Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan seksistä aina bakteerivaginoosin?

Vierailija
31.03.2020 |

Olen harrastanut elämäni aikana yhteensä vain kahden miehen (vakituisen kumppanin) kanssa seksiä, minulle on tehty gynekologisia tutkimuksia ja kaikki seksitautitestit, mutta vieläkään ei ole löytynyt syytä, miksi saan aina bakteerivaginoosin seksin jälkeen. Kyse ei ole hygienian puutteesta, koska käyn alapääpesulla joka päivä ja varsinkin ennen seksiä ja seksin jälkeen enkä tosiaan hankaa sitä millään saippuoilla. Myös miehet ovat aina pitäneet tosi hyvin huolta hygieniastaan. Mistä hitosta tämä johtuu? Näin on ollut aina, mitään hormonaalista ehkäisyä minulla ei ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

One word; pesädesi.

Vierailija
22/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma paitsi vaginoosi ei enään pääse haisevaan tilaan, mutta muita oireita on. Mies seurusteli naisen kanssa ennen minua jolla oli paha vaginoosi vaiva ja luulen että on tarttunut mieheen häneltä. Oli kuulema sama homma tällä naisella ollut aina.
Vaikka lääkärit väittää ettei se vaiva voi mieheltä tarttua mutta minä uskon että todellakin voi!

Kerran kärsin hiivakierteestä ja se loppu vasta kun syötin miehellenikin diflugaanin. Lisäksi en usko että ph:n aleminen on syy vaginoosiin vaan seuraus. Naisten vaivoja on tutkittu aivan liian vähän ja todella monet kärsivät koko elämänsä kaikenmaailman vaginooseista mihin ei antibiootitkaan auta kuin hetkellisesti. Sama homma ph tasapainottajien kanssa, se maitohappobakteerigeeli on paras ja lievittää oireita mutta ei poista vaginoosin syytä.

Pitää varmaan itse koittaa hakea lääkikseen ja alkaa tutkia näitä naisten vaivoja kun apua ei tunnu saavan mistään.

Valelääkäri on ollut, jos tuollaista on väittänyt. Itselläkin ollut tulehduskierre, joka loppui kun miehelle määrättiin hiivakuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan jos mies hoidettaisiin samalla antibiooteilla kuin nainen?

Vierailija
24/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siemenneste aiheuttaa tätä vaivaa. Vältä sitä? Lisäksi suosittelen jo ennaltaehkäiseväksi laittamaan toosaan ph:ta tasapainottavan emätinpillerin. Apteekista saa ilman reseptiä.

Vierailija
25/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö äiti opettanut ettei kakkosesta ykköseen ilman pesua

Vierailija
26/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi naisten voiteet ja apteekin valmisteet ovat noin järkyttävän hintaisia?

Se joku ph valmiste jossa on vain 7 putkiloa maksaa 23e.

Vierailija
27/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä myös, jos harrastaa suuseksiä, että onko antajalla hampaat hyvässä kunnossa. Suun bakteeristo voi olla kamala, mikäli on reikiä ja juurihoitoa tarvitsevia hampaita.

Vierailija
28/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko emättimesi liian kuiva vai kostutko normaalisti? Ethän käytä silikonipohjaista liukkaria emätinyhdynnässä? Nuo voi ainakin aiheuttaa ongelmia.

Vierailija
29/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehellä voi olla bakteerivaginoosi!!

Vierailija
30/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin eksän kanssa kondomia tästä syystä. Nykyisen miehen kanssa ei ole tullut bakteerivaginoosia kertaakaan eikä mitään oireita. Yhdessä 3 vuotta.

Vierailija
31/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastaa monta päivää putkeen ja peppuseksiä myös.

Tämä on totta, joten älkää suotta alapeukuttako.

Lääkäri

Vierailija
32/32 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä kerran suositteli turkkilaista jugurttia  vaginaan???????? Joo ei ois kannattanu. Ja uskoin sen vielä :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä