Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?

Vierailija
30.03.2020 |

.

Kommentit (804)

Vierailija
121/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on pakko listata jotain, yleensä en listaa, niin lähinnä tulee mieleen:

- lapsellinen usko ideologioihin tai ismeihin, oli ne mitä hyvänsä

- ihmis- ja eläinvihamielisyys, tämä sisältää myös toisia poliittisia mielipiteitä sietämättömyyden (varsin yleistä köh köh VihVas-porukoissa)

- tolkuton epäterveellisyys eli päihteiden ja tupakan käyttö (elämästä, ruuasta ja juomasta nauttikisen en näe vääränä, jos se pysyy kohtuudessa)

- tatuoinnit on aika iso turn off, kuka vapaaehtoisesti polttomerkitsee itsensä pysyvästi? ei vaan nappaa

- kevytkenkäisyys, kyvyttömyys tai haluttomuus luoda pysyviä ihmissuhteita (romanttisia ja ei romanttisia)

Ja alapeukkuja varmaan satelee.

Vierailija
122/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein tuuheat persekarvat.

"Sissijuustoinen" emättimen seutu

Puoliksi mädäntyneet hampaat

varattu, eli parisuhteessa

Nännikarvat, etenkin rintakarvat

Erittäin voimakkaasti lihonut nainen jonka iho näyttää sen vuoksi suomen tiekartastolta, eli punajuomuinen tiikeri (vaalentuneet ei haittaa)

Pitää aina samoja vaatteita pesemättä niitä välillä

Vahva hienhaju jalkapohjissa

Saatanallisen ilkeä ja pahantahtoinen luonne

Sellainen laiska joka aina meinaa tehä sitä ja tätä koskaan kuitenkaan toteuttamatta.

Kova pieremään kananmunan hajuisia rusahduksia

Jos suosii mummokalsareita joissa on "jarrujälkiä".

Tyhjänpäiväinen hyörimistyö

Mikä on sissujuusto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstailu. "Juoksut juostu".

Tämä! Absoluuttinen turn-off kun esim. deittiprofiilista enemmän tai vähemmän käy ilmi että kull.ikaru.sellissa on hyöritty sakset auki mutta nyt pitäisi löytää "jotain parempaa". H.elvetinko takia minun pitää sellaisen kanssa alkaa odotella jotain kuudensia deittejä "kulttuuririentoihin" kun minua ennen 20 tinderjormaa on saanut pesää jo samana iltana.

Sitäkö se juoksut on juostu nykyään tarkoittaa? 20 vuotta sitten tarkoitti vaan että esimerkiksi opiskelijaelämä bileineen ja baareissa luuhaaminen kavereiden kanssa oli jo menettänyt hohtonsa ja aikaa ja halua oikeasti vakiintumiseen ja jopa perheen perustamiseen alkoi olla.

Ei se määritelmä ole muuttunut miksikään vuosien saatossa. Naiset keskimäärin nauttii parhaista vuosistaan useiden kumppaneiden kanssa ja vasta markkina-arvon kääntyessä ehtoopuolelle alkaa vakiintuminen yhteen partneriin kiinnostaa.

Ilmiö oli takavuosina sama "baareista" ja opiskelijariennoista, nykyään se ilmentyy myös deittisovelluksissa.

Miehillä ei ole mitään velvollisuuksia pariutua loppuun ajetun emännän kanssa, vaikka toki naisten luontainen määrävähemmistö siihen usein johtaakin. On ihan tervettä, että mieskin saa esittää vaatimuksia partnerinsa ominaisuuksille, joihin seksuaalihistoria aika vahvasti liittyy. Tämä vaan ei tunnu olevan ok niille naisille, joiden mielestä heillä on luontainen oikeus saada kaikki haluamansa.

