MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Fm45v kirjoitti:
Peittää takapuolensa paksuilla farkuilla tai pitkillä hameilla, oksettaa!
Pitäkää ohuita leggingsejä tai mimekkoja, niin saatte minun ja monen muun arvostuksen.
Sehän onkin näky, kun yli 45 vuotiaat pitävät minimekkoja
Jos on kroppa kuosissa, niin minimekon voi tempaista päälle vaikka 6-kymppinen. Sen sijaan esim. 25 v- sidukkaläskin kannattaa ihan suosiolla jättää minihame pois. Joku musta rytky päälle ja siihen musta muumi t-paita sellaiselle on jees.
Varotusvärejä ei suotta sanota varotusväreiks.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen yrittäjätyyppinen menevä itsenäinen nainen joka on aina menossa jonnekin. Vähintään yksi maisteristutkinto takana. Pyörittää vähintään yhtä yritystä. Käy joogassa, salilla, lenkillä ja uimassa. 3 kertaa hieronnassa joka viikko. Harrastaa viinejä ja teatteria. On paljon tuttavia ja tapaamisia. Kalenteri on buukattu minuutilleen täyteen seuraavat 8 vuotta eteenpäin.
Tämähän olisi unelmanainen. Voisi viettää omaa elämää ja joskus käytäis yhdessä ulkomaanmatkalla tai kylpylässä.
Voisi itse elää omaa elämäänsä parisuhteessa ilman että puoliso vinkuu sohvalta että olen liikaa pois enkä pidä riittävästi seuraa.
Läskiys. Se vaan on välitön turn-off, ei voi mitään. Läski ei näytä naiselliselta, häntä on vaikea edes mieltää naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUVITTAVAA että näissä ketjuissa naiset ovat alapeukuttamassa ja MIEHET yläpeukuttamassa.
Kun näet kommentin, niin tiedät heti että jokainen kommentin alapeukku on tullut naisilta. Eivät tykkää totuudesta näköjään, kun se niin sattuu. Alapeukkusi ei kuitenkaan muuta sitä totuutta vääräksi.
Oksennus tuli kurkkuun, kun ajattelen edes, että tällä palstalla on miehiä. Vauvapalsta. Ei luoja.
On niitä naisia ylilaudankin sivuilla. Kuka saa kiksinsä mistäkin :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstailu. "Juoksut juostu".
Tämä! Absoluuttinen turn-off kun esim. deittiprofiilista enemmän tai vähemmän käy ilmi että kull.ikaru.sellissa on hyöritty sakset auki mutta nyt pitäisi löytää "jotain parempaa". H.elvetinko takia minun pitää sellaisen kanssa alkaa odotella jotain kuudensia deittejä "kulttuuririentoihin" kun minua ennen 20 tinderjormaa on saanut pesää jo samana iltana.
Sitäkö se juoksut on juostu nykyään tarkoittaa? 20 vuotta sitten tarkoitti vaan että esimerkiksi opiskelijaelämä bileineen ja baareissa luuhaaminen kavereiden kanssa oli jo menettänyt hohtonsa ja aikaa ja halua oikeasti vakiintumiseen ja jopa perheen perustamiseen alkoi olla.
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 seksikumppania.
Yli 1 seksikumppani.
Korjattu
Vierailija kirjoitti:
hauskamies kirjoitti:
Huumorintajuttomuus. Enkä todellakaan tarkoita sitä että pitäisi hekotella kaksimielisyyksille.
Tuo nimimerkki Hauskamies on turn off. Hauskuus ei synny ainakaan siitä, että julistaa olevansa hauska.
Olen tavannut monia hauskoja naisia, joilla on hauskoja ideoita ja ajatuksia.
Yleensä kuitenkin ne naiset, jotka itse sanovat olevansa hauskoja, eivät ole. Kokemukseni perusteella itse itsensä hauskaksi julistavat luulevat, että kovaan ääneen nauraminen ja puhuminen ja ylipirteä puhetapa tekevät hauskaksi. Eivät tee, vaan ainakin minulle hauskuus tulee esiin ennen kaikkea siinä kuinka maailman näkee. Ja se, että osaa nauraa itselleen on myös hyvä ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
"Sissijuustoinen" emättimen seutu
Kerran menin sänkyyn naisen kanssa, jonka häpyhuulien uumenista löytyi kuin raejuustomaisia kimpaleita.
Oksetti niin maan perkeleesti.
Ei tullut toista kertaa.
Jack Daniels toppi
Persu tai muuten juntti
Huulitäytteet, Silarit ja muutkin implantit ja kauneusleikkaukset.Eri asia silloin, jos ei ole turhamaisuuttaan tehtyjä.
Liikaa tatuointeja
Lävistykset muualla kuin korvissa
Laittaa itsestään käsiteltyjä kuvia someen
Liiallisuuksiin menevä dramaattisuus
Sivistymätön
Liikaa lihaksia
Vierailija kirjoitti:
Semmonen yrittäjätyyppinen menevä itsenäinen nainen joka on aina menossa jonnekin. Vähintään yksi maisteristutkinto takana. Pyörittää vähintään yhtä yritystä. Käy joogassa, salilla, lenkillä ja uimassa. 3 kertaa hieronnassa joka viikko. Harrastaa viinejä ja teatteria. On paljon tuttavia ja tapaamisia. Kalenteri on buukattu minuutilleen täyteen seuraavat 8 vuotta eteenpäin.
Tämä nainen ei kikattelisi ihanasti minun vitseilleni naisellisesti minihameessa keimaillen. Todellakaan ei vaimomatskua eikä jatkoon! Oksennan jo ajatuksesta.
Tatuoinnit,kiroileminen,räväkkä ja rempsakka ylipainon kanssa eli väärä yhteiskuntaluokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin sänkyyn naisen kanssa, jonka häpyhuulien uumenista löytyi kuin raejuustomaisia kimpaleita.
Ei tullut toista kertaa.
Siis aurajuustoa. Vähän samoja löydöksiä olen löytänyt.
Yhdellä oli sen lisäksi myös kuivunutta jauheliha kökkäreitä perskarvoissa.
Osa näytti ihan tuntosarvilta. Oli kiva nuolla puhtaaksi. Olivat sisältä pehmeitä, vaikka pinnalta saattoi kuvitella rapeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut toista kertaa.
😂😂😂😂
Vaaralliset exät.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut toista kertaa.
😂😂😂😂
Toivottavasti kerran tulit kuitenkin.
Kysymys kuului, mies kerro turn offisi.
Jengi vastaa rehellisesti kriteereistään.
Ihmeellistä tässä on se, että jengi alapeukuttaa toisten turnoffeja.
Mikä sinä olet sanomaan, jos joku toinen ei tykkää esim läskistä?
Kyllä tupakointi on yksi ja sitten jos on pissi helähtänyt hattuun.
"Nainen", jolla on/on ollut penis.