Mitäs tykkäätte palstan uudesta värimaailmasta?
Kommentit (140)
Kamala. Ihan ku joku ois ripuloinut palstan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten se toisilla näkyy oranssina? Minun tabletilla väri on täyskopio pitkästä villakangastakistani, jonka väri on kamelinruskea. Hyvä ja klassinen väri.
Joko et tiedä millainen väri on kameli tai sitten sulla näyttö vääristää sävyn pahasti. Mun näytöllä väri on lähinnä oranssihkosinappi.
Plussaa siitä, että ei ole "nykyaikaisesti" sininen, sillä se on käynyt tylsäksi.
Kai tähän oranssiin tottuu, nyt tökkii silmään kyllä.
Saman värinen kuin kaikkien mamabloggaajien instakuvien värimaailma
Mä katsoin ,että mikä kymmenen vuotta vanha sivu
Jotenkin "epäväri". Tuo keltainen ei erotu lainkaan valkoiselta pohjalta.
Puhelimellani väri näyttää kauniin oranssilta, pöytäkoneella sinappiselta. Tai pikemminkin porkkanasoseen väriltä. Ihan ok silti.
joku pomon pikku lemmikki saa palkankorotuksen. näin idiootti ratkaisusta. heikko näköisille ja näkö vammaisille kaikkei huonoin väri. aiheuttaa myös mikreeniä. siirryimme kesä aikaan ja te siirrätte tekstin päivän valon kannalta huonoimpaan pohjaan. näkövammaisten liitosta saatte kyllä ohjeita jos muutoksi pitää jonkun työllistämiseksi tehdä
Samat moitteet ja polemiikki oli silloinkin kun väriksi tuli pinkki. Täysturhaa takertua kun on tärkeämpiäkin vai eikö ole näinä aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Puhelimellani väri näyttää kauniin oranssilta, pöytäkoneella sinappiselta. Tai pikemminkin porkkanasoseen väriltä. Ihan ok silti.
Kännykässäni on sinapin sävyinen.
Ripulin väristä tulee mieleen palstan keskustelukulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Alhaalla poistettu keskusteluvalikko.
Voihan Vauvan kakka!
No nyt on kyllä ihan parasta ikinä. Onko tämä joku Putinin trollien uusin hakkerointi vai mikä? Lisäisin vielä sellaisen koodin, joka muuttaa kaikki emojit kakkakasoiksi. Jos saisin vaikuttaa.
Väri ei ole kiva, mutta sivut latautuvat nyt nopeammin.
En tykkää.
Ei yhtään houkutteleva väri. Negatiivisia assosiaatioita vaan tulee.
Olisi reilusti keltaisempi.
Mutta sehän sopii tänne ihan hyvin. Vauva palsta ja noin 95% kejuista on täyttä p4skaa. Eli oikein osuva värivalinta.