Ei niihin opiskelijabileisiin ja kavereiden kanssa baareissa käymiseen mitään useita seksikumppaneita läheskään kaikilla ainakaan 20 vuotta sitten liittynyt. Ihan yleisesti käytettiin fraasia juoksut on juostu siinä vaiheessa kun ei bile-elämänvaihe enää napannut, vaikka ei olisi ollut yhtään seksikumppania. Käytin sitä yhdessä vaiheessa itsekin. Ikää tuolloin oli 23-25 (en muista tarkkaan) ja seksikumppaneita yhteensä 2 kpl. Molemmat seurustelusuhteissa.

Miehillä taisi kyllä olla vähän eri meininki silloin. Kovasti olisivat olleet innokkaita yhden yön suhteisiin vaikka vartin "tuttavuuden" jälkeen ja vaikka kuinka usean eri kumppanin kanssa. Ehkä se juoksut on juostu tarkoittaa miehille sitä irtosuhteiden jahtaamisen lopettamista ja siksi jotkut miehet luulevat että se tarkoittaa samaa naisillekin?

Vierailija
124/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen yrittäjätyyppinen menevä itsenäinen nainen joka on aina menossa jonnekin. Vähintään yksi maisteristutkinto takana. Pyörittää vähintään yhtä yritystä. Käy joogassa, salilla, lenkillä ja uimassa. 3 kertaa hieronnassa joka viikko. Harrastaa viinejä ja teatteria. On paljon tuttavia ja tapaamisia. Kalenteri on buukattu minuutilleen täyteen seuraavat 8 vuotta eteenpäin. 

Uhhh... Sain kylmät väreet pelkästä kuvailun lukemisesta. Koko elämä suunniteltu excelillä eteenpäin ja pelkkää suorittamista päivästä toiseen.

Vierailija
125/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen yrittäjätyyppinen menevä itsenäinen nainen joka on aina menossa jonnekin. Vähintään yksi maisteristutkinto takana. Pyörittää vähintään yhtä yritystä. Käy joogassa, salilla, lenkillä ja uimassa. 3 kertaa hieronnassa joka viikko. Harrastaa viinejä ja teatteria. On paljon tuttavia ja tapaamisia. Kalenteri on buukattu minuutilleen täyteen seuraavat 8 vuotta eteenpäin. 

Uhhh... Sain kylmät väreet pelkästä kuvailun lukemisesta. Koko elämä suunniteltu excelillä eteenpäin ja pelkkää suorittamista päivästä toiseen.

Näitä on tullut vastaan. Usein trendilasit, kampaus ja jonkinlainen ulsterityylinen takki. Mikään tai kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Tulevia vanhoja (katkeria) piikoja Jumalan armosta.

Vierailija
126/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

y

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti pahin ulkoisesti on ylipaino, ja sisäisesti sellainen täydellisyyttä tavoitteleva koko elämän suorittaminen ja vertailu "naapureihin".

Minulla oli tuttava, mies, joka pyöri samassa kaveripiirissä. Hän oli aluksi kovin ihastunut ja kaikki mitä sanoin ja tein oli fantsua. Olin hänestä intohimoinen ja harrastukseni olivat äärimmäisen kiehtovia. Se ylenpalttinen ihailu oli mielestäni jopa vaivaannuttavaa ja kun sitten jouduin lopulta sanomaan etten ole yhtään kiinnostunut sillai niin alkoi jatkuva arvostelu. Yhtenä muistan juuri tämän, että miehen mielestä suoritan elämää ja vertailen itseäni muihin, vaikka hetkeä aiemmin hän oli aivan päinvastaista mieltä. Hän muisti arvostella minua myös muiden kavereiden kuullen ja olin vaan yleisesti ihan p*ska. Nopeasti feidasin ko. tyypin täysin kaveripiiristäni, mutta kokemukseni mukaan tämmöiset kommentit kertovat enemmän sanojasta kuin sanottavasta.

Niin, minä taas olen huomannut, että heti kun tällä palstalla joku tuntuu osuvan liian lähelle, niin pyritään mitätöimään toisten kokemukset henkilökohtaisuuksiin menemällä ja loukkaamalla.

Onko oikeasti niin vaikeaa keskustella asioista vain yleisellä tasolla? Tällainen kyvyttömyys kertoo mielestäni vain älyllisestä laiskuudesta tai vajavaisuudesta. Vähän samalla tavalla lapset tai muutoin henkisesti kehittymättömät ihmiset usein turvautuvat fyysiseen väkivaltaan, kun sanat loppuvat kesken.

Vierailija
127/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaita  puuttuu tai ovat keltaiset/ruskeat, HYVÄSTI

Tämä on totta. Kerran olin pubitreffeillä ihan viehättävän naisen kanssa, jonka hampaat olivar todella keltaiset ja hän tykkäsi hymyillä paljon. Ensireaktioni hampaista olisi ollut varmaan meemikamaa. Hampaat on tärkeät. Hyvä ja puhtaan näköinen purenta on EHDOTON.

Vierailija
128/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ei näytä ruotsalaiselta IG-ihanuudelta Anna Nyströmiltä:

https://www.instagram.com/annanystrom/

Tuon kun saisi vielä aivoilla ja ilman photoshoppausta.

Vierailija
129/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein tuuheat persekarvat.

"Sissijuustoinen" emättimen seutu

Puoliksi mädäntyneet hampaat

varattu, eli parisuhteessa

Nännikarvat, etenkin rintakarvat

Erittäin voimakkaasti lihonut nainen jonka iho näyttää sen vuoksi suomen tiekartastolta, eli punajuomuinen tiikeri (vaalentuneet ei haittaa)

Pitää aina samoja vaatteita pesemättä niitä välillä

Vahva hienhaju jalkapohjissa

Saatanallisen ilkeä ja pahantahtoinen luonne

Sellainen laiska joka aina meinaa tehä sitä ja tätä koskaan kuitenkaan toteuttamatta.

Kova pieremään kananmunan hajuisia rusahduksia

Jos suosii mummokalsareita joissa on "jarrujälkiä".

Tyhjänpäiväinen hyörimistyö

Mikä on sissujuusto?

Sellainen tietyntyyppinen Camembert.

T. Fingerpori

Vierailija
130/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisuus tai hengenhemolaisuus heidän kanssaan.

Vierailija
131/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju ylipaino tai alipaino on ilmiselvä turn-off, riippumatta mistään muusta.

Normaalipainoisten naisten osalta painon jakauma on tärkeä; tiimalasi-vartalo toimii, käänteinen-tiimalasi-vartalo ei.

Vierailija
132/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

y

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti pahin ulkoisesti on ylipaino, ja sisäisesti sellainen täydellisyyttä tavoitteleva koko elämän suorittaminen ja vertailu "naapureihin".

Minulla oli tuttava, mies, joka pyöri samassa kaveripiirissä. Hän oli aluksi kovin ihastunut ja kaikki mitä sanoin ja tein oli fantsua. Olin hänestä intohimoinen ja harrastukseni olivat äärimmäisen kiehtovia. Se ylenpalttinen ihailu oli mielestäni jopa vaivaannuttavaa ja kun sitten jouduin lopulta sanomaan etten ole yhtään kiinnostunut sillai niin alkoi jatkuva arvostelu. Yhtenä muistan juuri tämän, että miehen mielestä suoritan elämää ja vertailen itseäni muihin, vaikka hetkeä aiemmin hän oli aivan päinvastaista mieltä. Hän muisti arvostella minua myös muiden kavereiden kuullen ja olin vaan yleisesti ihan p*ska. Nopeasti feidasin ko. tyypin täysin kaveripiiristäni, mutta kokemukseni mukaan tämmöiset kommentit kertovat enemmän sanojasta kuin sanottavasta.

