Mitäs tykkäätte palstan uudesta värimaailmasta?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Minua tämä piristi, vaikka ensin tulikin sinappikakka mieleen.
On tämä raikas ja mukavaa vaihtelua.
Sitruksinen. Simainen.
Kyllä sitrukset ja sima on pilalla jos ne on tuon värisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja sattuu silmiin. Joku rauhoittava sininen tai vihreä olisi parempi.
Blaah, aina sama vtun sininen. Telkkariakin kun katsoo niin mietittävä onko Suomessa kuultu että muitakin värejä on?! Joka ohjelmassa studio on se sininen.
joku on päässyt pätemään ,siis mksi migreeniä aiheuttava väri pohja valittiin ja miksi piti vaihtaa
Muotiväri taitaa olla, et aika trendikäs. Yllätti mut, mut tykkään.
Yöks. Eikö enää yhtään rumempaa väriä löytynyt?
Tää palsta on kyllä koko Suomen negatiivisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä. Jotenkin kivan retro ja kodikas 70-luvun alussa syntyneelle.
60-luvun lopulla syntynyt muistaa 70-luvun ilmeisesti paremmin ja se värimaailma on ällöttävä. Eli ei kiitos pskanruskealle ja oranssille. Kumpi tuo väri sitten onkin.Hyi hitto kun on kamala.
Traumatisoidun 70-luvulla pskan ruskeista vaatteista ja järkyttävän rumista väriyhdistelmistä niin että en käytä enkä siedä ruskeaa, vihreaa, oranssia ja keltaista ikinä missään.
Miten voi traumatisoitua väristä..
En tykkää väristä. Nyt nuo liekitetyt keskustelutkaan ei erotu ja oranssi on Postin väri eli paskaa.
Mulle on piristävä uutuus! Olen ihan yhden patologisen pettäjätyypin langoissa vedeltävänä. Teen eroa siitä! Raskasta on. Tiedän vielä että sillä on muita ämmiä pyöriteltävä ja odotan vaan viestiä. Toki tajuan, että mulle on helpompaa jos ei laita.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen vauvanpaska
Ei vaan koronaripuli.
Vähän tuli posti mieleen mutta tää sentään toimii.
Tyhmä ja ruma oranssi. Kuin osuuspankin sivuilla olis.
Minulla on saman värinen Renault Clio! 😍
Oliko pakko vaihtaa tämä palstankin väri pas kan ruskeaksi? Ihan muutenkin jo masentaa!
Oranssi on hyvä, kultaväri. Kullan väriä ei tietenkään ole RGB-väreissä, painoväreissäkin kallista painattaa.
Hienoa, että tälläisenä aikana suositaan arvokasta väriä. Kulta on kaunein kaikista väreistä.
T. Kultakutri
Klikattuna oranssi näyttää ruosteen väriseltä. Sekin on yksi lempiväreistäni. Kiitos palsta tästä kauniista värimaailmasta!
Tulee lämmin olo tällä palstalla vieraillessani.
Yleensä en noteeraa tälläistä enkä ole todellakaan mikään erityisherkkä tms. mutta jotenkin toi väri käy oudosti silmiin. Ei nyt sentään satu, mutta jokin epämiellyttävä tunne. Olenko ainoa?
Värisävyltään aika tunkkainen ja raskas, ei oikein toimi sellaisenaan. Voisi olla parempi, jos olisi käytetty esim. liukuvärjäysefektiä: palkin/kuvakkeen alareunassa tummin oranssin sävy, joka vaalenee kohti yläreunaa. Tämä keventäisi yleisilmettä.