Viimeksi katsomasi netflix sarja? Oliko hyvä? Katsoitko loppuun?
Itsellä Itaewon Class. Katselin ekaa jaksoa parikymmentä minuuttia mutta ei temmannut mukaansa, jätin kesken.
Kommentit (415)
Tiger King, suosittelen! Mutta katsottavaa löytyy muualtakin kuin Netflixistä ja vielä ilmaiseksi esim. olen katsonut Keihäsmatkat, Chernobyl ynnä muita https://www.rahakirstu.com/saasta/maksutonta-viihdetta-kuukausiksi-elok…
Kalifaatin katsoin tänään. Hyvä oli.
Subject Openin ensimmäiset tuotantokaudet olivat ihan jees, sitten ote vähän kirposi.
Mid sommar leffa oli hyvä. Se on erittäin raaka, mutta kuvaa hyvin eurooppalaista ylemmyydentunnetta, rasismia ja tietenkin huvittavaa millaisen kuvan amerikkalaiset ovat saaneet skandeista.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin seksiunta yksi yö siitä Ozark-sarjan miespäähenkilöstä Marty Byrdestä. Outoa.
N26
Tykkäät daddyistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jo aikaa sitten espanjalaisen naisvankilasta kertovan sarjan, jonka nimeä en muista. Mutta siihen jäin kaipaamaan jatkoa. Oli yksi parhaista näkemistäni sarjoista!
Lukkojen takana?
Sehän se varmaan oli. Odottelen edelleen jatkoa...
Vierailija kirjoitti:
Vikings, katsoin kaikki kaudet loppuun. Ihan hyvä.
Aivan paras!
Rahapaja, ai hitsi mikä sarja! Opiskelen espanjaa, niin senkin takia katon, mutta koukutti kyllä muutenkin. En oo koskaan kattonu mitään vastaavaa, käsikirjoitus on niin mestarillinen, koko ajan tulee yllätyksiä. Ja roolihahmot sitten...Tokiota esittävä kovanaama oli vähän aikaa sitten La Republicassa, esitti siinä herkkää perhetyttöä, ihan erilainen rooli, mutta hyvä näyttelijä pystyy muuntumaan. Berliinin esittäjä on hyytävä, on tehnyt melkein pelkästään pahisten rooleja. Ja professori, miten lutunen, mutta kovuutta löytyy. Ja miten älykäs! Onneks mulla vielä monta jakso katsomatta, kun uus tuotantokausi julkaistiin vasta.
Kiitos hyvistä vinkeistä, toi Tiger King täytyy ehdottomasti kattoa. Nythän on aikaa...
Wu Assassins
Pakko oli kattoo kun Raid hahmo pääosassa.
Olihan se yliluonnollisen lapsellinen, mutta viihdyttävä.
Yllättävää ja hämmentävää oli nähdä tunnettuja näyttelijöitä pikkuisen huonosti toteutetussa netflix-sarjassa
Ihan kelpo viiheettä
Kipa
Mukava piirretty sarja
Sopii lähes kaikenikäisille
Bojack horseman on kyllä hyvä. Hauska mutta samalla viiltävän osuva ja surullinenkin.
Netflixiin tuli viime viikonloppuna "Too hot to handle"-sarja, siinä on mun mielestä vähän samaa fiilistä kuin temppareissa. Konsepti toki vähän eri, tässä kasa himokkaita sinkkuja tungetaan "retriittiin" ja eivät saa harrastaa seksuaalisia aktiviteetteja kuukauden aikana. Katsoin sarjan loppuun ja kivasti sai koko menneen viikonlopun kulumaan huonon viihteen parissa!
Jos haluaa katsoa jotain hyvää, niin en missään tapauksessa suosittele katsomaan. Mutta noin aivojen nollaukseen oikein hyvää roskaa.
Tiger Kingin katsoin loppuun, oli kyllä aika uskomatonta miten hullua porukkaa on. Tosin sen takia juuri sarjakin on hyvä.
Rookie Historian Goo Hae-Ryung ! Ihanaa, kun löytyy korealaisia draamojakin. Varsinkin nää Joseon-kauden draamat on parhaita.
Nyt aloitin sarjan Crash Landing on You. Rikas perijätär on liitovarjoilemassa ja hurrikaani heittää sen Pohjois-Korean puolelle, jossa _ERITTÄIN YLLÄTTÄEN_ komea sotilas löytää hänet :D
DC Legends of Tomorrow, kakkos- ja kolmoskaudet onnistuneita.
Crash Landing on You, joka mainittiin edellisessä viestissä pitää kokeilla. Olen ollut utelias katsomaan eteläkorelaisia saippuasarjoja, joten lähdetään liikkeelle tästä :).
The Strangers on nyt työn alla. Olen katsonut 6 jaksoa ja aion katsoa loppuun.
Kalifat. Hyvä mutta paikoin ahdistava.
Breaking Bad huikean hyva, yksi parhaimmista koskaan. Better Call Saul siis tosiaan ihan oma juttunsa. Eka kausi nyt katsottu melkein loppuun. Lahes yhta hyva...Ei tosin sita samaa wau-efektia...
Vikings. Katsoin pari kautta koska muutakaan ei ollut. Ärsytti jatkuvasti kun koko ajan teemana sänkyjutut, väkivalta ja vahvat naiset. Naisena olisin katsonut sarjan loppuun jos noilla asioilla ei oltaisi mässäilty koko ajan.
Tiger Kingiä aloin seuraamaan, aika hurja tarina, joka jaksossa paljastuu jotain uutta hämmästeltävää! Vielä on kesken sarja, mielenkiinnolla odotan taas seuraavan jakson katsomista!
Rick ja Morty edellinen kokonaan katsottu sarja.