Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eristyksissä ollessani ymmärsin että olen ihan väärässä työssä. Pakko tehdä asiaan jokin muutos.

Vierailija
31.03.2020 |

Oli aikaa ajatella ja tajusin lähes vihaavani työtäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tänä aikana useampikin meistä alkaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Osa jopa vie ajatukset käytäntöönkin tämän kiirastulen jälkeen. Onnea matkaan!

Vierailija
2/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivasta kommentistasi! Olen jo pitkään tätä muutosta tuskaillut mutta nyt aloitan ihan käytännössä tekemään asioita muutoksen eteen mm selvitän uudelleenkouluttautumista. Haluan todella irti nykyisestä merkityksettömästä työstäni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa kun en opiskellut merkityksellistä ja tärkeää ammattia, jota aina tarvitaan. Kaiken lisäksi en ole tehnyt päivääkään täysin yhdentekevää koulutustasi vastaavaa palkkatyötä. Kumpa näiden merkityksellisten arvostus ja palkkaus paranisi. Eivät tietenkään ehkä ole niitä kaikkein houkuttelevimpia ja hohdokkaimpia, mutta järkevästi ajateltuna olisivat kyllä järkevä valinta. Ehkä jonkun markkinointijohtajan, projektikoordinaattorin, kampaajan, muotisuunnittelijan jne. jne. hommat voivat kuulostaa helpoilta ja houkuttelevilta, mutta eihän noilla oikeasti ole mitään väliä. Kovin suhdanneherkkää myös moni työ on. Olen siis itse tradenomi. Tätä tutkintoa ei kannata opiskella.

Vierailija
4/4 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni harmittaa kun en opiskellut merkityksellistä ja tärkeää ammattia, jota aina tarvitaan. Kaiken lisäksi en ole tehnyt päivääkään täysin yhdentekevää koulutustasi vastaavaa palkkatyötä. Kumpa näiden merkityksellisten arvostus ja palkkaus paranisi. Eivät tietenkään ehkä ole niitä kaikkein houkuttelevimpia ja hohdokkaimpia, mutta järkevästi ajateltuna olisivat kyllä järkevä valinta. Ehkä jonkun markkinointijohtajan, projektikoordinaattorin, kampaajan, muotisuunnittelijan jne. jne. hommat voivat kuulostaa helpoilta ja houkuttelevilta, mutta eihän noilla oikeasti ole mitään väliä. Kovin suhdanneherkkää myös moni työ on. Olen siis itse tradenomi. Tätä tutkintoa ei kannata opiskella.

noinhan se on. mutta eihän opiskelu ole vieläkään myöhäistä.