Viimeksi katsomasi netflix sarja? Oliko hyvä? Katsoitko loppuun?
Itsellä Itaewon Class. Katselin ekaa jaksoa parikymmentä minuuttia mutta ei temmannut mukaansa, jätin kesken.
Kommentit (415)
Tässä hyviä sarjoja joita on tullut katsottua;
Homeland 4/5
On my block 4/5
New girl 5/5
Frendit 3/5
The Crown 4/5
Outlander 3/5
Suits 2/5
How I met your mother 2/5
Gotham 3/5
Jane the virgin 5/5
Brooklyn nine-nine 6/5
1864 3/5
Arn 4/5
Madam C. J. Walker 2/5
Land Girls 3/5
Gilmore Girls 2/5
Broadchurch 5/5
The English Game 5/5
Anne with an E 5/5
Once upon a time 4/5
A typical 4/5
Sydämen suunnitelma 4/5
Alias grace 3/5
Charite 3/5
Tulipas pitkä lista, oon vissiin liikaa telkun ääressä....
Unorthodox. Oli ihan kiinnostava.
Katsoin jo aikaa sitten espanjalaisen naisvankilasta kertovan sarjan, jonka nimeä en muista. Mutta siihen jäin kaipaamaan jatkoa. Oli yksi parhaista näkemistäni sarjoista!
Grace and Frankie
Ihan muutamassa päivässä oli pakko ahmia kaikki tuotantokaudet.
Olisiko joku sellainen kuin Island. Kyllä se ainakin koukutti, ja katsoin loppuun. Mutta sarjojen kohdalla saattaa jäädä usein se anti vähän ohueksi verrattuna esim. elokuviin, nykyään niitä kun tehtaillaan liukuhihnalta, elokuvia myös mutta elokuvantekemisen perinne on varmaan vanhempi niin on paremmat rahkeet. Suunnilleen ainoa alusta loppuun katsomani sarja ja toinen niistä kaikista joita olen koskaan katsonut Netflixisistä. Yritän tarkoituksellisesti välttää sarjoihin koukkuun jäämistä, ja luulen kyllä onnistuneeni 😁
Katsoin Unorthodoxin kokonaan kerralla. Mielenkiintoinen, erilainen tarina, josta tykkäsin. Sopivan mittainenkin, piti kyllä otteessaan alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Grace and Frankie
Ihan muutamassa päivässä oli pakko ahmia kaikki tuotantokaudet.
Joo, tämä on hyvä. Viidennen kauden jälkeen alkoi tuntua vähän väkisin pitkitetyltä.
Anne with an "E"... Kolmas kausi oli kakkosta parempi.
Altered Carbon, on hyvä jos scifistä tykkää.
Jos tykkää animesta niin Kakegurui ja Erased :)
Rahapaja, uusin kausi. Bingewatchasin viime viikonloppuna ja niin nautinnollista kuin se olikin niin nyt jäi tyhjä olo ja tarvitsisin uuden sarjan, jossa on yhtä hyvä imu.
Better Call Saul. Menossa viides kausi. Loistava, humoristinen rikossarja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jo aikaa sitten espanjalaisen naisvankilasta kertovan sarjan, jonka nimeä en muista. Mutta siihen jäin kaipaamaan jatkoa. Oli yksi parhaista näkemistäni sarjoista!
Lukkojen takana?
Tiger King. Ei ole mikään älykäs draama, mutta ne tyypit ja niiden eläintarha 🧐
Vierailija kirjoitti:
Rahapaja, uusin kausi. Bingewatchasin viime viikonloppuna ja niin nautinnollista kuin se olikin niin nyt jäi tyhjä olo ja tarvitsisin uuden sarjan, jossa on yhtä hyvä imu.
Rahapajassa ällöttää se professori. Hirvee nössö hippihiiri. Autistinen
Siis ihan paras YOU sarja, siihen jää oikeasti koukkuun.
Suosittelen! :)
No niin, katsoin sitten kolme ensimmäistä osaa The Sinnerin kolmannesta kaudesta. Ihan koukussa, ja nyt ärsyttää, että pitää odottaa viikko kerrallaan seuraavia osia. plääh. Matt Bomer on btw ehkä kaunein mies ikinä.
Katariina Eronen kirjoitti:
Stranger things! On myös ehdottomasti yksi lempisarjoistani. Yleensä en välitä mistään kauhuun vivahtavastakaan ja saan helposti painajaisia. Stranger things onnistuu jotenkin olemaan jännittävä muttei liian pelottava. Se on myös ihanan nostalginen kasarivaatteineen ja upean lahjakas Winona Ryder on yksi lempinäyttelijöistäni.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000002919415.html
Kaksi kautta Netflixissä ja todellakin katsoin loppuun, varmaan ihan muutamassa päivässä tuli koko sarja tuijotettua. Täytyy kuitenkin sanoa varoituksen sananen. Jos ahdistut helposti ja kaipaat jotain todella kevyttä, ei Stranger things ole ehkä juuri sinun juttusi. :)
Ai minä olen katsonut Netflixissä jo kolme kautta 🤔
London spy, aloin katsoa koska tykkään Ben Whishaw'sta. Aika jännä, katson varmaan loppuun.
The English game, brittiläistä laatutyötä, varmasti katson kokonaan