Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi kostaa pakkien antajalle tehokkaimmin?

Vierailija
01.04.2020 |

Sain pakit ihastukseltani pari vuotta sitten. Miten voisin "kostaa" sen hänelle? Se ihastukseni siis ylpeilee somessa sillä, että hänellä on kumppani. Mielestäni se hänen kumppaninsa ei ole kovin ihmeellinen (ei ainakaan ihastukseni tasoa) ja ihastukseni ansaitsisi paremman kumppanin.

Itse olen sinkku ja itken hänen peräänsä edelleen. Miten voisin saada hänet katumaan sitä, että ei lähtenyt treffeille ja ruvennut parisuhteeseen kanssani?

Siis en halua sellaista efektiä, että hän voisi ylpeillä, että "tuokin koetti minua niin iskeä, mutta minä annoin vain pakit tylysti", vaan että häntä ihan oikeasti harmittaisi ja hän kiinnostuisi minusta sittenkin. Haluaisin hänet siis edelleen kumppanikseni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Ihan vakavissani kysyn. En syö mitään lääkkeitä. Olen vain ihan kypsä tilanteeseeni. Mä vain odottelen, että se pakkien antaja sittenkin säälistä ottaisi mut tai jopa oikeasti kiinnostuisi, mutta se on ihan tuskaisen nöyryyttävä tilanne minulle. Mitä itse tekisitte tilanteessani?

Jotain lääkkeitä sinun kyllä pitäisi syödä. Esim arsenikkia.

Vierailija
22/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että olet valmis salasuhteeseen, eikä sua haittaa että hän on varattu.

Teet temput hänen kanssaan ja sen jälkeen kiristät kertomisella hänen puolisolleen.

Sanot että eroa ja ala olemaan sun kanssa.

Jos ei suostu, jatkat salasuhdetta ja pidät kaveria löysässä hirressä.

Win Win, saat ihastuksen, kävi miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos alkaisit vaan keskittymään omaan elämääsi? Kuulostat jo vähän niinku jonkun kauhuelokuvan naiselta joka alkaa vainoamaan pakkomielteisesti ihastustaan..

Vierailija
24/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihastuksesi mies vai nainen?

Sun pitää saada tieto siitä miksi hän antoi pakit, niin alat (ehkä, toivottavasti) ymmärtämään asiaan paremmin.

Vierailija
25/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Ihan vakavissani kysyn. En syö mitään lääkkeitä. Olen vain ihan kypsä tilanteeseeni. Mä vain odottelen, että se pakkien antaja sittenkin säälistä ottaisi mut tai jopa oikeasti kiinnostuisi, mutta se on ihan tuskaisen nöyryyttävä tilanne minulle. Mitä itse tekisitte tilanteessani?

Jotain lääkkeitä sinun kyllä pitäisi syödä. Esim arsenikkia.

Pieni ripaus plutoniumia voisi myöskin auttaa..

Vierailija
26/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Miehillä pakit käy usein egon päälle. Yleisintä on, että alkavat levittämään ympäriinsä, että itse olisivat antaneet pakit ja vielä joku muu valhe siihen kylkeen. Tuskin saat ihastustasi kiinnostumaan hautomalla kostoa.

Vierailija
27/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on että alat huolehtimaan itsestäsi, treenaat ja pidät yllä hyvää elämäntapaa.

Mikään ei kirpaise niin paljon ku X näkee että sä voit hyvin, sul on ihana elämä ja joku kenen kanssa jakaa se <3