Uskoa ja toivoa luova positiivisuusketju: Mitä hyvää sanottavaa löydät koronavirusepedemiasta?
Aloitan: virpojat eivät tule kilkuttamaan ovukelloa sunnuntaina.
Kommentit (25)
Ainakin osaa se muistuttaa mitkä asiat elämässä ovat oikeasti tärkeitä ja mitkä tuovat siihen omalta osaltaan vain vähän väriä, mutta ilmankin tulee toimeen.
Saa kulkea rauhassa kaupungilla. Ei kerjääjiä tai feissareita, ihanaa!
Se näyttää keisarin ilman vaatteita.
Romanikeräläiset häipyneet kaduilta=katukuva siistiytyi, pillerikauppa väheni, asuntomurtojen määrä pieneni :-)
Nämä rissaset ja muut ehkä harkitsevat tulevaisuudessa pariinkin kertaan, että kannattaako lennellä sinne sun tänne.
Busseissa on hyvin tilaa. Useamman kerran on osunut niin että olen ollut ainoa matkustaja. Kuin halvalla taksilla kulkisi.
Puskaraiskaukset vähentyneet radikaalisti ja etniset jengit eivät enää ryöstele kadulla kulkijoita.
Puhtaan itsekkäästi olen iloinen siitä että kirjastot menivät kiinni, koska mulla on kauhea kasa lukion pitkän matikan ja fysiikan kirjoja lainassa. Nyt saan opiskella niiden kanssa rauhassa huolehtimassa palautuspäivästä.
Nettipoliisit jalkautettu etsimään ihan oikeita rikollisia ja huolehtimaan yleisen järjestyksen ylläpidosta, ainakin toivon niin.
Sananvapausoikeudenkäynneistä ei ole kuulunut vähään aikaan mitään, joten epäilen että toisinajattelijoiden vainoaminen ei ole enää valtakunnan ykkösprioriteetti.
Ollaan valmiimpia MERS:iä varten.
Ihmisillä (ainakin huomattavalla osalla) on enemmän aikaa ja hiljaisia hetkiä ajatella, mikä elämässä on tärkeää. Joitain ihmisiä uskonasiatkin ovat alkaneet kiinnostaa tavallista enemmän.
Sairaanhoidon teoreettiset priorisointikeskustelut ovat ehkä saaneet monet pohtimaan ihmisarvon jakamattomuutta.
Olen ajatellut, että ilmojen lämmetessähän voi mennä puistoon ilman, että siellä on isoja lössejä ryyppäämässä ja mahdollisesti aiheuttamassa häiriöitä. Oletan, että jos sellaisia porukoita alkaa syntyä, ne hajotetaan poliisin toimesta.
Poikkeustilan aikana olen käynyt ruokaostoksilla vain kerran viikossa tai harvemmin; sen myötä olen oppinut suunnitelmallisuutta ruokahuollossani. Tavallisesti olen joutunut käymään kaupassa kolmekin kertaa viikossa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En nähnyt maantiellä yhtään kuollutta siiliä tai oravaa kauppareissulla, kun autoja kulkee niin vähän ulkonaliikkumiskiellon takia (Ranska).
Rahapeliautomaatit suljettiin.
Kerjäläiset lähtivät kotimaahansa.
Lentoliikenteen aiheuttamat päästöt romahtivat.
Ilmanlaatu on parantunut autoilun vähenemisen myötä.
Rajat laitettiin kiinni.
Ihana pitää hengähdystaukoa elämästä välillä. Olla vain luvan kanssa kotona ja rentoutua.
Globalisaatio oli hyvää vauhtia hävittämässä keskiluokankin työpaikkoja.
Kaikki hankittiin sieltä, mistä halvimmalla saatiin, oli se sitten rehuviljaa, farkkuja tai piirilevysuu nittelua.
Tämä voi kääntää kehityksen kelkkaa uusille laduille, kunhan väistämättömästä lamasta päästään nousuun.
Rahaa noin 30 eur..ei tuloja..olen yrittäjä
Piristäkää minua pleese..menee koti ja yritys ..olen 55 vuotias...
Jumala hukutti pahat ihmiset suuressa tulvassa..pahuus on palannut sodomiitit ja noidat rellestävät.Jumala polttaa maan ja aloittaa luomisen alusta.
ME PALAMME KAIKKI
Mahdollisuus että saan sittenkin joskus eläkettä, jos suuret polvet nyt poistuu.
M27
Vierailija kirjoitti:
Rahaa noin 30 eur..ei tuloja..olen yrittäjä
Piristäkää minua pleese..menee koti ja yritys ..olen 55 vuotias...
Jos sulla on elinkelpoinen yritys, voit hakea työttömyystukea Kelasta ja muita tukia sun kunnalta.
Tämä tilanne tulee jäämään historiaan ja me saamme kokea sen! Lapsenlapsille kerrottavaa.