Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sairastettu klamydia pelottaa

Vierailija
01.04.2020 |

Olen nuori nainen, ja tutustunut erääseen mieheen. Olemme tapailleet. Miehellä paljastui, kun passitin sukupuolitautitesteihin tapailun alussa, klamydia. Oli saanut sen edelliseltä tyttöystävältä. Olin todella järkyttynyt asiasta. Edelleen miehen kanssa seksi tuntuu pelottavalta. Haluamme yrittää lasta, mutta nautinnon koko asiasta vie minun osalta se, että tiedän miehellä olleen klamydia. Mies on sellainen karski luonteelta, pitää vähän humpuukina sitä, että itse otan nämä asiat niin vakavasti.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ottanut yhteyttä eksäänsä. Luulen ettei mies tiedä että niin pitää tehdä. Minua käy sääliksi se entinen naisystävä.

Ap

Vierailija
42/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole ottanut yhteyttä eksäänsä. Luulen ettei mies tiedä että niin pitää tehdä. Minua käy sääliksi se entinen naisystävä.

Ap

Kyllä niin pitää toimia, jos yhtään ajattelee muita ihmisiä. Mutta samassa tilanteessa olleena, minulta kysyttiin terveysasemalla otanko minä yhteyttä partneriin, jolta taudin sain vai laittavatko he kirjeen. Valitsisin sen että itse kerron. 

Älä sääli tuota miestä. Tyhmyys ei selitä kaikkea. Jokainen aikuinen tietää, ettei työkaveria saa lyödä :D Nyt herätys Ap! Sen mahdollisen syntymättömän lapsen etu on laitettava kaiken edelle. Tuskin tuosta miehestä on vastuulliseksi, empaattiseksi ja lapsista huolehtivaksi isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä siinä pelottaa? Jos hoidettu ja terveeksi todettu, ei sen suhteen huolta. Epäiletkö miehesi käyvän vieraissa?
Klamydia on hirvittävä yleinen, voi olla kellä hyvänsä, jolla enemmän kuin yksi kumppani. MIeti, mitä pelkäät ja puhu siitä kumppanisi kanssa.

Tietyissä piireissä hirvittävän yleinen.

Vierailija
44/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä edes tiedät, että se tauti olisi sillä exällä?

Vierailija
45/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli mies tietää, että sitä ei ole exältään saanut.

Vierailija
46/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillipila??

Vierailija
47/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa juuri se, jos mies käy vieraissa. Itse olen enemmän järkevä ihminen, kun taas mies on vähän tietämätön näissä asioissa, vaikka on minua monta vuotta vanhempi. Toisaalta mies on luotettava, mutta välillä tulee epäilyttävä olo. Mies on sanonut mm. että arvostaa minua paljon naisena ja että olen hänelle tärkeä, ja että hänellä ei ole koskaan ollut näin järkevää naista. Haluaa lastakin minun kanssa, mutta minua pelottaa tuo tauti. En tiedä mikä sen pelon saa aikaan, mutta tulee olo että mitä jos mies pettääkin. Näemme vain parin viikon välein koska asumme erillään. Mies on 36 v ja lisäksi hän asuu äitinsä kanssa, joten emme voi nähdä silloin kun äitinsä on kotona.

Ap

Älä nyt ainakaan lisääntymistä tuon ryypin kanssa suunnittele!!!

Tuohan mies on mitä ihanteellisin isä-ehdokas.

Vierailija
48/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies asunut aina äidin kanssa? Sekin voi olla iso ongelma perheen perustamista ajatellen. Ensin pitää harjoitella itsenäistä elämää. Äiti voi olla myös hyvin riippuvainen pojastaan. Normaali äiti olisi laittanut pojan jo omilleen.

Ei tietenkään. Mies muutti heti syntymänsä jälkeen omilleen ja muutti äitinsä luo vasta täytettyään 30.

<3 ;D

Vierailija
49/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertoisin itse jos miehellä ei olisi sen verran munaa, siinä on kyseessä toisen ihmisen terveys ja loppuelämä! Käy nyt itsekin testeissä!

