Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinrääkkäys kuvat vaikuttaneet mielenterveyteni. En saa nukuttua yöllä kun pyörivät päässä :,(

Vierailija
31.03.2020 |

Olen aikuinen ja äärettömän särkynyt ja murtunut tästä pahuudesta. Olen jo vuosia kärsinyt näistä inhottavista ajatuksista. Ahdistaa ihan kamalasti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ansaitsee kaiken paskan mitä maailmasta löytyy.

Eli sinäkin ansaitset kollektiivisen rangaistuksen siitä mitä muut ovat tehneet tai tekevät? Onneksi en ajattele samoin.

Vierailija
22/24 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole pakko katsoa. Katsotko onnetomuuspaikalla myös näkyiskö uhria?

Ei ole pakko, mutta minä en ainakaan halua sulkea silmiäni ikäviltä asioilta. Katsoisin myös onnettomuuspaikalla uhria, mutta mielestäni typerä vertaus. Onnettomuus on onnettomuus ja kaikkia ei voi estää, eläinrääkkäys systemaattista toimintaa jonka voisi pysäyttää jos ihmisiä kiinnostaisi.

Lasten rais kaus kin on kiellettyä mutta se vaan kasvaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille voi kun nämä videot ja kuvat pyörivät nykyään jopa iltalehdissä. En ole edes hakenut!

Vierailija
24/24 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole pakko katsoa. Katsotko onnetomuuspaikalla myös näkyiskö uhria?

Ei ole pakko, mutta minä en ainakaan halua sulkea silmiäni ikäviltä asioilta. Katsoisin myös onnettomuuspaikalla uhria, mutta mielestäni typerä vertaus. Onnettomuus on onnettomuus ja kaikkia ei voi estää, eläinrääkkäys systemaattista toimintaa jonka voisi pysäyttää jos ihmisiä kiinnostaisi.

Lasten rais kaus kin on kiellettyä mutta se vaan kasvaa täällä.

Kieltolaki ei toimi, niinhän nistit ulvoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän