Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri
On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.
Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.
Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?
Kommentit (1497)
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen ajatellut tätä niinkin, että olisi hyvä että lapsella olisi vastakkaista sukupuolta oleva sisarus, ja ikäero olisi vaikka max viisi vuotta. Siinä tottuisi jo lapsesta saakka siihen vastakkaiseen sukupuoleen, luontevasti. Tai jos ei sisarusta, niin vaikka serkku, jonka kanssa oltaisiin säännöllisesti tekemisissä.
Tuo ei liity mitenkään parinmuodostukseen.
Lisäisin vielä tuohon sosiaalinen, iloinen, positiivinen ...listaan että kivat vaatteet, hyvä hygienia ja hoidetut hampaat, hyvin leikatut hiukset, jos käyttää silmälaseja niin nekin olisi kasvoihin ja tyyliin sopivat...Vaateostoksilla kannattaisi kysyä neuvoa naispuoliselta henkilöltä tai edes myyjän asiantuntemusta. Ei ole kyse edes mistään kalliista vaan voi olla hyvät perusasut jokapäiväiseen käyttöön. Tummat farkut, hyvälaatuinen t-paita, ohut neule tai college, siisti kauluspaita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen ajatellut tätä niinkin, että olisi hyvä että lapsella olisi vastakkaista sukupuolta oleva sisarus, ja ikäero olisi vaikka max viisi vuotta. Siinä tottuisi jo lapsesta saakka siihen vastakkaiseen sukupuoleen, luontevasti. Tai jos ei sisarusta, niin vaikka serkku, jonka kanssa oltaisiin säännöllisesti tekemisissä.
Tuo ei liity mitenkään parinmuodostukseen.
EI-PÄ. Monella tuntuu olevan kummallisia ja rajoittuneita käsityksiä vastakkaisesta sukupuolesta. Kuin kyseessä olisi joku taikavoimia omaava mystinen olento, joka pitää pelejä pelaamalla pyydystää omaksi, ja sitten tuo satuolento tekisi elämästäsi kertaheitolla ihanaa.
Ketjusta poistunut kaikki asialliset viestit ja jostain Loirista jankkaus jätetty.
Ensin pitäisi määritellä mitä tarkoittaa naisen saaminen? Yhdeksi yöksi vai pitkään parisuhteesen? Toiseksi mitä tarkoitta "vaikka tekisi mitä". Naisten kanssa tullut juteltua heidn kokemuksistaan deittisiviuilta tai sovelluksista. Kovin yleist tuntuu olevan, että ekan kolmen viestin aikana mies joko suoraan vonkaa pesää tai vie keskustelun vaakamamboon. En tätä laskisi sarjaan "kaikkeni yritin, mutku mikään ei kelpaa".
Ensimmäisessä parissa lauseessa se vastaus jo onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta voisi olla apua, sillä itselläni kului kotvanen ennen kuin opin olemaan luonnollisesti naisten kanssa. Olin nuorempana melko sisäänpäin kääntynyt ja kasvanut ilman läheisia naiskontakteja niin sanotusti. Ketjussa on esiin nostettu myös aktiivisuus, mikä on miehelle enemmän kuin tärkeää. Nuoruuden suhteen karahdettua, olin suorastaan vimmainen seuranhakija parin vuoden ajan. Ja kas, seuraa riitti joka lähtöön. Viime vuosina kun en ole naisten perässä varsinaisesti juoksennellut, niin on ollut sitten vähän hiljaisempaa.
Hurmaaminen on kuitenkin peli, missä jokainen ei-toivottu ominaisuus on kuin kusiloraus naisen nilkoille. Kovin montaa suhaisua he eivät kestä, joten niitä kannattaa hioa pois parhaansa mukaan. Eikä miesten enemmistöstä mitään hurmuria saa millään liikkeillä. Hurmaamisessa on tavallaan tärkeämpää olla tyrimättä kuin vakuttaa millään omalla omalaatuisuudellaan. Itse olin nuorempana hieman erikoisempi kulkija, mutta vanhemmiten kun muutin tyyliä ja pidättelen mielipiteitä enemmän sisuksissani, on ns. flaksi ollut paljon parempi. Itsestäni olen nykyään tylsempi versio itsestäni, mutta ainakin naiset ovat äänestäneet jaloillaan.
Jos naisten kanssa on ongelmia, niin kannattaa seurata minkälaisten miesten seuraan naiset liimautuvat. Tämä havainto voi alkuunsa masentaa, mutta vaikean hyväksimysprosessin jälkeen voi joko hyväksyä tai kieltää totuuden. Palkinto sielunsa myymisestä on ihan hyvä, mutta vuosien kokemuksella toteaisin maailmasta löytyvän parempaa ja enemmän tavoittelemisen arvoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäölläkin on aika suuri merkitys asiassa.
Jos ulkonäkö ei ole kondiksessa niin eipä sitä saa naista vaikka tekisi mitä. Prostituoidulle voi toki maksaa, mutta eipä se vastaa sitä aitoa intohimoa kahden ihmisen välillä.
Vesa-Matti Loiri?!?
Loirihan on ollut nuorena salskea nuori mies, jolla on ollut vientiä ihan pelkän ulkonäön perusteella. Siihen päälle leffastaran status, niin ei ole pulaa naisista ollut ikinä.
Loiri oli komeimmillaan nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäkö ei ole kondiksessa niin eipä sitä saa naista vaikka tekisi mitä.
Tää on totta. Olen itsekin kokenut iskuyrityksiä miehiltä, jotka ovat olleet oikein kohteliaita, mukavan oloisia ja hyviä puhumaan sekä elämä hyvin hallinnassa, mutta se ulkonäkö... Ikävä myöntää mutta se on käytännössä ollut ylitsepääsemätön. Yrityksen puutteesta tai huonoista sosiaalisista taidoista ei voi näitä miehiä syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi määritellä mitä tarkoittaa naisen saaminen? Yhdeksi yöksi vai pitkään parisuhteesen? Toiseksi mitä tarkoitta "vaikka tekisi mitä". Naisten kanssa tullut juteltua heidn kokemuksistaan deittisiviuilta tai sovelluksista. Kovin yleist tuntuu olevan, että ekan kolmen viestin aikana mies joko suoraan vonkaa pesää tai vie keskustelun vaakamamboon. En tätä laskisi sarjaan "kaikkeni yritin, mutku mikään ei kelpaa".
Tosi on. Siinä vaiheessa kun mies parin viestin jälkeen alkaa vihjailla seksistä, laitan estoon. Näitä on liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäkö ei ole kondiksessa niin eipä sitä saa naista vaikka tekisi mitä.
Tää on totta. Olen itsekin kokenut iskuyrityksiä miehiltä, jotka ovat olleet oikein kohteliaita, mukavan oloisia ja hyviä puhumaan sekä elämä hyvin hallinnassa, mutta se ulkonäkö... Ikävä myöntää mutta se on käytännössä ollut ylitsepääsemätön. Yrityksen puutteesta tai huonoista sosiaalisista taidoista ei voi näitä miehiä syyttää.
Kun on niin monennäköistä ja - luonteista miestä ja naista, niin miksi kaltaisensa eivät löydä toisiaan? Väittäisin, että sellaiset parit ovat todennäköisesti onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tämä johtaisi nimittäin siihen, että miehelle nainen ei olisi sitten niin ihmeellinen otus, kun on nähnyt tyttöjä lapsesta saakka.
Täten mies ei tule nostamaan naista jalustalle, kun on nähnyt siskonsa kautta että naiset eivät ole mitään jumalattaria vaan paskovat ja haisevat ja ovat ärsyttäviä, jne.
Moni naiseton mieshän todella uskoo aikuisenakin, että naiset eivät paskanna. Se osaltaan nostaa naiset jalustalle, ja tällainen jalustalla naisia pitävä mieshän on naisille hyvin etova.
Osalla miehistä on liian kovat vaatimukset, vain hoikat ja nuoret kelpaavat. Nuo luettu miesten palstalta, missä miettivät miten saada naista.
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä on liian kovat vaatimukset, vain hoikat ja nuoret kelpaavat. Nuo luettu miesten palstalta, missä miettivät miten saada naista.
No ei ne väärässä ole.
