Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kukaan jaksa tälläisiä eristäytymistä pidemmän päälle

Vierailija
31.03.2020 |

Ihmiset haluaa enemminkin töihin vaikka riski on.
Tulee riitaa kotona, masentuu ym.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jaksanut jo lähes 40v.

Vierailija
2/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt karsitaan jyvät akanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy olet sitten tehty pullamössöstä jos jo nyt ahdistaa. Mutta hei, kiva että sulla on kuitenkin paikka missä purkautua. Et siis olekaan ihan yksin.

Vierailija
4/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimitoitetut toimenpiteet jotka vievät meidät konkurssiin kun samalla pitää tukea Italiaa.

Ei mitään mahdollisuutta pitää hyvinvointivaltiota pystyssä.

Vierailija
5/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais edes 400e kk rahaa käteen niin voisin jatkaa loputtomiin. Tällä hetkellä velka vaan kasvaa, tulot nolla.

Vierailija
6/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tylsää on. Riitoja ei ole. Pitäisi varmaan kokeilla, vaihtelun vuoksi :).

Emme ole tottuneet könnäämään jatkuvasti kotona, vaikka olemme kuusikymppisiä. Käymme normaalisti elokuvissa, teatterissa, syömässä...

Nyt töllötämme sarjoja ja filmejä kotona. Välillä ulkoilemme, mutta tylsää tämä on.

Vierailija
7/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa. Jouduin teininä olemaan eristyksessä vanhempieni kanssa aina koko kesän  ja siis ilman ikäistäni seuraa. Olin sosiaalinen. Jaksan siis hyvin aikuisenakin tämän korona-ajan. Kokemus auttaa! Täytyy tulla toimeen itsensä kanssa, vaikka mikä olisi, ja keksiä sisältöä päiviinsä!

Vierailija
8/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää masentua, ei kai aikuinen ihminen mene rikki jos nyt vaikka joutuiskin olemaan kotonaan pari kuukautta?

Ehkä sitä ei vaan ymmärrä tuota mielenlaatua joka ei riitä itse itselleen.

Vierailija
9/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän elämä ei paljoa tästä muuttunut. Viihdytään miehen kanssa muutenkin ihan vaan kahdestaan.

Vierailija
10/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille, luonnolle ja koko maailmalle tämä on pelastus. Pieni rauha ja lepo pahimman tuhoutumisen keskellä.

Vierailija
11/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee! Työssäkäyvät voisivat nyt iloita ja nauttia perheen yhteisestä ajasta (lomautettuna). Nyt jos koskaan on aikaa kuunnella ja kysyä toiselta mitä kuuluu. Kokeilla uusia reseptejä, ulkoilla ja liikkua :)

Vierailija
12/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vinkin mitä takuulla kukaan ei ole vielä sinulle antanut! Tutustu raamattuun, lue ja tutki sitä. Tulet varmasti oppimaan paljon raamatun eri henkilöiden elämistä.

Vierailija
13/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin oikein hyvin. Harmittaa, kun joudun käymään vielä töissä. Jäisin oikein mielelläni vaikkapa vuodeksi koronakaranteeniin. Täällä ei tekeminen lopu ja viihdyn kotona oikein hyvin.

Vierailija
14/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tää desifiointihysteria on lähtenyt käsistä. En uskalla kotonanikaan koskea mihinkään ja leipääkään en uskalla syödä kun joutuu avaamaan pusseja ja voipaketteja. Ottamaan juustoa ja makkaraa. Vihanneksiakaan en uskalla syödä. Olen jo ihan loppu. Kädet on korppuakin korpummat käsien pesusta vaikka rasvaan. Pyyhin myös pintoja mutta en luota noihin aineisiinkaan. 

Vierailija
15/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä duunareilla työt jatkuu, päivät samanlaisia kuin ennenkin.

Vierailija
16/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jaksanut jo lähes 40v.

Jos ihmisellä on pitkäaikaisia harrastuksia, niin ei kotona oleminen ole mikään ongelma. Nyt voi kuunnella ajan kanssa niitä CD- ja LP-levyjä, katsoa rauhassa elokuvia ja tv-sarjoja sekä lukea lehtiä ja kirjoja omasta kirjahyllystä. Tai voihan vaikka järjestellä pöytälaatikot, astiakaapit ja varastokomerot uuteen uskoon heittämällä pois turhaa tavaraa ja ehkä sieltä löytyä jotain hyödyllistäkin tavaraa, jota ei ole tullut käytettyä pitkään aikaan.

Jospa osa ihmisistä osaa myös vähän rauhoittua tämän koronaepidemian ansiosta eikä ole koko ajan ryntäämässä paikasta toiseen kännykkää kourassa. Tietokoneella on huomattavasti mukavampi pitää yhteyttä muuhun maailmaan mm. isomman näytön ja kunnollisen näppäimistön avulla. Kaupungilla kävellessä on ollut mukava huomata miten semmoinen jatkuva taustahäly ja liikenteen äänet ovat vähentyneet. Poliisin mukaan myös asuntomurrot ovat selvästi laskussa, sillä ihmiset viettävät enemmän aikaa kotona.

Vierailija
17/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän elämä ei paljoa tästä muuttunut. Viihdytään miehen kanssa muutenkin ihan vaan kahdestaan.

Jep sama meillä. Ehkä kerran kuussa kumpikin näkee omia kavereitaan tai käydään lähellä asuvan miehen äidin luona, mutta muuten kaksistaan suurimmaksi osaksi ihan kotosalla vietetään vapaa-aikamme täysin tyytyväisinä. Ainoa, mihin tää on vaikuttanut on se, ettei käydä nyt edes kahviloissa tai ulkona syömässä sitäkään vähää, mitä normaalisti ja mies on lomautettuna, itse töissä.

Vierailija
18/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tylsää on. Riitoja ei ole. Pitäisi varmaan kokeilla, vaihtelun vuoksi :).

Emme ole tottuneet könnäämään jatkuvasti kotona, vaikka olemme kuusikymppisiä. Käymme normaalisti elokuvissa, teatterissa, syömässä...

Nyt töllötämme sarjoja ja filmejä kotona. Välillä ulkoilemme, mutta tylsää tämä on.

Voi olla tylsää joo,mutta olkaa kuitenkin onnellisia,että olette terveitä ja elossa!

Terveisin ,syöpää sairastava ja sisällä ollut eripituisissa karanteeneissa yli 10 vuotta.Tässä katsotaan kuka kestää,jyvät akanoista eritellään.Tsemppiä!

Vierailija
19/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se vanha jylhänkuusikon sanonta: vain tylsillä ihmisillä on tylsää. 

Pitää täysin paikkansa. Ja jos on vielä jotain alitajuista itseinhoa siihen päälle, niin voi olla hyvin ahdistavaa itsensä ja ajatustensa (tai ajatusten puutoksen) kanssa neljän seinän sisällä. Jos olet omastakin mielestäsi kuolettavan tylsä, olet sitä luultavasti myös muiden mielestä. Älä anna vahingon kiertää.

Moni kaipaa oikeasti vain yleisöä itselleen. Että pääsee esiintymään ja esittämään jotain. Tai vain vttuilemaan muille. 

Vierailija
20/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tää desifiointihysteria on lähtenyt käsistä. En uskalla kotonanikaan koskea mihinkään ja leipääkään en uskalla syödä kun joutuu avaamaan pusseja ja voipaketteja. Ottamaan juustoa ja makkaraa. Vihanneksiakaan en uskalla syödä. Olen jo ihan loppu. Kädet on korppuakin korpummat käsien pesusta vaikka rasvaan. Pyyhin myös pintoja mutta en luota noihin aineisiinkaan. 

Tiedän tunteen. Käsien iho halkeilee kaikesta pesemisestä.

Kyttään myös perheenjäseniä että kädet pestään.

Ahdistus huipussaan. Sydän hakkaa ja yöt levottomia. Ruokakaan ei oikein maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi