Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tyttärellä ja pojallani jotain meneillään

Vierailija
31.03.2020 |

Eivät siis ole keskenään sukua. Asumme kaikki meillä, olen jo pitemmän aikaa huomannut, että heidän välillään on muutakin kuin ystävällistä tuttavuutta. Mieheni on pitänyt minua hulluna, mutta nyt on hänkin avannut silmänsä nuorten touhulle. En usko mitään fyysistä vielä tapahtuneen, mutta mietin, pitäisikö asia ottaa nuorten kesken puheeksi ja jos pitäisi, niin miten? Niin, tyttö on 16 ja poikani kohta 18.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt on loistava tilaisuus perustaa ne anoppi-miniäsuhteet säädylliseen kuntoon.

Olin aikoinani samanikäinen (ei tosin ollut mitään perhekuvioita sotkemassa). Anoppi aloitti suhteemme naama väärällään ja vaikeatahan tuo näyttää yhä olevan (vuosikymmenien jälkeen), vaikka ulkoisesti yritetään olla melkein hyvää pataa.

Vierailija
22/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Ihan sama vaikka eivät ole sukua - jos sinä olet naimisissa miehesi kanssa, lapsenne ovat lain mukaan sisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka p ervot täällä toitottavat että "mitä sitten, eivät ole sukua", kyllä se aika in* sestimäistä on jos ovat käytännössä sisaruksia, joko lain puolesta (avioliitto ja uusioperhe) tai jos ovat kasvaneet yhdessä. Mutta heterosuhteissa tunnetusti "pieni in* sesti" ei ole koskaan haitannut.

Sillä ei ole mitään väliä vaikka olisivat lapsesta asti kasvaneet yhdessä kun sukurutsan vaaraa ei ole.

Vierailija
24/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi olis söpöä.

Sukulaiseni työkaverille kävi noin. Muuttivat miehen kanssa yhteen, teinit rakastuivat toisiinsa. Asia oli heille aivan täysi tabu, siitä ei saanut puhua ja nuoret yritettiin erottaa toisistaan.

Meidän mielestämme (siis sukulaisen ja minun) se oli aivan käsittämätöntä. Ei niistä teineistä tule sisaruksia keskenään vaikka ydinperheunelmassaan vellovat äiti- ja isäpuolet kuinka sitä toivoisivat. Jos ei ole sukua, mikä estää pariutumasta?

P.S. Ne entiset teinit ovat nykyään naimisissa ja heillä on lapsia.

Juuri näin!!!

Jotta uusperheessä veli- ja siskopuolet omaksuisivat täyden sisarellisen suhtautumisen toisiinsa, vaatii se yhteistä lapsuutta. Siis jos joskus teini-ikäisenä vasta muutetaan saman katon alle, ei tulos ole sama kuin lasten ollessa vaikka alle 10v. Minä velipuolet oltiin 5v-11v kun vanhempamme muuttivat yhteen. Kolme velipuolta ovat aina olleet minulle kuin isoveljiä, en todellakaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme! :O

Toi onkin muuten mielenkiintoinen ilmiö, jonka nimeä en nyt kylläkään muista. Suomalainen tutkija oli ensimmäinen joka asiaa tutki, ja jonka mukaan se myös nimettiin.

Eli jos kaksi toisilleen ei-sukua olevaa lasta asuu samassa taloudessa lapsuutensa, heidän välilleen syntyy seksuaalinen jännite teini-iässä huomattavasti pienemmällä todennäköisyydellä kuin jos he olisivat asuneet erillään. Selkokielellä; vaikka lapsi (tai teini) tietäisi ettei ole sukua samassa taloudessa asuvalle lapselle (tai teinille), hän kokee tämän sisaruksenaan. Jos siis lapsuus on vietetty saman katon alla.