Jokaisella kun saa olla oma maku romanttista kumppania varten, eikä ole mitään mieltä tyytyä vähempään. Naisilla saa olla standardit miehiä varten, joten eikö miehilläkin saa olla omat standardit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikot sosiaaliset taidot, seksuaalinen epävarmuus. Jotkut miehet eivät vain osaa viedä kommunikaatiota romanttis-eroottiselle tasolle ja ovat jopa sokeita naisten hienovaraisille vihjeille. Nainen sitten pian kylmenee, vaikka olisi aluksi ollut kiinnostunutkin. Jos mies ei osaa ottaa ohjia käsiinsä, niin se on yleensä voi voi. Tai sitten heikot sosiaaliset taidot näkyvät tökeröinä yliyrittämisinä.
Olisi kiva jos naiset ihan suoraan sanoisivat mitä haluavat, eivätkä tyytyisi "hienovaraisesti vihjailemaan".
Naisten logiikkaa on aika vaikea ymmärtää, kun ystävällisesti käyttäytyvät eivät ole kiinnostuneita parisuhdemielessä, ja niistä tylyistä pitäisi sitten osata "vihjeiden" perusteella päätellä ketä kannataa lähestyä.
Ei voi tietää ketä kannattaa haluta.
Itse ainakin haluan vain sellaisia naisia joidean kanssa olen keskustellut, ja minulla on ollut mukavaa. Ulkonäkö on toissijaista.
Naisellakin on oikeus ilmaista kiinnostuksensa suoraan, jos ei mies ymmärrä hienovaraisia vihjeitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tämä johtaisi nimittäin siihen, että miehelle nainen ei olisi sitten niin ihmeellinen otus, kun on nähnyt tyttöjä lapsesta saakka.
Täten mies ei tule nostamaan naista jalustalle, kun on nähnyt siskonsa kautta että naiset eivät ole mitään jumalattaria vaan paskovat ja haisevat ja ovat ärsyttäviä, jne.
Moni naiseton mieshän todella uskoo aikuisenakin, että naiset eivät paskanna. Se osaltaan nostaa naiset jalustalle, ja tällainen jalustalla naisia pitävä mieshän on naisille hyvin etova.
Tuossa jalustalle nostamisessa suurin ongelma on mielestäni se, että realiteetti iskee jossain kohtaa vasten kasvoja. Mystinen nainen onkin vikoineen päivineen ihan tavallinen ihminen joka ei ratkaisekaan kaikkia miehen ongelmia ja ole avain autuaaseen onneen. Sitten petytään ja aletaan syyttämään kollektiivisesti kaikkia naisia omista pettymyksistä. Palataan lähtöruutuun, mutta "kaiken kokeneena".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naista tulee kunnioittaa ja kun se puuttuu ei ole naistakaan. Yksinkertaista se on. Nainen ei ole esine sinulle vaan ihan täysi ihminen . Sen kun tajuat niin naisia riittää.
Näin tehdään kaverimiehiä joka kiinnostaa saman verran kuin Mieskaveri lapselle-toiminta.
Onhan netti täynnä meemejä, joissa kirjoitetaan että kun kunnioitat naistasi... niin se nainen katoaa kuvasta.
Se on hyvin totta, että kaverimiehiä ja "muuttoapu taksikuski"miehiähän näistä miehistä usein naisille tulee. Mutta miesten ei kannata antaa naisten käyttää itseään hyväksi. Jos nainen käyttää sinua vain taksikuskina tai muuttoapupoikana, ilman että saat siitä mitään hyötyä omaan elämääsi, niin se pitää huomata ja lopettaa sellainen ihmissuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla, sisarustensa kavereitten kautta, että tyttöjä tai poikia on hyvin monenlaisia, eivät ole yhtään samanlaisia keskenään. Ja että se toinen sukupuoli on yhtälailla haavoittuva kuin omakin, joutuu jo kasvaessaan kokemaan kaikenlaisia sukupuoleensa liittyviä haasteita ja kipukohtia yms. Ja että se toinenkin on ihan vain ihminen, hyvässä ja pahassa. Sen seurassa ei tarvitse eikä kannata esittää, parasta olla vai oma itsensä, ja vielä parempaa: yrittää olla se paras versio omasta itsestään.
Samaten, kuin nainen voi lisätä markkina-arvoaan parantamalla ulkoista olemustaan, voi mies tehdä sen hankkimalla hyvän aseman ja varallisuutta. Jos mies kykenee huolehtimaan perheestä, nainen tulee paljon vastaan muissa toiveissaan. Jos on työssäkäyvä, pärjäävä, ystävällinen ja tervepäinen, haluaa lapsia, ei kyllä ilman naista voi jäädä.