Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ulkoisesti epäsuhtainen pari tässä Iltalehden jutussa

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön insta jo kertoo. Kyllä parin kuukauden karanteenin kestää. Sitten taas voi päästä uusiin seikkailuihin, joita tyttö jo vartoi tammikuussa somessaan. Paratiisilomilla lekottelua, mönkkärisafaria Islannissa, shoppailulomia Nykissä, privaattikoneilla ja koptereilla ajelua.

Kyllä hän varmasti ihan yhtä paljon Alania rakastaisi jos Alan olisi minimipalkkainen pätkätyöläinen. Sitten vain olisi instassa kuvia Linnanmäeltä ja Viron lautalta!

Mutta rakastaisiko tämä Alan tätä tyttöä, jos hän olisi lievästi ylipainoinen rillipää? :)

Taisi olla jokseenkin ironinen tuo lainaamasi viesti.

No shit. Omanihan ei toki ollut.

Vierailija
82/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanhan näyttää oikeen kivalta, mulla ei ollut aavistustakaan, että kyseessä on herra Walker ennen kuin selasin vikaan kuvaan. Näyttää tosiaan Vataselta, voisivat esittää helposti veljeksiä. Kelpuuttaisin ulkonäön puolesta millon vaan, vaikka olisi ammatiltaan ihan perusduunari.

Söpö ja sopusuhtainen pari, kumpikin näyttää itseasiassa paremmalta tossa 74 linkkaamassa kuvassa. Mukavaa, että harrastus yhdistää. Mä en saa omaa miestä pelaamaan mun kanssa, vaikka kuinka rukoilen, ei ymmärrä ollenkaan tätä harrastusta. Ei suostu tietokoneella eikä konsoleilla, ei edes kokeilemaan kerran mun mieliksi. Hän pitää koko hommaa hölmönä ja menee mieluummin salille. Saatan olla vähän kade ja katkeroitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat ovat ihan viehättävällä tavalla tavallisen näköisiä, tyttö on toki laittautuneempi.

En jaksanut lukea koko juttua, joten täältä sitten selvisi, että mies jonkun sortin julkkis (nimi ei tosin sano mulle mitään).

Mutta kyllä minusta tuollaisia pariskuntia näkee ihan normitavistenkin joukossa, en sanoisi, että ovat epäsuhtaisen näköisiä keskenään tai tökkäävät jotenkin silmään.

Vierailija
84/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mies on musta paremman näköinen kuin toi nainen. ihan ylimeikattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän