Kauheaa miten joillain on jo nelikymppisenä kunnon lerpahtaneet yläluomet
Kommentit (26)
No voi kauheeta sentään. Pitäiskö sun nyt saada kriisiapua että kestät katsella?
Nii-in, on se järkyttävää. Miten sun oma päivä meni ap?
Mä pistin tikut yläluomiin, muuten ei nää.
Kauheeta, että jollain on tarvetta arvostella muiden ulkonäköä. Kertoo enemmän ap:sta kuin lerppaluomesta.
Kauheeta! Voisivat vähän miettiä ryhtiliikettä luomiinsa. On niin noloa olla epätäydellinen.
Pitäis mennä korjauttamaan, mutta kun oikeastaan en välitä. Ikääkin on jo 54. Muuten olen kuosissa liikunnallinen ja tykkään pukeutua kivasti, mutta noi silmäluomet on kyllä lurpsahtaneet.
Voiko tuolle asialle mitään? (Jos ei kirurgiaa lasketa?) Mielestäni ei voi, joten turpa kiinni kauhistelijat.
Mulla on sellaset mini papiljotit joilla kääräsen yläluomet ylemmä.
Lapset ilkkuu ja naurismaanaidatkin nauraa.
Mulla oli tuollaiset "raskaat" yläluomet jo parikymppisenä ja oikeastaan siksi lopetin silmämeikin, koska ne luomet jotenkin sotki hienot meikit. Eihän tuota vikaa mun luomista muuten muut huomaa.
Lerpahtavilla yläluomillani otan katseen kohti tuulta ja lennän vähän maan yläpuolella.
Mitä se haittaa? Väliäkö milloin alkaa roikkua kaikilla lopulta roikkuu ja rypistyy jos tarpeeksi vanhaksi elää. Nätimpi on 90 jota ei ole kiristetty kuin kiristetty versio. Hetken huuma on kauneusleikkaus joten miksi tuhlata turhuuteen.
Raskaat silmäluomet menee geeneissä, ne tulee jos tulee. Saattaa hän ne roikkua jo alle kolmekymppisenä.
Siis omg ihan kauheeta! Ei täs maailmas voi olla ees mitää kauheempaa! OMG!
Mitä välii