Todella ulkoisesti epäsuhtainen pari tässä Iltalehden jutussa
Vai mitä mieltä olette?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/744ea8e7-38bc-4834-a433-3947192526a7
Kommentit (84)
No en nyt tiedä. Molemmat melko pallinaamoja.
En nyt sanoisi todella, mutta joo, on epäsuhtainen. Tyttö kuuluisi temppareihin. Poika ei.
No suhta tasaantuu kun tuo muide luopuu pakkelista, tekoripsistä, tekorusketuksesta, hiusten pidennyksestä...
Niin onhan tuo nainen nätti ja mies tavis.
Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.
En tiedä kuinka nätti on meikittä ja ilman lisäkkeitä :) paljon meikkiä ja tekoripset muuttaa kyllä todellista ulkonäköä hirmusti.
Molemmat kivan näköisiä ja kuten joku yllä totesikin, niin naiselta kun ottaa pois tuon sentin meikkikerroksen ja irtoripset, niin ihan ovat samaa ''tasoa''.
miks piti ees ottaa yhteyttä iltikseen ? kumpikohan soitti,tyttö vai tuo poika, no ei ole vaikea arvata.
onkohan tytän työ "sometus ja ig" eli pappa betalar takana
Tällä jutulla mimmi varmaan etsii korviketta siksi aikaa, kun näkeminen ei onnistu. :(
Minusta molemmat oikein kivan näköisiä.
Mun mielestä tuo mies on kivalla tavalla komea. Jos on vielä pitkä ja hauska, niin on oikea catch. Moni saattaa olla livenä paljon enemmän edukseen, vaikka ei näissä kuvissakaan mitään vikaa ole.
Ei mulla tullut mieleen, että tyttö on out of his league, vaikka tyttö nätti onkin. Näyttävät itse asiassa hyvältä yhdessä.
On söötti pari. Ja mitä väliä muiden mielipiteillä..
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo mies on kivalla tavalla komea. Jos on vielä pitkä ja hauska, niin on oikea catch. Moni saattaa olla livenä paljon enemmän edukseen, vaikka ei näissä kuvissakaan mitään vikaa ole.
Ei mulla tullut mieleen, että tyttö on out of his league, vaikka tyttö nätti onkin. Näyttävät itse asiassa hyvältä yhdessä.
No en usko, että nuo kaksi matchaisivat Tinderissä.
Missä he ovat alunperin matchanneet?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että vartalon muoto voi kiinnostaa, mutta mitä lisähyötyä venytetystä peruskropasta olisi, jossa sääriluu, reisiluu ja selkäranka kukin ovat vaikka 2cm pitempiä? Pää heiluu korkeammalla kuin jollain muulla, mutta siinä vartalossa itsessään ei ole osia tarkastellen mitään näkemistä, jos ei käy salilla. Mittanauhan avulla voi huomata eroja naisen omien säärien yms. pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole tavis vaan DJ ja tuottaja, pätäkkää löytyy aika tavalla.
Onko oikeasti pakko ruotsia ihan jokaisen ihmisen ulkonäköä täällä? Tuo juttu ei liittynyt mitenkään ulkonäköön, mutta täällä heti kotkat repimässä kappaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti pakko ruotsia ihan jokaisen ihmisen ulkonäköä täällä? Tuo juttu ei liittynyt mitenkään ulkonäköön, mutta täällä heti kotkat repimässä kappaleiksi.
Viivin näköinen ei hengailisi sekuntiakaan Alanin näköisen kanssa ellei Alan olisi Alan Walker.
"Tavis"
Mies on kuitenkin kuuluisa DJ, jolla 29 eri maassa myytynä platinaa.
Miten niin? Ihan tavallisia nuoria kumpikin.
🇺🇦🇮🇱