Niin, minä taas olen huomannut, että heti kun tällä palstalla joku tuntuu osuvan liian lähelle, niin pyritään mitätöimään toisten kokemukset henkilökohtaisuuksiin menemällä ja loukkaamalla.

Onko oikeasti niin vaikeaa keskustella asioista vain yleisellä tasolla? Tällainen kyvyttömyys kertoo mielestäni vain älyllisestä laiskuudesta tai vajavaisuudesta. Vähän samalla tavalla lapset tai muutoin henkisesti kehittymättömät ihmiset usein turvautuvat fyysiseen väkivaltaan, kun sanat loppuvat kesken.

Viittatko tekstilläsi itseesi?

Vierailija
133/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, yksikin iso tatuointi riittää. Myös pienemmät tatuoinnit jos niitä on useita.

Vierailija
134/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee eläinten olevan ihmisiä arvokkaampia tai yhtä arvokkaita on h.elvetin oksettava ominaisuus naisessa kuin miehessäkin

Vierailija
135/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jo mainittu, mutta leveät hartiat naisella on ainakin minulle suuri turn-off. Nykyään, kun katselen esimerkiksi Helsingin keskustan katukuvaa, niin todella monet naiset ovat varsin harteikkaita ilmeisesti aktiivisen punttisaliharjoittelun johdosta.

Ja ennen kuin joku tulee valistamaan minua siitä kuinka urheilu ja kuntosali ovat vain hyviä asioita: oikeassa olet. Mutta en kuitenkaan ihan täysin ymmärrä tätä nykyistä isojen lihasten ihannointitrendiä naisilla. Esimerkiksi 20-30 vuotta sitten olivat ihmiset niin ikään urheilullisia ja aivan varmasti keskimäärin paremmassa kunnossa kuin nykyään, mutta se ihannekroppa ei todellakaan ollut mallia leveät hartiat ja kookkaat hauikset.

Vierailija
136/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä jo mainittu, mutta leveät hartiat naisella on ainakin minulle suuri turn-off. Nykyään, kun katselen esimerkiksi Helsingin keskustan katukuvaa, niin todella monet naiset ovat varsin harteikkaita ilmeisesti aktiivisen punttisaliharjoittelun johdosta.

Ja ennen kuin joku tulee valistamaan minua siitä kuinka urheilu ja kuntosali ovat vain hyviä asioita: oikeassa olet. Mutta en kuitenkaan ihan täysin ymmärrä tätä nykyistä isojen lihasten ihannointitrendiä naisilla. Esimerkiksi 20-30 vuotta sitten olivat ihmiset niin ikään urheilullisia ja aivan varmasti keskimäärin paremmassa kunnossa kuin nykyään, mutta se ihannekroppa ei todellakaan ollut mallia leveät hartiat ja kookkaat hauikset.

Kylläpä oli 80-luvulla. Ja rumaa se oli sillonkin.

Vierailija
137/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

y

Vierailija kirjoitti:

Viittatko tekstilläsi itseesi?

Niin, esimerkki jälleen vahvisti teorian. T. Eri

Vierailija
138/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkankynnet

Vierailija
139/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin jonkin matkan päässä naapurin naisen perässä ja ihailin tämän naisellisesti keikkuvaa lantiota yms., sitten huomasin että yläpäästä pelmahti savupilvi ja laski toisen kätensä alas jossa olikin tupakka. Ihailuni loppui siihen, tupakka on vaan jotenkin niin öähhhh.

140/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kovuus ja riippumattomuus. Tahdon olla parisuhteessa siksi, että tarvitsen kosketusta, henkistä ja käytännöllistä tukea ja emotionaalisen yhteyden.

Jos nainen on hyvin riippumaton ja itsenäinen, en pysty rakentamaan häneen yhteyttä, saati luottamaan häneen.

Minusta kestävän parisuhteen yksi tekijä on pakko, jonkinlainen riippuvuus kumppanista. Jos riippuvuutta ei ole, suhde hajoaa herkästi pieniinkin kriiseihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme