksen piikittelemällä - mutta yllätys yllätys, ainakaan kovin moni nainen ei halua kuulla "sä oot muuten selvästi feikkiblondi" ja "tuo mekko ei kyllä sovi sun perseelle" -tyylisiä kommentteja. Aito mukavuus ja hyvät keskustelutaidot ovat se juttu.

Monia ns. videopelipoikiakin tunnen, ja kyllä valtaosalla heistäkin on kumppani. Ilmeisesti pelaaminen ei siis ole huonontanut heidän sosiaalisia taitojaan.

Vierailija
105/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan netti täynnä meemejä, joissa kirjoitetaan että kun kunnioitat naistasi... niin se nainen katoaa kuvasta.

Se on hyvin totta, että kaverimiehiä ja "muuttoapu taksikuski"miehiähän näistä miehistä usein naisille tulee. Mutta miesten ei kannata antaa naisten käyttää itseään hyväksi. Jos nainen käyttää sinua vain taksikuskina tai muuttoapupoikana, ilman että saat siitä mitään hyötyä omaan elämääsi, niin se pitää huomata ja lopettaa sellainen ihmissuhde.

On se kumma, että näille muuttoapumiehille kaikki pitää maksaa p*llulla muuten se on hyväksikäyttöä. Minusta on normaalia, että kaveria (miestä ja naista) autetaan muutossa, kuskauksessa jne. Vastaavasti kaveri taas auttaa sinua, kun apua tarvitset. esim kaverini auttoi minua muutossa, minä autoin häntä remontissa hiomalla ja maalaamalla seiniä. 

Tämä. Itse olen kyllä lopettanut mainitsemasta muutoista ja muusta isommasta kenellekään muulle kuin naispuolisille ystäville, koska en kaipaa mitään koiranpentuja jalkoihini pyörimään ja odottamaan palkintoja. En siis koskaan ole pyytänyt apua, vaan nämä plutot ovat työntyneet väkisin auttamaan, vaikka olisin sanonut, etten tarvitse apua.

Hienoa. Sehän on vain ja ainoastaan positiivinen asia, että et hyväksikäytä sinisilmäisiä miehiä.

Aplodit ja toivon että jokainen nainen ottaa sinusta mallia. Miehet kiittävät. Käyttäkää ihan niitä muuttopalveluja älkääkä kuvitelko että tinderistä saa ilmaiset muuttoavut ilman että siitä mies saa mitään korvausta.

Vierailija
106/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Mietitäänpä:

Eli mies on

- sosiaalinen - pätee omaan puolisooni

- iloinen, positiivinen - pätee puolisooni, hän on useimmiten hyvällä tuulella, löytää tilannekomiikkaa. Kuka ylipäänsä jaksaisi olla murjottavan ja negatiivisen ihmisen kanssa?

- seurallinen, hänellä on laaja ystäväpiiri - edelleen pätee puolisooni, ovet ovat normaalitilanteessa (valitettavasti) koko ajan auki myös ystäville ja puhelimessa hän puhuu omien ystäviensä kanssa paljon enemmän kuin minä omieni

- ja hän on aktiivinen ja tutustuu koko ajan uusiin ihmisiin - ei nyt koko ajan tutustu uusiin ihmisiin, kun ei ole sellaisessa työssä, jossa tutustuisi, mutta on ollut innokas mm. tutustumaan minun ystäviini ja saa harrastuksissaan uusia tuttavia

- harrastaa - paljon yksilöjuttuja (moottoripyöräily, nikkarointi yms) mutta myös pallopelejä muiden kanssa

- matkustelee - sekä yksin että minun kanssani ja on matkustanut minua enemmän jo ennen kuin tapasimme

- tekee vapaaehtoistyötä, kehittää itseään - tällä hetkellä ei voi tehdä mutta vielä alkuvuodesta teki, lisäksi on aina innokas auttamaan talkoissa ja muutenkin läheisiään, tuttaviaan ja jopa tutuntuttuja joita ei itse edes tunne. Kehittää itseään lukemalla koko ajan paljon ja opiskelemalla satunnaisesti verkon kautta.

