Todella ulkoisesti epäsuhtainen pari tässä Iltalehden jutussa
Vai mitä mieltä olette?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/744ea8e7-38bc-4834-a433-3947192526a7
Kommentit (84)
Mies näyttää tavisnörtiltä ja nainen on kaunis instabeibe. Itse asiassa miehellä on vähän erikoinen katsekin ja erikoinen, jäykkä hymy (näyttää siltä, että peittelisi hampaitaan tai purentavikaa ym.). Vaikuttavat jotenkin todella eri maailmoista tulevilta. Jos mies olisi Suomesta, niin varmastikaan eivät olisi koskaan kohdanneetkaan. Ehkä pieni eksotiikka puri tässä tapauksessa. Ja siis mielestäni nuoret norjalaiset miehet yleensä ovat komeita, mutta artikkelin mies on poikkeus ikäluokassaan.
Jos ette tienneet niin toi mies on maailmankuulu muusikko. Söpö pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan tuo nainen nätti ja mies tavis.
Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.
Mies ei ole tavis vaan DJ ja tuottaja, pätäkkää löytyy aika tavalla.
Muistelinkin, että mies on julkkis. Eikä ihan köyhäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.
Mies ei ole tavis vaan DJ ja tuottaja, pätäkkää löytyy aika tavalla.
No tietysti, saatiinkin jotain järkeä tähän kuvioon :D
Ok, no se selittääkin sitten kaiken. Tavistuloilla ja -ammatilla _ei_ olisi saanut tuollaista naista. Ja sanon näin, vaikka olen itsekin nainen. Hyvännäköiset ja huolitellut, imagotietoiset naiset eivät vain yleensä tyydy keneen tahansa.
https://www.wealthypersons.com/alan-walker-net-worth-2020-2021/
Net Worth in 2020: $18 million
Jos tuo nainen on kaunis niin ehkä minullakin on vielä jokin mahdollisuus. Terveisin itseään rumana pitävä.
Naiselle kelpaa vaikka sammakonnäköinen mies, kunhan massia löytyy riittävästi.
Voihan se olla, että tyttö ei ihan naaman takia ole alkanut olemaan. Ei sillä, että tuo tyttö nyt itsekään niin paljon tavallista erikoisemmalta näyttäisi.
Miljoonien seuraama dj-artisti kuitenkin.
Onpa omituisia kommentteja. Itse olen mies ja voin suoraan sanoa että tuo nainen ei erityisesti kääntäisi päätäni. Miksi täällä pidetään häntä jonain söpöyden prototyyppinä? Stadissa näkee samanlaisia ja kuumempia kissoja, mutta so what? Naiset ovat kaikki lopulta samaa tusinatiinaa jokainen.
Ai niin, olen itsekin julkaissut kansainvälisesti ja pätäkkää löytyy, eli siitä ei ole kyse. Ihmettelen vain ihmisten standardeja (tai niiden puutetta).
Siis täh, tuo mieshän on hyvännäköinen?! Kivat kasvot, parta, vähän ehkä höröt korvat... Ei mitään vikaa. En tiedä kuka hän on enkä rahoistansa ole perillä, mutta jos olisi vaikka siivooja, ilman muuta lähtisin tuon näköisen miehen kanssa treffeille. Muistuttaa John Krasinskia joka on myös todella viehättävä mies.
Minkä ikäisten kanssa minä täällä keskustelen? Kauniita nuoria ihmisiä molemmat. Tyttö on tyyliltään sellainen, etten usko, että minulla olisi hänen kanssaan paljon yhteistä, mutta sievä nuori nainen. Poika on kivan näköinen ja ilmeikäs.
Vierailija kirjoitti:
Onpa omituisia kommentteja. Itse olen mies ja voin suoraan sanoa että tuo nainen ei erityisesti kääntäisi päätäni. Miksi täällä pidetään häntä jonain söpöyden prototyyppinä? Stadissa näkee samanlaisia ja kuumempia kissoja, mutta so what? Naiset ovat kaikki lopulta samaa tusinatiinaa jokainen.
Ai niin, olen itsekin julkaissut kansainvälisesti ja pätäkkää löytyy, eli siitä ei ole kyse. Ihmettelen vain ihmisten standardeja (tai niiden puutetta).
Joo olet varmaan. Mutta sadut sikseen. Varmasti löytyy stadistakin kuumempia kissoja mutta vielä vähemmän sellaiset hengailisi Alanin näköisen tyypin kanssa jos tämä olisi joku mäkkärinmyyjä.
Nätti tyttö mutta loppujen lopuksi aika tavallisen nuoren naisen näköinen. Ei edes mikään överi fitnesspimu vaan ihan normaalivartaloinen, löytyy vähän rasvaakin jne.
Eli itse asiassa aika sopusuhtainen pari tai tyttö on jopa liiankin tavis, kun ottaa huomioon että mies on miljonääri-DJ :D
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten kanssa minä täällä keskustelen? Kauniita nuoria ihmisiä molemmat. Tyttö on tyyliltään sellainen, etten usko, että minulla olisi hänen kanssaan paljon yhteistä, mutta sievä nuori nainen. Poika on kivan näköinen ja ilmeikäs.
Ap on 31-vuotias mies. Muista vastaajista en tiedä.
Mikä Alania hävettää kasvojen alaosassa, kun omilla sivuilla peittää käsilläänkin sen, jos maskia ei ole päällä?
Naisten elämä pakkeleineen ja teko- ulokkeineen, -hiuksineen ja -jatkeineen.
Haluaisinpa nähdä tämänkin naisen ilman mitään maalejaan ja ulokkeitaan
Vierailija kirjoitti:
Mikä Alania hävettää kasvojen alaosassa, kun omilla sivuilla peittää käsilläänkin sen, jos maskia ei ole päällä?
Se on vaan sen tavaramerkki.
Älkää nyt yrittäkö väittää, että kyse olisi muusta kuin siitä, että tyypilliseen tapaan itse ei niin näyttävä urheilija/artisti on kompensoinut tasoaan lompakollaan ja saanut tällätyn tyllerön kainaloon.
No tietysti, saatiinkin jotain järkeä tähän kuvioon :D