Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella ulkoisesti epäsuhtainen pari tässä Iltalehden jutussa

Kommentit (84)

1/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Ihan tavallisia nuoria kumpikin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä. Molemmat melko pallinaamoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi todella, mutta joo, on epäsuhtainen. Tyttö kuuluisi temppareihin. Poika ei.

Vierailija
4/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suhta tasaantuu kun tuo muide luopuu pakkelista, tekoripsistä, tekorusketuksesta, hiusten pidennyksestä...

Vierailija
5/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan tuo nainen nätti ja mies tavis.

Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.

Vierailija
6/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä menee näin päin. Naiselle kelpaa vähän vaatimattomankin näköinen mies, kunhan mies on fiksu ja mukava, kiva luonne.

En tiedä kuinka nätti on meikittä ja ilman lisäkkeitä :) paljon meikkiä ja tekoripset muuttaa kyllä todellista ulkonäköä hirmusti.

Vierailija
7/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kivan näköisiä ja kuten joku yllä totesikin, niin naiselta kun ottaa pois tuon sentin meikkikerroksen ja irtoripset, niin ihan ovat samaa ''tasoa''.

Vierailija
8/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks piti ees ottaa yhteyttä iltikseen  ? kumpikohan soitti,tyttö vai tuo poika, no ei ole vaikea arvata.

onkohan tytän työ "sometus ja ig" eli pappa betalar takana

Vierailija
9/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä jutulla mimmi varmaan etsii korviketta siksi aikaa, kun näkeminen ei onnistu. :(

Vierailija
10/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat oikein kivan näköisiä.

Vierailija
11/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo mies on kivalla tavalla komea. Jos on vielä pitkä ja hauska, niin on oikea catch. Moni saattaa olla livenä paljon enemmän edukseen, vaikka ei näissä kuvissakaan mitään vikaa ole.

Ei mulla tullut mieleen, että tyttö on out of his league, vaikka tyttö nätti onkin. Näyttävät itse asiassa hyvältä yhdessä.

Vierailija
12/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On söötti pari. Ja mitä väliä muiden mielipiteillä..

Vierailija
13/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo mies on kivalla tavalla komea. Jos on vielä pitkä ja hauska, niin on oikea catch. Moni saattaa olla livenä paljon enemmän edukseen, vaikka ei näissä kuvissakaan mitään vikaa ole.

Ei mulla tullut mieleen, että tyttö on out of his league, vaikka tyttö nätti onkin. Näyttävät itse asiassa hyvältä yhdessä.

No en usko, että nuo kaksi matchaisivat Tinderissä. 

Vierailija
14/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he ovat alunperin matchanneet?

Vierailija
15/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että vartalon muoto voi kiinnostaa, mutta mitä lisähyötyä venytetystä peruskropasta olisi, jossa sääriluu, reisiluu ja selkäranka kukin ovat vaikka 2cm pitempiä? Pää heiluu korkeammalla kuin jollain muulla, mutta siinä vartalossa itsessään ei ole osia tarkastellen mitään näkemistä, jos ei käy salilla. Mittanauhan avulla voi huomata eroja naisen omien säärien yms. pituuteen.

Vierailija
16/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tavis vaan DJ ja tuottaja, pätäkkää löytyy aika tavalla.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Walker_(music_producer)

Vierailija
17/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti pakko ruotsia ihan jokaisen ihmisen ulkonäköä täällä? Tuo juttu ei liittynyt mitenkään ulkonäköön, mutta täällä heti kotkat repimässä kappaleiksi.

Vierailija
18/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti pakko ruotsia ihan jokaisen ihmisen ulkonäköä täällä? Tuo juttu ei liittynyt mitenkään ulkonäköön, mutta täällä heti kotkat repimässä kappaleiksi.

Viivin näköinen ei hengailisi sekuntiakaan Alanin näköisen kanssa ellei Alan olisi Alan Walker.

Vierailija
19/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmathan tosi söpöjä nuoria.

Vierailija
20/84 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavis"

Mies on kuitenkin kuuluisa DJ, jolla 29 eri maassa myytynä platinaa.