Eläinrääkkäys kuvat vaikuttaneet mielenterveyteni. En saa nukuttua yöllä kun pyörivät päässä :,(
Olen aikuinen ja äärettömän särkynyt ja murtunut tästä pahuudesta. Olen jo vuosia kärsinyt näistä inhottavista ajatuksista. Ahdistaa ihan kamalasti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei ole pakko katsoa. Katsotko onnetomuuspaikalla myös näkyiskö uhria?
Ei ole pakko, mutta minä en ainakaan halua sulkea silmiäni ikäviltä asioilta. Katsoisin myös onnettomuuspaikalla uhria, mutta mielestäni typerä vertaus. Onnettomuus on onnettomuus ja kaikkia ei voi estää, eläinrääkkäys systemaattista toimintaa jonka voisi pysäyttää jos ihmisiä kiinnostaisi.
Lasten rais kaus kin on kiellettyä mutta se vaan kasvaa täällä.
Minkä sille voi kun nämä videot ja kuvat pyörivät nykyään jopa iltalehdissä. En ole edes hakenut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei ole pakko katsoa. Katsotko onnetomuuspaikalla myös näkyiskö uhria?
Ei ole pakko, mutta minä en ainakaan halua sulkea silmiäni ikäviltä asioilta. Katsoisin myös onnettomuuspaikalla uhria, mutta mielestäni typerä vertaus. Onnettomuus on onnettomuus ja kaikkia ei voi estää, eläinrääkkäys systemaattista toimintaa jonka voisi pysäyttää jos ihmisiä kiinnostaisi.
Lasten rais kaus kin on kiellettyä mutta se vaan kasvaa täällä.
Kieltolaki ei toimi, niinhän nistit ulvoo
Eli sinäkin ansaitset kollektiivisen rangaistuksen siitä mitä muut ovat tehneet tai tekevät? Onneksi en ajattele samoin.