Tämä oikeasti on teidän mielestänne jotenkin erityistä, johon ei pysty kuin 0,1 % miehistä?

Kyllä. Tavismies = käy tylsässä työssä, vatsamakkarat, muutama kaveri (joita ei aina jaksa nähdä), katkeroitunut naisten torjunnasta, katsoo työpäivän jälkeen väsyneenä telkkaria tai pelaa pleikkaa.

Vierailija
107/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät kuitenkaan "tee vaikka mitä" sen eteen että naista saisivat. 

Vierailija
108/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin hyvä, että näillä miehillä ei ole elämässään naista. Ihminen, jonka mielestä toinen ihminen on vastuussa hänen onnestaan, ei ole parisuhdekelpoinen. Parisuhteessa vastuuttaminen jatkuisi ja alkaisi manipulointi syyllistäminen, kontrollointi, todennäköisesti myös mustasukkaisuus. Vaatimukset naista kohtaan olisivat kohtuuttomat ja alistavat. Oletus ja asetelma on, että nainen on miestä varten.

Aina, kun luen tällaisen aloituksen, ajattelen, että hyvä, taas on yksi nainen välttänyt parisuhdehelvetin. Käykää lukemassa esim. mustasukkaisuusketjua. Kuulostaa monet mieskuvaukset, luonteenpiirteet samoilta kuin palstan toiset mieskuvaukset.

Kumma kommentti, että oikein tahdotaan toisille pahaa ja oikein ilkutaan tietyille miehille että te ette ansaitse rakkautta.

Se lämpö ja rakkaus ja hyväksyntä kun olisi tärkeää jokaiselle, ilman sitä juuri voi joutua heitteille elämässä ja syrjäytyä. On se ihan eri lähtökohta arkeen, kun ihminen saa osakseen hyväksyntää ja rakkautta, silloin sitä haluaa kehittyä ja olla hyödyllinen osa yhteiskuntaa.

Mutta tällainen päälle sylkeminen mitä tuossakin kommentissa tehdään ei auta näitä miehiä. Naisista aina puhutaan että ovat olevinaan niin empaattinen sukupuoli, mutta näissä kommenteissa se empatia loistaa poissaolollaan. Oksettavaa.

Vierailija
109/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan netti täynnä meemejä, joissa kirjoitetaan että kun kunnioitat naistasi... niin se nainen katoaa kuvasta.

Se on hyvin totta, että kaverimiehiä ja "muuttoapu taksikuski"miehiähän näistä miehistä usein naisille tulee. Mutta miesten ei kannata antaa naisten käyttää itseään hyväksi. Jos nainen käyttää sinua vain taksikuskina tai muuttoapupoikana, ilman että saat siitä mitään hyötyä omaan elämääsi, niin se pitää huomata ja lopettaa sellainen ihmissuhde.

On se kumma, että näille muuttoapumiehille kaikki pitää maksaa p*llulla muuten se on hyväksikäyttöä. Minusta on normaalia, että kaveria (miestä ja naista) autetaan muutossa, kuskauksessa jne. Vastaavasti kaveri taas auttaa sinua, kun apua tarvitset. esim kaverini auttoi minua muutossa, minä autoin häntä remontissa hiomalla ja maalaamalla seiniä. 

Tämä. Kuulemma 0,1 % miehistä on sellaisia kuin tuolla edellä kuvasin eli mm. tekee vapaaehtoistyötä. Sen voi ymmärtää kattavan myös talkootyön. Jos olisi normaalit ystäväsuhteet ja sille ystävänaiselle tekisi palveluksia siinä missä ystävämiehillekin, siis ilman sitä p*llun odotusta palkkioksi, niin voi olla että saisi uusia naispuolisia tuttavia ja heidän joukostaan löytyisi se, jonka kanssa kehittyy muutakin.

Niin oma parisuhteeni alkoi. Puolisoni tunsi nuoren naisen, jolle oli apuna kun omisti pakettiauton. Nainen oli minunkin tuttavani. Hän vinkkasi minulle, että minun ja tuon miehen kannattaisi tutustua. Seuraavien talkoiden yhteydessä tapasimme. Kyseinen nainen on edelleen meidän molempien ystävä.

Mutta palstamiesten mukaan tuota naista ei olisi kannattanut auttaa, koska häneltä ei saanut pildeä.

Vierailija
110/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän syrjäytyneet miehet ole yleensä niitä videopelimiehiä, joilla nuoruus meni ruudun ääressä ja nyt ollaan naisten kanssa pallo hukassa. Ainakin jos näin omaa elämänkaartani projisoin.

Ihan uteliaisuudesta: mitenkäs syrjäytyneet naiset?

Ujoja kotona viihtyviä naisia, jotka eivät saa sanaa suustaan eivätkä käy missään. Elävät mahdollisesti kissojen kanssa.

eli tasoa "eikähän syrjaytyneet naiset ole niitä ompeluhulluja, joiden nuoruus meni kutoessa ja nyt ollaan miesten kanssa pallo hukassa."

Huomaatko sävyeron kommentoinnissa?

Miehet positiivisempia? Monelle pelaaminen on sosiaalista toimintaa, itse tosin nuoruudessani ja vieläkin pelaan ennemmin yksin. En itse ajatellut kutomista, vaan kirjoja ja pelejä heillä naisillakin.

Vierailija
111/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin yksin jääneitä miehiä, jotka itse tunnen, niin heitä yhdistää heikot sosiaaliset taidot. Ja tylyys. Luulevat jostain syystä tekemällä toisiin vaikutuksen piikittelemällä - mutta yllätys yllätys, ainakaan kovin moni nainen ei halua kuulla "sä oot muuten selvästi feikkiblondi" ja "tuo mekko ei kyllä sovi sun perseelle" -tyylisiä kommentteja. Aito mukavuus ja hyvät keskustelutaidot ovat se juttu.

Monia ns. videopelipoikiakin tunnen, ja kyllä valtaosalla heistäkin on kumppani. Ilmeisesti pelaaminen ei siis ole huonontanut heidän sosiaalisia taitojaan.

Huvituin, koska noiden kommenttien perusteella olet tavannut niitä Mysteryn opettamia PUA-herroja, jotka ovat oppineet "neggaamaan kohdettaan".

Neggaaminen on niin vanha juttu, että ei uskoisi yhdenkään miehen tekevän sitä enää, vaikka toki se toimi silloin kun se oli vielä PUA-salaisuus.

Vierailija
112/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin hyvä, että näillä miehillä ei ole elämässään naista. Ihminen, jonka mielestä toinen ihminen on vastuussa hänen onnestaan, ei ole parisuhdekelpoinen. Parisuhteessa vastuuttaminen jatkuisi ja alkaisi manipulointi syyllistäminen, kontrollointi, todennäköisesti myös mustasukkaisuus. Vaatimukset naista kohtaan olisivat kohtuuttomat ja alistavat. Oletus ja asetelma on, että nainen on miestä varten.

Aina, kun luen tällaisen aloituksen, ajattelen, että hyvä, taas on yksi nainen välttänyt parisuhdehelvetin. Käykää lukemassa esim. mustasukkaisuusketjua. Kuulostaa monet mieskuvaukset, luonteenpiirteet samoilta kuin palstan toiset mieskuvaukset.

Semmoset psykoosit aamusta hautumassa. Miehet jotka jäävät ilman naista, omaavat kyllä ihan eri taudinkuvan kuin mitä yrität tuossa tarjota. He ovat sellaisia hailakoita ja harmittomia ilman pakonomaista vimmaa mihinkään. Jos tuota vimmaa on, niin alkaa tulla noita kuvailemiasi asioita, ja myös suosiota naisten keskuudessa.

Ulkonäkö on kuitenkin kaikista ratkaisevin. Toiset käy elämäänsä raskaan kantamuksen kanssa ylämäkeen ja toiset alamäkeen. Matkan anti vielä kertautuu elämän aikana henkiseksi taivallukseksi. Tätä naiset eivät ymmärrä lainkaan, kun jokaiselle on aina joku tungettelija tarjolla. Miehissä suhtautuminen on toisin. Toisia palvotaan ja toisia halveksitaan, tekevät mitä tekevät.

Pystytkö ihan vakavissasi sanomaan, ettet tunne etkä päivittäin näe omasta mielestäsi rumia, lihavia ja muuten ulkonäöltään epämiellyttäviä ihmisiä parisuhteissa? Älä valehtele.

Vierailija
113/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.

Toimiiko sama myös toisinpäin?

Eli saako naisilta odottaa normaalia keskustelua niiden huoneen toiselta puolelta lähetettyjen hienovaraisten signaalien sijasta?

Tottakai saa! Mikä saa ihmisen edes kysymään tuollaista?

Vierailija
114/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kommentti, että oikein tahdotaan toisille pahaa ja oikein ilkutaan tietyille miehille että te ette ansaitse rakkautta.

Se lämpö ja rakkaus ja hyväksyntä kun olisi tärkeää jokaiselle, ilman sitä juuri voi joutua heitteille elämässä ja syrjäytyä. On se ihan eri lähtökohta arkeen, kun ihminen saa osakseen hyväksyntää ja rakkautta, silloin sitä haluaa kehittyä ja olla hyödyllinen osa yhteiskuntaa.

Mutta tällainen päälle sylkeminen mitä tuossakin kommentissa tehdään ei auta näitä miehiä. Naisista aina puhutaan että ovat olevinaan niin empaattinen sukupuoli, mutta näissä kommenteissa se empatia loistaa poissaolollaan. Oksettavaa.

Tuollaisia naiset ovat.

Minusta tämä palsta on hieno, kaikkien miesten tulisi käydä täällä säännöllisesti. Näkisivät mitä heistä ajatellaan ja loppuisi se naisista haaveilu.

Vierailija
115/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri ja maailma on muuttunut ja siinä samalla myös parisuhteet sekä treffailu on muuttunut. Nykyisin sinkkuna eläminen kasvattaa suosiota vuosi vuodelta ja pohjoismaissa on sinkkuja kaikista eniten maailmassa, Ruotsi pitää kärkipaikkaa tässä asiassa. Nykyään myös erotaan jatkuvasti sekä parisuhteet on lyhytkestoisia.

Ruotsissa yhdenhengentalouksia on jo ylipuolet kaikista asuntokunnista ja Ruotsissa on maailman eniten avioeroja väkilukuun suhteutettuna, muissa pohjoismaissa yhdenhengentalouksia kaikista asuntokunnista oli 40-50% välillä. Ja tiedän että kaikki yhdenhengentaloudessa asuvat ei ole sinkkuja.

Myös syntyvyys pohjoismaissa on kovin alhaista nykyisin, kaikkien pohjoismaiden hedelmällisyysluku on välillä 1,4-1,7.

Olisihan se mielenkiintoista jos joku osaisi sanoa syitä miksi asiat on näin nykyisin.

Vierailija
116/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvat, että miehen pitää olla supersosiaalinen seuramies ja osata katsoa juuri oikealla metsästäjän katseella, että naiset tykkäävät. Ei. Vientiä on miehellä, joka ei yritä käyttäytyä naisten kanssa erilailla kuin miestenkään kanssa. Mutta jos näytät siltä, että olet tekemisissä itsellesi aivan vieraan elämänmuodon kanssa, koetat muistella opettelemiasi repliikkejä ja peilin edessä harjoittelemiasi asentoja, ja pelkäät minua, niin en minä tottavie välttämättä lämpene.

Toimiiko sama myös toisinpäin?

Eli saako naisilta odottaa normaalia keskustelua niiden huoneen toiselta puolelta lähetettyjen hienovaraisten signaalien sijasta?

Tottakai saa! Mikä saa ihmisen edes kysymään tuollaista?

Varmaankin kyseessä on sarkasmi... Saa odottaa mutta ei kannata.

-eri

Vierailija
117/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisenpuute ajaa miehiä väitetysti alkoholismiin, niin miten selität miesten päihdeongelmat parisuhteissa?

Heikko elämänhallinta ja vääristyneet ajatukset miehisyydestä ajavat miehiä sekä alkoholismiin että naisettomuuteen.

Luulen että nämä ovat tyytymissuhteen kiroja. Joku pitää olla, vaikka kuinka ketuttaisi. Ruma ja ärsyttävä nainen on monille parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys.

Moni toki saattaa olla juoppoja, oli naista tai ei.

Eli naisten syy: mies joutui tyytymään rumaan ja ärsyttävään naiseen ja joutuu sen takia ryyppäämään?

Alkaa olla sillä rajalla, että ilmoittaisinko provoksi. Kokeiltaisiinko asiallista keskustelua vai heitetäänkö ketju kokonaan trollauksen puolelle ja poistoon?

Vierailija
118/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös, eleet ja ilmeet ovat ratkaisevimmat, pukeutuminen ja ulkoasu vaikuttavat myös. Eli puhtaus, kammatut hiukset ja naisilla meikkiä. Vatsamakkarat taikka rumuus muuten ei juuri vaikuta, varsinkaan miehillä. Kyse on millaisen mielikuvan luot itsestäsi (yleensä tiedostamatta), ensivaikutelma on monesti tärkeä. Hyvä ryhti ja huoliteltu ulkoasu sekä kohtelias käytös on hyvä alku. Sen lisäksi vielä kiinnostuksen osoittaminen.

Vierailija
119/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista miestä. Jos on hyvin kouluttautunut, töissä, aktiivinen ja itsestä huolehtiva, ei voi jäädä ilman naista kuin omasta tahdostaan. Se on aivan mahdollista etteivät kiinnostuneet naiset ole sitä mitä haluaisi. Mutta jos nyt suunnilleen tekee sen mitä naiset mieheltä toivovat, ei ole mahdollista täysin jäädä ilman. Ei vain ole.

Minä olen tuollainen mies, mutta en syystä tai toisesta vain viehätä naisia. En tiedä miksi, kun muissa asioissa ei ole mitään ongelmia

Vierailija
120/1497 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaten, kuin nainen voi lisätä markkina-arvoaan parantamalla ulkoista olemustaan, voi mies tehdä sen hankkimalla hyvän aseman ja varallisuutta. Jos mies kykenee huolehtimaan perheestä, nainen tulee paljon vastaan muissa toiveissaan. Jos on työssäkäyvä, pärjäävä, ystävällinen ja tervepäinen, haluaa lapsia, ei kyllä ilman naista voi jäädä.

Yksi suurimmista harhaluuloista miehillä on, että korkea status ja menestys olennaisesti parantaisivat miehen mahdollisuuksia. Ei paranna läheskään kaikkien naisten kohdalla.

LOL näytähän yksikin miljonääri/näyttelijä/kuuluisamies joka on vastentahtoisesti naiseton.

Elätkö muutenkin samanlaista elämää kuin he? Bailaatko samoissa piireissä kuin he? Oletko yhtä paljon esillä?

Et.

Miksi siis kerta toisensa jälkeen rinnastat itsesi heihin etkä naapurin Mikkoon? Kasva aikuiseksi ja tule pois sieltä teini-ikäisten maailmasta, missä tapetoidaan seinät julkkisten kuvilla ja haaveillaan heistä. Katso sitä naapurin Mikkoa ja naapurin Minnaa, onko Mikko julkkismiljonäärinäyttelijä? Onko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme