Miehen sairastettu klamydia pelottaa
Olen nuori nainen, ja tutustunut erääseen mieheen. Olemme tapailleet. Miehellä paljastui, kun passitin sukupuolitautitesteihin tapailun alussa, klamydia. Oli saanut sen edelliseltä tyttöystävältä. Olin todella järkyttynyt asiasta. Edelleen miehen kanssa seksi tuntuu pelottavalta. Haluamme yrittää lasta, mutta nautinnon koko asiasta vie minun osalta se, että tiedän miehellä olleen klamydia. Mies on sellainen karski luonteelta, pitää vähän humpuukina sitä, että itse otan nämä asiat niin vakavasti.
Kommentit (64)
Teidän suhteessa on paljon suurempia ongelmia, kuin miehen sairastama klamydia.
Ei se miltään exältä sitä ole saanut vaan paneskellut suhteen jälkeen tai jopa silloin kun te olette tapailleet jotain toista. Aika nopeaa toimintaa lasten hankinnan kanssa teillä.
Ei kai nyt kukaan voi olla niin tyhmä, että tietoisesti hankkisi lapsen parisuhteessa henkilön kanssa, jonka kanssa ei ole yhdessä asumiskokemusta vähintään vuoden?
Nainen hoi, järki käteen! Miksi ihmeessä tekisit lapsen miehen kanssa, jonka kanssa et ole esim. asunut päivääkään?! Ja vielä kun mies asuu työttömänä mamman nurkissa eikä sille äidille voi sinua edes esitellä. Ja onko sellainen mies se oikea, joka SUUTTUU, jos sinä emmitkin lapsen tekoa.
Kyllä nyt dumppaat tuommosen ukon ja etsit kunnollisen miehen, joka osaa huolehtia itsestään ja myös mahdollisesta lapsestaan. Tuon kanssa jos lapsen teet, saat kaksi huolehdittavaa ja elätettävää samalla kertaa.
Niin ei voi tietää. Jos sanon miehelle, että en halua yrittää lasta vielä nyt, hän saattaa suuttua.
Ja on välillä asunut yksin, äitinsä oli pyytänyt muuttamaan kuulemma luokseen eron jälkeen entisestä naisesta.
Ap
Mies oli lomautettu edellisestä työstä, kun mies oli lyönyt (!) työkaveria, joka oli ärsyttänyt häntä. Näin miehen kertoman mukaan. Opetin nyt sitten hänelle senkin, että työkavereita ei saa lyödä vaikka ne kuinka ärsyttäisivät. Nyt on sitten toistaiseksi ilman työtä. Mies sanoi että uskoo silti että saa myöhemmin taas töitä.
Ap
Tuo kuvio on ap aika erikoinen. Ensiksikin suhteessa on tulossa isoja ongelmia, jos et uskalla sanoa järkeviä mielipiteitäsi, kun pelkäät miehen suuttumista. Lapsen ja sinun kannalta olisi ehdottoman tärkeää, että tiedät millaisen ihmisen kanssa olet perhettä perustamassa. Siihen kuuluu myös miehen perheeseen ja tulevaan anoppiin tutustuminen. On iso riski, ettei miehellä ole mitään arkielämän taitoja mitä lasten kanssa tarvitaan. Samoin pitää olla raha-asioiden hoidosta suunnilleen samanlainen näkemys. Nyt miestä ei huvita käydä töissä, vaikka on perhettä perustamassa!? Et oikeasti tunne miestä, joten odota vielä ainakin pari vuotta. Entä muuttaminen yhteen? Sekin teillä on kokematta, miten se arki sujuu.
Työtön, väkivaltainen ja lapsenhankintaan hoputtava peräkammarinpoika. Haluat ilmeisesti nyrkkeilysäkiksi, piiaksi ja elättäjäksi?
Tän on pakko olla provo :D Mutta jos ei ole, niin nyt ap valot päälle. Todella harva 36v asuu äitinsä kanssa. Eiköhän hän asu yhdessä tyttöystävänsä tai jopa vaimonsa ja lastensa kanssaa!
Tarinahan menee mielenkiintoiseksi. YKsinkertaiselle miehelle kerroit, ettei työkaveria saa lyödä.
Jatkoa odotellessa..
Olen käynyt miehen luona, kyllä hän äitinsä kanssa asuu. Äiti nukkui silloin toisessa huoneessa. Seinillä oli kuvia mm. miehen äidistä, siskoista ja miehestä pienenä.
Ap
0/5. Parempi provo sitte ensi kerralla.
Tämä ei ole provo. Mies kertoi tosiaan lyöneensä työkaveria, kun työkaveri oli häirinnyt. Sanoi että pomo suuttui siitä. No en ihmettele.
Ap
Nyt en tiedä kumpi on typerämpi. Ap:n "mies", jota hän tässä monisanaisesti maalailee, vai ap itse, joka kuvittelee tarinan menevän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole provo. Mies kertoi tosiaan lyöneensä työkaveria, kun työkaveri oli häirinnyt. Sanoi että pomo suuttui siitä. No en ihmettele.
Ap
No kerropa ap, mitä saat suhteesta henkilön kanssa, jolle et uskalla sanoa ei? Joka on väkivaltainen, impulsiivinen ja rahaton sekä luultavasti kykenemätön edes oman kotinsa hoitamiseen, kun pitää äidin luona majailla?
Millainen isä ap mies mielestäsi olisi? Millaiseen suhteeseen ja elämäntilanteeseen lapsen voi mielestäsi hankkia? Miksi jatkat suhdetta ylipäätään?
Nyt ihan ensiksi pitäisi ottaa yhteyttä tähän eksään, että hänkin pääsee testeihin ja saa hoidon. Hän ei luultavasti tiedä mieheltäsi saamasta klamydiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa juuri se, jos mies käy vieraissa. Itse olen enemmän järkevä ihminen, kun taas mies on vähän tietämätön näissä asioissa, vaikka on minua monta vuotta vanhempi. Toisaalta mies on luotettava, mutta välillä tulee epäilyttävä olo. Mies on sanonut mm. että arvostaa minua paljon naisena ja että olen hänelle tärkeä, ja että hänellä ei ole koskaan ollut näin järkevää naista. Haluaa lastakin minun kanssa, mutta minua pelottaa tuo tauti. En tiedä mikä sen pelon saa aikaan, mutta tulee olo että mitä jos mies pettääkin. Näemme vain parin viikon välein koska asumme erillään. Mies on 36 v ja lisäksi hän asuu äitinsä kanssa, joten emme voi nähdä silloin kun äitinsä on kotona.
Ap
Älä nyt ainakaan lisääntymistä tuon ryypin kanssa suunnittele!!!
Ei tietenkään. Mies muutti heti syntymänsä jälkeen omilleen ja muutti äitinsä luo vasta täytettyään 30.