Jossain Mongoliassa oli pari vuosisataa sitten keksitty oivallinen jippo ikuisen rakkauden ja kestävän avioliiton rakentamiseen. Vauvan syntyessä se adoptoitiin toiseen perheeseen, jossa oli suurinpiirtein saman ikäinen, vastakkaista sukupuolta oleva vauva. Tämä tapahtui siis saman pienen kylän sisällä, lapset olivat tekemisissä myös biologisten vanhempiensa kanssa mutta asuivat pääasiallisesti sijaisvanhemmilla. Tämän katsottiin olevan paras mahdollinen pohja kestävälle ja rakkaudentäyteiselle avioliitolle.

Teini-iässä alettiin järjestää häitä, mutta järjestään kaikki "pariskunnat" kieltäytyivät menemästä keskenään naimisiin. Syynä oli voimakas tunne siitä, että kihlattu on sisko/veli.

Tämä on ns. luonnon keino estää insestiä. On nimittäin melko todennäköistä, että samassa talossa asuva lapsi tosiaan on toiselle lapselle sukua.

/9

Vierailija
25/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa.

Ihan sama vaikka eivät ole sukua - jos sinä olet naimisissa miehesi kanssa, lapsenne ovat lain mukaan sisaruksia.

Eivät todellakaan ole. :D

/9

Vierailija
26/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset muuttaa teinien kanssa yhteen?

Ihan oikeasti voi odottaa sen pari vuotta, että lapset muuttaa pois.

Vierailija
27/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serranon perhe 👍

Täällähän ne televisiosarjojen juonenkäänteet näkyy melko nopeasti. Varmaan paras virikkeiden lähde trolleihin on juurikin olleet television saippuasarjat.

Vierailija
28/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni työkaverille kävi noin. Muuttivat miehen kanssa yhteen, teinit rakastuivat toisiinsa. Asia oli heille aivan täysi tabu, siitä ei saanut puhua ja nuoret yritettiin erottaa toisistaan.

Meidän mielestämme (siis sukulaisen ja minun) se oli aivan käsittämätöntä. Ei niistä teineistä tule sisaruksia keskenään vaikka ydinperheunelmassaan vellovat äiti- ja isäpuolet kuinka sitä toivoisivat. Jos ei ole sukua, mikä estää pariutumasta?

Juuri näin!!!

Jotta uusperheessä veli- ja siskopuolet omaksuisivat täyden sisarellisen suhtautumisen toisiinsa, vaatii se yhteistä lapsuutta. Siis jos joskus teini-ikäisenä vasta muutetaan saman katon alle, ei tulos ole sama kuin lasten ollessa vaikka alle 10v. Minä velipuolet oltiin 5v-11v kun vanhempamme muuttivat yhteen. Kolme velipuolta ovat aina olleet minulle kuin isoveljiä, en todellakaan voisi kuvitella mitään seksuaalista välillemme! :O

Toi onkin muuten mielenkiintoinen ilmiö, jonka nimeä en nyt kylläkään muista. Suomalainen tutkija oli ensimmäinen joka asiaa tutki, ja jonka mukaan se myös nimettiin.

Eli jos kaksi toisilleen ei-sukua olevaa lasta asuu samassa taloudessa lapsuutensa, heidän välilleen syntyy seksuaalinen jännite teini-iässä huomattavasti pienemmällä todennäköisyydellä kuin jos he olisivat asuneet erillään. Selkokielellä; vaikka lapsi (tai teini) tietäisi ettei ole sukua samassa taloudessa asuvalle lapselle (tai teinille), hän kokee tämän sisaruksenaan. Jos siis lapsuus on vietetty saman katon alla.

Jossain Mongoliassa oli pari vuosisataa sitten keksitty oivallinen jippo ikuisen rakkauden ja kestävän avioliiton rakentamiseen. Vauvan syntyessä se adoptoitiin toiseen perheeseen, jossa oli suurinpiirtein saman ikäinen, vastakkaista sukupuolta oleva vauva. Tämä tapahtui siis saman pienen kylän sisällä, lapset olivat tekemisissä myös biologisten vanhempiensa kanssa mutta asuivat pääasiallisesti sijaisvanhemmilla. Tämän katsottiin olevan paras mahdollinen pohja kestävälle ja rakkaudentäyteiselle avioliitolle.

Teini-iässä alettiin järjestää häitä, mutta järjestään kaikki "pariskunnat" kieltäytyivät menemästä keskenään naimisiin. Syynä oli voimakas tunne siitä, että kihlattu on sisko/veli.

Tämä on ns. luonnon keino estää insestiä. On nimittäin melko todennäköistä, että samassa talossa asuva lapsi tosiaan on toiselle lapselle sukua.

/9

https://fi.wikipedia.org/wiki/Westermarck-ilmi%C3%B6

Kuulin siitä ensi kertaa tutulta joka on pedofiili. Hän ei ole koskaan kokenut mitään seksuaalista omia lapsiaan kohtaan.

Vierailija
29/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ryhmäsexi? Aika pervoo mutta vois olla!!

Vierailija
30/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista jo näkee, miten hyväksyttyä insesti heteroiden piireissä on. Varmaan harrastatte seksiä mutalammikoissa banjomusiikin soidessa.

Vierailija
31/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika näkee tytön pilluna ja kuolaa vartaloa. Siskoa ei nähdä pillunkannattimena ensisijaisesti. 

Vierailija
32/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut aika puhua kukista ja mehiläisistä.

Vierailija
33/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista jo näkee, miten hyväksyttyä insesti heteroiden piireissä on. Varmaan harrastatte seksiä mutalammikoissa banjomusiikin soidessa.

Mutapainisexi kunnon banjon tahdissa saa kiihkon valtaamaan ajatukseni.

Vierailija
34/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alapeukuttavat insestinvastaisia kommentteja he, jotka ovat menneet naimisiin serkkunsa tai pikkuserkkunsa kanssa. :D

Toisaalta, Suomihan on täynnä melkoisen sisäsiittoista kansaa. Ei mikään ihme, että ihmiset näkevät tällaisen asetelman "romanttisena".

Vierailija
35/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään insestiä ole.

Vierailija
36/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä "entä sitten!?" toitottajat ajattelee, että tapahtuu jos teinien suhde menee mönkään, mille on iso todennäköisyys pikaromanssissa jonka alusta asti asutaan yhdessä..?

Tiedän tällaisen perheen myös ja kyllä siinä ikävä kyllä tuli vanhemmillekin ero kun teinien suhde räjähti käsiin.

Estäähän ei voi, mutta olosuhteiden erikoisuudesta voi ja pitää keskustella, lopulliset valinnat teinit toki tekevät sitten itse.

Vierailija
37/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!!!

No minä tiedän yhden aviopartn, joiden isä ja äiti menivät yhteen, kun tämä tuleva pariskunta oli about 8-10 vuotta vanhoja. Monta vuotta kasvoivat sisarpuolina, ja lopulta rakastuivat kolmekymppisinä.

Vierailija
38/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on kuiskannut pojan korvaan "nussimua" ja poika on kiihdyttänyt kiinteät pakaransa reippaaseen pompintaan tiukan teinipillun päällä. Huokailut ja huohotukset on hiljennetty kiimaisella ja kostealla suudelmalla kunnes poika on laskenut runsain mitoin lemmennektaria tiukkaan posliinipimppiin. Aahhh.

Vierailija
39/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä pojan kanssa keskustelu kukista ja mehiläisistä, muistuta että tuhkaluukkuun voi painaa ilman kondomia.

Sukupuolitaudit tarttuvat myös anaalissa, joten opetat aivan vääriä vastuuttomia tapoja. Peräaukon syöpä voi tulla papilloomaviruksista sekä miehelle että naiselle, joten en erityisesti panisi ilman kondomia, ellei halua käyttää vaippoja syövän jälkeen. Näitä esimerkkejähän löytyy esim. Hollywoodista, täydelliset naiset näyttelijä, suusyöpä papilloomaviruksista myös Michael Douglasilla.

Vierailija
40/51 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisista näkee mitä taas tehdä niissä paremmissa piireissä. Lähes kaikki julkihomppelit oikeudessa lapsijutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan