MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Naiset taas vauhdissa. Kunnon vihaketju. Puoletkaan vastauksista ei oo miehiltä.
Feminismi ja vihervasemmistolaisuus. Kaiken muun kanssa pystyy diilaamaan. Ei haittaa ylipainot, tatskat sun muut.
Mistä te tiedätte mitä kukakin alapeukuttaa?? Ite alapeukutan huonoja ilmaisuja tai muuten huonoa kieltä sekä tapaa miten puhutaan toisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulattilapsi
Tämä kommentti kertoo kaiken olennaisen sinusta. Älä pelkää, tuskin avoimet ihmiset haluaisivatkaan noin umpimielistä kumppania, joten ei ole pelkoa että kohtaisitte muutenkaan.
Onneksi meillä molemmilla on vapaa valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sissijuustoinen" emättimen seutu
Kerran menin sänkyyn naisen kanssa, jonka häpyhuulien uumenista löytyi kuin raejuustomaisia kimpaleita.
Oksetti niin maan perkeleesti.
Ei tullut toista kertaa.
Siis aurajuustoa. Vähän samoja löydöksiä olen löytänyt.
Yhdellä oli sen lisäksi myös kuivunutta jauheliha kökkäreitä perskarvoissa.
Osa näytti ihan tuntosarvilta. Oli kiva nuolla puhtaaksi. Olivat sisältä pehmeitä, vaikka pinnalta saattoi kuvitella rapeiksi.
Ole onnekas. Minulla on tullut vastaan yllättäen penis ja sitten niitä lihapullia jauhelihakökkäreiden tilalla.
Siinä pitää oikeasti ryhdistäytyä ettei toinen loukkaannu.
Sellaiset riipputissit, jotka ulottuvat lähes napaan asti. Se on mulle ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Jack Daniels toppi
Persu tai muuten juntti
Huulitäytteet, Silarit ja muutkin implantit ja kauneusleikkaukset.Eri asia silloin, jos ei ole turhamaisuuttaan tehtyjä.
Liikaa tatuointeja
Lävistykset muualla kuin korvissa
Laittaa itsestään käsiteltyjä kuvia someen
Liiallisuuksiin menevä dramaattisuus
Sivistymätön
Liikaa lihaksia
Muuten ok, mutta 99% laittaa nykyään itsestään käsiteltyjä kuvia someen. Näyttäisi sitä paitsi aika karulta muiden rinnalla muuten. Tietysti kuvia voi käsitellä myös hienovaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jack Daniels toppi
Persu tai muuten juntti
Huulitäytteet, Silarit ja muutkin implantit ja kauneusleikkaukset.Eri asia silloin, jos ei ole turhamaisuuttaan tehtyjä.
Liikaa tatuointeja
Lävistykset muualla kuin korvissa
Laittaa itsestään käsiteltyjä kuvia someen
Liiallisuuksiin menevä dramaattisuus
Sivistymätön
Liikaa lihaksia
Tää on jokaisen miehen unelma, pois lukien tämän kûltturelli nainen, joka kirjoitti ylläolevan.
Haastaa minut kädenvääntöön. Ja voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Haastaa minut kädenvääntöön. Ja voittaa.
Haastaa minut kädenvääntöön, mutta antaa minun voittaa.
- Ylipaino
- Huono hygienia
- Tatuoinnit
- Tupakointi
- Lyhyet hiukset
- Muut kuin "normaalin" väriset hiukset
- Feminismi
No ns. "räväkkyys" on kyllä todella paha.
Tatuoinnit, tupakointi, haisunäätävärjäys hiuksissa, tekokynnet, laiskuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sissijuustoinen" emättimen seutu
Kerran menin sänkyyn naisen kanssa, jonka häpyhuulien uumenista löytyi kuin raejuustomaisia kimpaleita.
Oksetti niin maan perkeleesti.
Ei tullut toista kertaa.
Hiivatulehdus.
-Tyhmyys on kyllä pahin!
-Tupakointi
-Se kun nainen on kunnolla kännissä (hyi saatana, pahat traumat tällaisista!)
-Isot "äijämäiset" tatskat, joita esitellään ihan muusta habituksesta viis
-Huono perse. Sitä kun voi treenaamalla ihan jokainen muokata jos vain viitsii
-Feminismin vois tähän laittaa, mut se menee tuohon ekana mainittuun
Vierailija kirjoitti:
Se jos nainen ei hyväksy alkoholin käyttöä tai sitä, että tarvitsen tilaa eli omaa aikaa vähintään 5-6 iltana viikossa.
Ja kerran viikossa sitten naisen pitäisi sulle antaa pllua? Jep, et ole sen väärti. Pidä vaan tilasi ihan rauhassa 7/365
Minulla oli tuttava, mies, joka pyöri samassa kaveripiirissä. Hän oli aluksi kovin ihastunut ja kaikki mitä sanoin ja tein oli fantsua. Olin hänestä intohimoinen ja harrastukseni olivat äärimmäisen kiehtovia. Se ylenpalttinen ihailu oli mielestäni jopa vaivaannuttavaa ja kun sitten jouduin lopulta sanomaan etten ole yhtään kiinnostunut sillai niin alkoi jatkuva arvostelu. Yhtenä muistan juuri tämän, että miehen mielestä suoritan elämää ja vertailen itseäni muihin, vaikka hetkeä aiemmin hän oli aivan päinvastaista mieltä. Hän muisti arvostella minua myös muiden kavereiden kuullen ja olin vaan yleisesti ihan p*ska. Nopeasti feidasin ko. tyypin täysin kaveripiiristäni, mutta kokemukseni mukaan tämmöiset kommentit kertovat enemmän sanojasta kuin sanottavasta.