Olin exäni kanssa 4 vuotta ja sain klamydian jossain vaiheessa, en käynyt testeissä seurustelun alussa kun sinisilmäisenä uskoin että tarvetta ei ole. Ilmeisen neitseellinen taudin sikiäminen kun mies kiisti loppuun asti pettäneensä, sain taudin hoidettua vasta sitten neljäntenä vuonna ja oli jo ehtinyt tehdä pysyvää tuhoa. Pian multa meni sen takia koko toinen puoli munasarjoista ja nyt edessä on lapsettomuushoidot. Nykyinen mies joutuu kärsimään siitä kun ex valehteli, iso hinta jonkun muun toilailuista. Ainiin ja mies syytti tietenkin mua. Sanoin että jos se multa on tullut niin sitten se on edellisellä miehelläkin ja hänelle täytyy kertoa niin muutti mieltään ja väitti saaneensa varmaan yleisestä vessasta tai saunasta :'D

Tuosta ukosta ei ole mihinkään! Sinä käyt nyt testeissä ja jos et pysty heivaamaan tota kuvatusta niin ilmoitat ainakin exälle!

Vierailija
50/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos miehesi klamydia on todettu terveydenhoidossa, hänelle on annettu ohjeet ottaa yhteyttä niihin, joita on mahdollisesti tartuttanut. Se, mitä miehesi tekee, on sitten toinen juttu.

Jotain on kyllä pahasti vialla teidän suhteessa. Älä nyt ainakaan laapsentekoon ryhdy.

Vierailija
51/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,ota rennommin.Hyvät antibiootit on noihin vaivoihin kehitelty.Itsellä ollu tippuri ja klamydia monesti,

myös nielussa,ei mitään ongelmaa.

Vierailija
52/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Uhhuh.

Vierailija
53/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu äitinsä kanssa...

Ap, taidat nyt olla joko epätoivoinen tai haet materiaalia harlekiiniromaaniin.

Vierailija
54/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Sitten ei taudit tartu.

Vierailija
55/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudin saaminen kertoo ihmisestä vain huonoa. Ei ole viitsitty käyttää kondomia vaan paljaalla on menty ties kuinka monen kanssa. Iljettävää. En jatkaisi suhdetta miehen kanssa, jolla tietäisin olleen sukupuolitauti.

Vierailija
56/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitaudin saaminen kertoo ihmisestä vain huonoa. Ei ole viitsitty käyttää kondomia vaan paljaalla on menty ties kuinka monen kanssa. Iljettävää. En jatkaisi suhdetta miehen kanssa, jolla tietäisin olleen sukupuolitauti.

Hehee...Käyppä joskus sukupuolitautipoliklinikalla aamulla jonne mennään ilman ajanvarausta.Joka aamu

on jonoa ainakin täällä Helsingissä,todella yleisiä vaivoja.

Vierailija
57/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa juuri se, jos mies käy vieraissa. Itse olen enemmän järkevä ihminen, kun taas mies on vähän tietämätön näissä asioissa, vaikka on minua monta vuotta vanhempi. Toisaalta mies on luotettava, mutta välillä tulee epäilyttävä olo. Mies on sanonut mm. että arvostaa minua paljon naisena ja että olen hänelle tärkeä, ja että hänellä ei ole koskaan ollut näin järkevää naista. Haluaa lastakin minun kanssa, mutta minua pelottaa tuo tauti. En tiedä mikä sen pelon saa aikaan, mutta tulee olo että mitä jos mies pettääkin. Näemme vain parin viikon välein koska asumme erillään. Mies on 36 v ja lisäksi hän asuu äitinsä kanssa, joten emme voi nähdä silloin kun äitinsä on kotona.

Ap

Näette parin viikon välein.

Onko tietoa, mitä tämä klamydikko tekee tuona väliaikana? Paitsi ylläpitää muita suhteita. (Jotka mahdollisesti ylläpitävät häntä.)

Pidä nyt, ap, tosi hyvä huoli pankkikortista ja tunnusluvuista.

Minäkin sain tänään pankilta viestin, että korona on houkutellut huijarit kiviensä alta ja pitää olla erityisen varovainen.

Vierailija
58/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,ota rennommin.Hyvät antibiootit on noihin vaivoihin kehitelty.Itsellä ollu tippuri ja klamydia monesti,

myös nielussa,ei mitään ongelmaa.

Johan on asenne!

Vierailija
59/64 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli se sp-tauti, sitten tuli asuminen äidin kanssa, sitten työkaverin lyöminen.... koko ajan lisää löylyä kiukaalle :D

Vierailija
60/64 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi kun kysyin, että ei ole ottanut yhteyttä entiseen tyttöystävään tautiin lii, koska hänellä ei ole enää sen puhelinnumeroa eikä tiedä osoitettakaan. Minusta tämä on hirveää... Aion mennä testiin vielä uudestaan itse vaikka kävin jo suhteen alun jälkeen.

Onhan virtsatesti yhtä luotettava kuin kohdunkaulasta otettava?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän