Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?

Vierailija
30.03.2020 |

.

Kommentit (804)

Vierailija
81/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen", jolla on/on ollut penis.

Vierailija
82/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fm45v kirjoitti:

Peittää takapuolensa paksuilla farkuilla tai pitkillä hameilla, oksettaa!

Pitäkää ohuita leggingsejä tai mimekkoja, niin saatte minun ja monen muun arvostuksen.

Sehän onkin näky, kun yli 45 vuotiaat pitävät minimekkoja

Jos on kroppa kuosissa, niin minimekon voi tempaista päälle vaikka 6-kymppinen. Sen sijaan esim. 25 v- sidukkaläskin kannattaa ihan suosiolla jättää minihame pois. Joku musta rytky päälle ja siihen musta muumi t-paita sellaiselle on jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotusvärejä ei suotta sanota varotusväreiks.

Vierailija
84/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen yrittäjätyyppinen menevä itsenäinen nainen joka on aina menossa jonnekin. Vähintään yksi maisteristutkinto takana. Pyörittää vähintään yhtä yritystä. Käy joogassa, salilla, lenkillä ja uimassa. 3 kertaa hieronnassa joka viikko. Harrastaa viinejä ja teatteria. On paljon tuttavia ja tapaamisia. Kalenteri on buukattu minuutilleen täyteen seuraavat 8 vuotta eteenpäin. 

Tämähän olisi unelmanainen. Voisi viettää omaa elämää ja joskus käytäis yhdessä ulkomaanmatkalla tai kylpylässä.

Voisi itse elää omaa elämäänsä parisuhteessa ilman että puoliso vinkuu sohvalta että olen liikaa pois enkä pidä riittävästi seuraa.

Vierailija
85/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiys. Se vaan on välitön turn-off, ei voi mitään. Läski ei näytä naiselliselta, häntä on vaikea edes mieltää naiseksi.

Vierailija
86/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUVITTAVAA että näissä ketjuissa naiset ovat alapeukuttamassa ja MIEHET yläpeukuttamassa.

Kun näet kommentin, niin tiedät heti että jokainen kommentin alapeukku on tullut naisilta. Eivät tykkää totuudesta näköjään, kun se niin sattuu. Alapeukkusi ei kuitenkaan muuta sitä totuutta vääräksi.

Oksennus tuli kurkkuun, kun ajattelen edes, että tällä palstalla on miehiä. Vauvapalsta. Ei luoja.

On niitä naisia ylilaudankin sivuilla. Kuka saa kiksinsä mistäkin :-)

Vierailija
87/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstailu. "Juoksut juostu".

Tämä! Absoluuttinen turn-off kun esim. deittiprofiilista enemmän tai vähemmän käy ilmi että kull.ikaru.sellissa on hyöritty sakset auki mutta nyt pitäisi löytää "jotain parempaa". H.elvetinko takia minun pitää sellaisen kanssa alkaa odotella jotain kuudensia deittejä "kulttuuririentoihin" kun minua ennen 20 tinderjormaa on saanut pesää jo samana iltana.

Sitäkö se juoksut on juostu nykyään tarkoittaa? 20 vuotta sitten tarkoitti vaan että esimerkiksi opiskelijaelämä bileineen ja baareissa luuhaaminen kavereiden kanssa oli jo menettänyt hohtonsa ja aikaa ja halua oikeasti vakiintumiseen ja jopa perheen perustamiseen alkoi olla.

Vierailija
88/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 seksikumppania.

Yli 1 seksikumppani.

Korjattu

Vierailija
89/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hauskamies kirjoitti:

Huumorintajuttomuus. Enkä todellakaan tarkoita sitä että pitäisi hekotella kaksimielisyyksille.

Tuo nimimerkki Hauskamies on turn off. Hauskuus ei synny ainakaan siitä, että julistaa olevansa hauska.

Olen tavannut monia hauskoja naisia, joilla on hauskoja ideoita ja ajatuksia.

Yleensä kuitenkin ne naiset, jotka itse sanovat olevansa hauskoja, eivät ole. Kokemukseni perusteella itse itsensä hauskaksi julistavat luulevat, että kovaan ääneen nauraminen ja puhuminen ja ylipirteä puhetapa tekevät hauskaksi. Eivät tee, vaan ainakin minulle hauskuus tulee esiin ennen kaikkea siinä kuinka maailman näkee. Ja se, että osaa nauraa itselleen on myös hyvä ominaisuus. 

Vierailija
90/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sissijuustoinen" emättimen seutu

Kerran menin sänkyyn naisen kanssa, jonka häpyhuulien uumenista löytyi kuin raejuustomaisia kimpaleita.

Oksetti niin maan perkeleesti.

Ei tullut toista kertaa.

Vierailija
91/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Daniels toppi

Persu tai muuten juntti

Huulitäytteet, Silarit ja muutkin implantit ja kauneusleikkaukset.Eri asia silloin, jos ei ole turhamaisuuttaan tehtyjä.

Liikaa tatuointeja

Lävistykset muualla kuin korvissa

Laittaa itsestään käsiteltyjä kuvia someen

Liiallisuuksiin menevä dramaattisuus

Sivistymätön

Liikaa lihaksia

Vierailija
92/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen yrittäjätyyppinen menevä itsenäinen nainen joka on aina menossa jonnekin. Vähintään yksi maisteristutkinto takana. Pyörittää vähintään yhtä yritystä. Käy joogassa, salilla, lenkillä ja uimassa. 3 kertaa hieronnassa joka viikko. Harrastaa viinejä ja teatteria. On paljon tuttavia ja tapaamisia. Kalenteri on buukattu minuutilleen täyteen seuraavat 8 vuotta eteenpäin. 

Tämä nainen ei kikattelisi ihanasti minun vitseilleni naisellisesti minihameessa keimaillen. Todellakaan ei vaimomatskua eikä jatkoon! Oksennan jo ajatuksesta.

Vierailija
93/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit,kiroileminen,räväkkä ja rempsakka ylipainon kanssa eli väärä yhteiskuntaluokka.

Vierailija
94/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin sänkyyn naisen kanssa, jonka häpyhuulien uumenista löytyi kuin raejuustomaisia kimpaleita.

Ei tullut toista kertaa.

Siis aurajuustoa. Vähän samoja löydöksiä olen löytänyt.

Yhdellä oli sen lisäksi myös kuivunutta jauheliha kökkäreitä perskarvoissa.

Osa näytti ihan tuntosarvilta. Oli kiva nuolla puhtaaksi. Olivat sisältä pehmeitä, vaikka pinnalta saattoi kuvitella rapeiksi.

Vierailija
95/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut toista kertaa.

😂😂😂😂

96/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaralliset exät.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
97/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona vitus.

Vierailija
98/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut toista kertaa.

😂😂😂😂

Toivottavasti kerran tulit kuitenkin.

Vierailija
99/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuului, mies kerro turn offisi.

Jengi vastaa rehellisesti kriteereistään.

Ihmeellistä tässä on se, että jengi alapeukuttaa toisten turnoffeja.

Mikä sinä olet sanomaan, jos joku toinen ei tykkää esim läskistä?

100/804 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakointi on yksi ja sitten jos on pissi helähtänyt hattuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä