Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ulkoisesti epäsuhtainen pari tässä Iltalehden jutussa

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveät nuo Viivin huulet.

Tuosa yhdessä kuvassa ainoastaan. Hieno nainen on https://www.instagram.com/viiviniemi/

Vierailija
62/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan tuo nainen nätti ja mies tavis.

Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.

Jos naiselta riisutaan kaikki pakkelit pois ja mies ehostetaan, niin kääntyykö asetelma päälaelleen? On aika epäreilua ruveta vertailemaan ihmisten ulkonäköä, jos molemmat ei ole samalla viivalla ehostuksen suhteen.

Minusta kyllä molemmat melko tavallisen näköisiä normaaleja nuoria ihmisiä, enkä näe pariskunnassa minkäänlaista epäsuhtaa.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas kuinka instagramkuviin ei ole luottamista. Jokainen näyttää kauniimmalta puhelimen kameralla otetuissa kuvissa. Olen todennut tämän omallakin kohdallani.

Tässä ammattilaiskuvaajan realistinen otos tästä pariskunnasta: https://smp.vgc.no/v2/images/945311fa-6aa4-4f3a-8837-f09d26a6378d?fit=c…

Tyttö ei ole mikään superkaunotar, miltä instagramissa näyttää.

Vierailija
64/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisten kanssa minä täällä keskustelen? Kauniita nuoria ihmisiä molemmat. Tyttö on tyyliltään sellainen, etten usko, että minulla olisi hänen kanssaan paljon yhteistä, mutta sievä nuori nainen. Poika on kivan näköinen ja ilmeikäs.

Ap on 31-vuotias mies. Muista vastaajista en tiedä.

Vaikutat ikäiseksesi kovin kehittymättömältä arvostellessasi nettilehden jutussa esiintyvän pariskunnan ulkonäköä. Olisin odottanut, että olet alle 20.

Vierailija
65/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisten kanssa minä täällä keskustelen? Kauniita nuoria ihmisiä molemmat. Tyttö on tyyliltään sellainen, etten usko, että minulla olisi hänen kanssaan paljon yhteistä, mutta sievä nuori nainen. Poika on kivan näköinen ja ilmeikäs.

Vaikutat ikäiseksesi kovin kehittymättömältä arvostellessasi nettilehden jutussa esiintyvän pariskunnan ulkonäköä. Olisin odottanut, että olet alle 20.

Minkä ikäinen itse olet? Sinulla ei taida olla paljoakaan kokemusta Tinder-maailmasta.

Vierailija
66/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti tyttö mutta loppujen lopuksi aika tavallisen nuoren naisen näköinen. Ei edes mikään överi fitnesspimu vaan ihan normaalivartaloinen, löytyy vähän rasvaakin jne.

Eli itse asiassa aika sopusuhtainen pari tai tyttö on jopa liiankin tavis, kun ottaa huomioon että mies on miljonääri-DJ :D

Tyttö kertoi, että yhteinen peliharrastus, eli nörtit harrastukset vaikka tykkääkin meikata. Ei tällaiset jaksa mitään salia ja instaa harrastavaa tötteröpäätä, mistä sitä edes puhuisi? Tuskaa jos itse harrastaa vaikka lukemista eikä toinen kirjaakaan lukenut, viis ulkonäöstä.

Vierailija
67/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on ihan hyvän mies matskun oloista meille tavallisille naisille ulkonäöllisestikin. Etenkin jos vielä hyvä ja rehti luonne. Mutta tuollaiset Viivin tyyppiset pakkeloitsijat ja vielä tyrkymmän näköiset tytöt vaan harvemmin seukkaavat näiden aivan tavisten näköisten kanssa.

Vierailija
68/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti tyttö mutta loppujen lopuksi aika tavallisen nuoren naisen näköinen. Ei edes mikään överi fitnesspimu vaan ihan normaalivartaloinen, löytyy vähän rasvaakin jne.

Eli itse asiassa aika sopusuhtainen pari tai tyttö on jopa liiankin tavis, kun ottaa huomioon että mies on miljonääri-DJ :D

Tyttö kertoi, että yhteinen peliharrastus, eli nörtit harrastukset vaikka tykkääkin meikata. Ei tällaiset jaksa mitään salia ja instaa harrastavaa tötteröpäätä, mistä sitä edes puhuisi? Tuskaa jos itse harrastaa vaikka lukemista eikä toinen kirjaakaan lukenut, viis ulkonäöstä.

Jos nyt ei tehdä tuosta miehestä jotain syvällistä tyyppiä tuntematta. Nämä Jari-Matit ja vastaavat on niin nähty.

Vierailija
69/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pallinaamoja molemmat, hyvä pari.

Vierailija
70/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todella ulkoisesti epäsuhtainen"

Sanajärjestyksellä on väliä.

Vierailija
71/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet? Sinulla ei taida olla paljoakaan kokemusta Tinder-maailmasta.

Miten keskustelu tuon pariskunnan ulkonäöstä liittyy Tinderiin? :-o

Vierailija
72/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei tehdä tuosta miehestä jotain syvällistä tyyppiä tuntematta. Nämä Jari-Matit ja vastaavat on niin nähty.

Ei kyse ollut syvällisyyden tasosta, vaan kiinnostuksien kohtaamisesta.

Vierailija
73/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän, nainen näyttää tositv tähtöseltä ja mies akateemisesti kouluttautuneelta. 

Minustakaan noiden ulkonäköjä ei voi oikein arvottaa oikein toista paremmaksi. Mutta ulkonäön perusteella ovat vähän kuin eri maailmoista ja se pistää silmään eniten.

Vierailija
74/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina googlettaa henkilöistä muita kuvia. Instagram ei ole yhtä kuin todellisuus.

https://smp.vgc.no/v2/images/c4dcd96a-d832-45c1-8308-620153a75e2a?fit=c…

Vierailija
75/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies on ihan hyvän mies matskun oloista meille tavallisille naisille ulkonäöllisestikin. Etenkin jos vielä hyvä ja rehti luonne. Mutta tuollaiset Viivin tyyppiset pakkeloitsijat ja vielä tyrkymmän näköiset tytöt vaan harvemmin seukkaavat näiden aivan tavisten näköisten kanssa.

Kai sitä meikkiä nyt saa käyttää jos mieli tekee ja siitä tykkää.

Vierailija
76/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Alania hävettää kasvojen alaosassa, kun omilla sivuilla peittää käsilläänkin sen, jos maskia ei ole päällä?

On kyllä kieltämättä hieman koomisen näköistä. En tiedä onko tuo peittelyä vai joku hänen ihme juttunsa. Mutta instassa huomaa kyllä joidenkin ihmisten epävarmuudet kasvoistaan/kehoistaan. Osa ottaa kuvan aina tietystä kulmasta tai kasvojen puolelta tai peittää vaikka hiuksilla toisen puolen kasvoistaan. Osa taas joko hymyilee aina kuvissa ja osa ei koskaan, riippuen miten kokevat näyttävänsä paremmalta.

Vierailija
77/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön insta jo kertoo. Kyllä parin kuukauden karanteenin kestää. Sitten taas voi päästä uusiin seikkailuihin, joita tyttö jo vartoi tammikuussa somessaan. Paratiisilomilla lekottelua, mönkkärisafaria Islannissa, shoppailulomia Nykissä, privaattikoneilla ja koptereilla ajelua.

Kyllä hän varmasti ihan yhtä paljon Alania rakastaisi jos Alan olisi minimipalkkainen pätkätyöläinen. Sitten vain olisi instassa kuvia Linnanmäeltä ja Viron lautalta!

Mutta rakastaisiko tämä Alan tätä tyttöä, jos hän olisi lievästi ylipainoinen rillipää? :)

Vierailija
78/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytön insta jo kertoo. Kyllä parin kuukauden karanteenin kestää. Sitten taas voi päästä uusiin seikkailuihin, joita tyttö jo vartoi tammikuussa somessaan. Paratiisilomilla lekottelua, mönkkärisafaria Islannissa, shoppailulomia Nykissä, privaattikoneilla ja koptereilla ajelua.

Kyllä hän varmasti ihan yhtä paljon Alania rakastaisi jos Alan olisi minimipalkkainen pätkätyöläinen. Sitten vain olisi instassa kuvia Linnanmäeltä ja Viron lautalta!

Mutta rakastaisiko tämä Alan tätä tyttöä, jos hän olisi lievästi ylipainoinen rillipää? :)

Taisi olla jokseenkin ironinen tuo lainaamasi viesti.

Vierailija
79/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi noista ei mukamas ole toisen tasoa? Itse näen kaksi hyvännäköistä nuorta. Mikä tämänkin keskustelunaloituksen tarkoitus on, haukkua tuntemattomia somessa? Kumpikaan heistä ei liene ulkonäkönsä vuoksi julkisuudessa joten lopettakaa arvostelu.

Vierailija
80/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumpi noista ei mukamas ole toisen tasoa? Itse näen kaksi hyvännäköistä nuorta. Mikä tämänkin keskustelunaloituksen tarkoitus on, haukkua tuntemattomia somessa? Kumpikaan heistä ei liene ulkonäkönsä vuoksi julkisuudessa joten lopettakaa arvostelu.

Mies on paremman näköinen. Omasta mielestä. Mutta tykkään luonnollisemmasta lookista. Paksu meikki tekee tuon naisen tunkkaisen näköiseksi. Mies taas näyttää raikkaalta ja freesiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi