Miehen sairastettu klamydia pelottaa
Olen nuori nainen, ja tutustunut erääseen mieheen. Olemme tapailleet. Miehellä paljastui, kun passitin sukupuolitautitesteihin tapailun alussa, klamydia. Oli saanut sen edelliseltä tyttöystävältä. Olin todella järkyttynyt asiasta. Edelleen miehen kanssa seksi tuntuu pelottavalta. Haluamme yrittää lasta, mutta nautinnon koko asiasta vie minun osalta se, että tiedän miehellä olleen klamydia. Mies on sellainen karski luonteelta, pitää vähän humpuukina sitä, että itse otan nämä asiat niin vakavasti.
Kommentit (64)
Liukastuuko miehesi usein spermaansa tai syökö räkäänsä?
Tuli vaan mieleen, kun tämä on palstan yleinen mieskuva.
Voi luoja, se tauti on hoidettu ja kuopattu. Oisit kiitollinen ettei ole mitaan vakavampaa.
Itse erehdyin harrastamaan yhdenillansaadon yhden kerran kun olin ollut sinkkuna ikuisuuden ja olin humalassa, sain tippurin. Ja kaduin koko juttua koska seksi oli huonoa ja jouduin sen takia viela ottamaan antibioottipiikkia peffaan. Tuskin se mieskaan tasta on ylpea, varsinkin kun asia tuli ilmi mutta annatko sa oikeasti tallaisen Asian maarittaa suhteenne tulevaisuutta. Oisit onnellinen etta olet tavannut jonkun jonka kanssa haluat olla, kaikki eivat ole niin onnekkaita
Tämä ei ole valitettavasti provo.
Ap