Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentti pysykööt erossa sisäpolitiikasta!

Vierailija
31.03.2020 |

Presidentti johtaa ulkopolitiikkaa. Sisäpolitiikkaan ei pressan kuulu puuttua joten nyt Sauli pidä kädet siellä omalla puolella!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön motiivit ovat kokoomuksen nostamisessa.

Vierailija
22/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö voi keskittyä jatkossa vain tsemppaamaan ja olemaan hengessä mukana, "neuvot" voi pitää omana tietonaan.

Toki voi hiljaisesti esitellä jos on joku idea, mutta pidän varsin erikoisena tapaa keskustella hallituksen kanssa median välityksellä, kuten Sale nyt on alkanut tekemään. Varmasti on kaikenlaisia ideoita palloteltu, joten ilman näitä spektaakkelimaisia kirjeen julkaisuja, ihan vielä siedettävissä rajoissa olisi ollut toiminta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, että jollain tavalla persiilleen tämä menee. Kuolleita on jo. Kriisin jälkeen Sale pääsee sanomaan, ”no minähän sanoin”. Sanna pelaa väärin. Nyt hän tahrii omat kätensä vereen. Kokematon poliitikko.

Vierailija
24/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistön motiivit ovat kokoomuksen nostamisessa.

Ei kai sentään puoluekirjansa luovuttanut koko kansan Sale sellaista menis tekemään? Niin kaunis vaimokin hänellä ja veikeä koira.

Vierailija
25/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää, että jollain tavalla persiilleen tämä menee. Kuolleita on jo. Kriisin jälkeen Sale pääsee sanomaan, ”no minähän sanoin”. Sanna pelaa väärin. Nyt hän tahrii omat kätensä vereen. Kokematon poliitikko.

Sitä on luettu Ukkolan loppuromahdustwiittejä, huomaan. :D 

Vierailija
26/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti voi olla kansakunna unilukkari.

Mutta se ensimmäinen ulsotulo, että minä sain hallituksen laittamaan valmiuslait vireille, eli oman hännä nosto keskellä kriisiä, tiputti kyllä pisteitä. Varsinkin kun jälkeenpäin kävi ilmi, että hallitus jo hoiti hommaa

Minäkin vähän ihmettelin, että mikä tarve Saulilla oli ruveta pätemään tuossa asiassa? Pelkääkö vanha ukko jäävänsä ihan totaalisesti nuorten naisten varjoon vai mikä siinä on?

Pääasiassa olen Sauliin presidenttinä ihan tyytyväinen, mutta tälläiset sooloilut voisi jättää pois.

Vierailija
27/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti oli provo? Eikö ollutkin? Eihän kukaan voi oikeasti olla noin pihalla.

Vierailija
28/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ulinaisista näkee selvästi että heitä ei hairitse presidentin sekaantuminen asiaan. Heitä heiritsee miehen osallistuminen.

Muumimamma jos olisi kyseessä tuon köörin jatkona te runkkaisitte itsenne tajuttomaksi jokainen ilta. Vastaavasti jos siellä olisi miehiä, te haukkuisitte heidän jokaisen tekonsa. Itse asiassa pressa olisi sankari jos hän olisi nainen ja pääministeri mies.

Te kuvotatte minua ja kaikkia jotka näkevät asian.

Vierailija
29/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Niinistö ei koskaan tule sanomaan " Mitäs minä sanoin". Viisas vaikenee. Hän on yrittänyt auttaa, mutta se torjuttiin. Seuraukset tulemme varmasti näkemään, eikä valitettavasti hyvällä tavalla.

Vierailija
30/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Niinistö ei koskaan tule sanomaan " Mitäs minä sanoin". Viisas vaikenee. Hän on yrittänyt auttaa, mutta se torjuttiin. Seuraukset tulemme varmasti näkemään, eikä valitettavasti hyvällä tavalla.

Jep, ollaan menossa samalla kyydillä, samaan suuntaan. Haluttiin tai ei.

No ehkä siellä perillä odottaa vappusatanen. 

Vierailija
31/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei olekaan tosin kyse politiikasta vaan kriisinhallinnasta. 

Kilometrin päähän näkee, että hallituksella on tilanne hallinnassa, joten Sauli voi keskittyä lapsen hoitoon.

Onko Sauli ottanut isyysvapaata ja jos ei niin miksi ei? Nyt olisi hyvä tilaisuus, kun ei ole muuta tekemistä, kun ei voi matkustella.

Vierailija
32/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ensimmäinen ulsotulo, että minä sain hallituksen laittamaan valmiuslait vireille, eli oman hännä nosto keskellä kriisiä, tiputti kyllä pisteitä. Varsinkin kun jälkeenpäin kävi ilmi, että hallitus jo hoiti hommaa

Niinistö itse kertoi haastattelussa, että rkp:n Anna-Maja Henriksson oli se joka ensimmäisenä otti puheeksi valmiuslain ja siitä se sitten lähti. Eli ihan oikeusministeriltä ja hallituksesta tuli tämä.

Vierailija
33/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilometrin päähän näkee, että hallituksella on tilanne hallinnassa, joten Sauli voi keskittyä lapsen hoitoon.

Onko Sauli ottanut isyysvapaata ja jos ei niin miksi ei? Nyt olisi hyvä tilaisuus, kun ei ole muuta tekemistä, kun ei voi matkustella.

Miksi kuvittelet ettei presidentti voisi matkustella?

Vierailija
34/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistö itse kertoi haastattelussa, että rkp:n Anna-Maja Henriksson oli se joka ensimmäisenä otti puheeksi valmiuslain ja siitä se sitten lähti. Eli ihan oikeusministeriltä ja hallituksesta tuli tämä.

Niin, Henriksson&co on kok ajan harrannut valmiuslakia vastaan että saisi päteä oikeusturhakkeena tässä asiassa.

Vierailija
35/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätysviisikkoa pitää patistella ihan koko ajan ja kertoa missä teette ja missä olette.

Vierailija
36/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön nyrkki olisi saattanut tehdä esimerkiksi Helsinki-Vantaan lentokentän suhteen muutakin kuin keskittynyt keksimään syitä miksi sen karanteenitoimet eivät kuulu nyrkille vaan jollekin toiselle.

Vierailija
37/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hiljaa nainen. naiset ei kuulu politiikkaan eikä homot

Vierailija
38/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ollaan menossa samalla kyydillä, samaan suuntaan. Haluttiin tai ei.

No ehkä siellä perillä odottaa vappusatanen. 

Tiedäthän että SOS-hallitus eli edellinen ja edelliset hallitukset ovat purkaneet tien sen bussin alta. Kokoomusvetoiset hallitukset ovat kaikessa viisaudessaan nähneet ettei THL tarvitse asiantuntijoita, joten 2013-2016 sieltä potkittiin elintärkeää osaamista. Voisitko kysästä sieltä porvarisuunnalta miksi oli elintärkeää lopettaa Suomesta pandemiaosaaminen.

Vierailija
39/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PysykööN.

”Pysykööt” on monikkomuito ja on vain yksi presidentti.

Ap on Sannan sihteeri, älä odota liikoja...

Vierailija
40/55 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan Sannan kompleksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi