MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?
Kommentit (804)
Minun mielestä naisissa on paljon kaunista ja hyvää, ja myös paljon ei-niin-toivottua. Joskus jotkut ominaisuudet myös menevät sekaisin. Esimerkiksi jos ei esim. ole niin kauhean älykäs. Jollakin ihmisellä tuo luonteenpiirre on ihan älyttömän ärsyttävä. Jollakin toisella se on taas suloista. En oikein tiedä mistä tämä johtuu. Saman piirteen olen myös huomannut ihan noin vartalon kauneudessa. Jollakin ihmisellä pienet rinnat ja iso peppu sopii ihan tajuttoman hyvin. Jollakin taas isot rinnat ja pieni peppu on ihan just jees. Oikeastaan tosi moni näistä piirrejutuista on neuvoteltavissa, ja riippuu paljon yksilöstä, paitsi ne naiset jotka väittää et feminismi on tasa-arvoa.
Hittoako silla on valia jos on vahan ylipainoa naisella. Kurvikkaat naiset uber alles. Miehissa ylipaino sitten rumempaa. Katsokaa nyt esim. Niina Kuhtaa tai esim brittijulkista Deborah Meadenia tai aikoinaan Liza Tarbuckia. Ei Kirsi Alm mikaan maailman hoikin ole mutta kaunis kyllakin. Allekirjoittaneen halko on hyvinkin virittaytynyt.
-piensilmaiset
-pienet rinnat
-itsekkyys
-ilkeys
-tupakoiminen
-huono happis
M37
Ulkoisesti suurin turn-off on merkittävä ylipaino.
Toinen mihin suhde tyssää on innokkuus sängyssä. Lahnaa ei vain jaksa kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen rempseys.
Entä haittaako räväkkyys?
Jätkämäisestä naisesta ei voi valittaa kavereille, että kun "Taas vaimo nalkuttaa", koska 1) ne kaverit on myös vaimon kavereita ja tietävät asioiden todellisen tolan 2) itse olet se nalkuttaja :)
Kaatopaikalle / hevoselle haiseva sotkuinen asunto ja kiinnostus lopahtaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti suurin turn-off on merkittävä ylipaino.
Toinen mihin suhde tyssää on innokkuus sängyssä. Lahnaa ei vain jaksa kovin pitkään.
Tästä tulet saamaan alapeukutusta, koska tunnetusti lihavien naisten pitäisi kelvata sellaisenaan miehelle kuin miehelle. Kaljamahainen mies taas ei voi mitenkään vaatia minkäänlaista naista. Learn the rules dude!
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt tässä listannut asioita, joiden vuoksi en ikinä löytäisi uutta miestä jos jäisin leskeksi (muuten olen onnellisesti naimisissa ilmeisesti todella erikoisen miehen kanssa, jota ominaisuuteni eivät haittaa):
- lapsia
- ikä 42
- nauran sekä vitsailen ja välillä myös kovaan ääneen
- olen iloinen ja yritän ajatella optimistisesti
- puhun miehille kuin vertaisilleni töissä ja vapaa-ajalla enkä pidä vähättelystä
- olen diplomi-insinööri
- tykkään meikkaamisesta, naisellisista vaatteista ja korkokengistä
- en ole erityisen hyvä kokki
- olen avarakatseinen ja hyväksyn monenlaisia tapoja elää jos ne eivät uhkaa kenenkään terveyttä tai henkeä. Myös niiden, jotka eivät syystä tai toisesta hyväksy minua tai tapaani elää ja olla olemassa.
Minä olen kanssa löytänyt näistä luetelluista ehdottomista turn-offeista aika paljon omia ominaisuuksiani. Silti minulla on ihana mies, joka sanoo rakastavansa minua, osoittaa sen muutenkin ja uskon sen.
Palstalaisten listaamia turn-off-ominaisuuksia minussa ovat mm.
-liika alkoholinkäyttö
-mielenterveysongelmaisuus
-kaverit miehiä "yksi jätkistä"
Asioita, joista mieheni on sanonut tai itse oletan hänen minussa pitävän (M=mies sanonut, I=itse oletan)
-Minun aivot, mies pitää minua älykkäänä ja huvittuu huumoristani. Hän rakastui aivoihini (M)
-kaunis vartalo pienine rintoineen ja pyöreine pyllyineen, olen aika sporttinen (M)
-juuri se "jätkämäisyys", mitä moititaan. Se tarkoittaa, että mies voi olla rennosti ja oma itsensä ja puhua mistä vaan (I)
-Olen hyvä kokki ja laitan maukasta terveellistä ruokaa. Mies on laihtunut syöttämällä yhdessä olomme aikana (I)
-empaattisuus (I)
-vielä vaan ne aivot...
Asioita, jotka minussa miestä rassaavat:
-Epävarmuus itsestäni; kaipaan todisteita rakkaudesta, pelkään jätetyksi tulemista
-toistan itseäni, kerron samoja juttuja uudestaan ja uudestaan
-en osaa kunnolla englantia enkä matematiikkaa (I)
Mitkä olisivat minulle turn-off miehessä?
-ei pärjää maastossa, sääsket syö ja lunta menee kenkään
-muu jatkuva ininä ja avuttomuus
-valheellisuus
-koiramainen (vaikka olen koirahullu!) "korkeampien" tahojen mielistely ja tottelu
-ajattelukyvyn puute
-vielä taas se auktoriteettien tottelu
Omassa miehessä tykkään:
-älykäs
-komea
-huumorin viljelijä
-sosiaalinen
-feministi (intertekstuaalinen sellainen)
Hänessä en tykkää:
-Öö...?
Heikko itsetunto ja epävarmuus. Jatkuva toisen kannattelu ja tukeminen on vuosien mittaan todella kuluttavaa. Been there, done that. Toiveissa nykyisin kumppani, jolta löytyy tervettä itseluottamusta ja tasapainoisuutta.
-huono hygienia
-pieru antaessani suuseksiä.
-puheet existä, varsinkin miten heillä oli isompi penis.
Ehdottomasti nämä pitää naisen sallia:
- laukeaminen kasvoille
- anaaliyhdyntä
kibekuhta kirjoitti:
Hittoako silla on valia jos on vahan ylipainoa naisella. Kurvikkaat naiset uber alles. Miehissa ylipaino sitten rumempaa. Katsokaa nyt esim. Niina Kuhtaa tai esim brittijulkista Deborah Meadenia tai aikoinaan Liza Tarbuckia. Ei Kirsi Alm mikaan maailman hoikin ole mutta kaunis kyllakin. Allekirjoittaneen halko on hyvinkin virittaytynyt.
-piensilmaiset
-pienet rinnat
-itsekkyys
-ilkeys
-tupakoiminen
-huono happis
M37
Mitä tarkoittaa huono happis?
Rinnoista voisin todeta että pienet käy, isot käy, kaikki käy, mielellään jos ovat vain keskenään symmetriset. Olen persemiehiä joten mamman maitoa vaille jääneet tissimiehet tukehtukoot isojen rintojen väliin. Toki rintojen väliin pano on mukavaa ja siihen vaaditaan vähintään se c-koko mutta jos se ei onnistu rintojen pienuudesta johtuen keksitään sitten jotain muuta mukavaa.
Junttitatskat, nenäkorut, karvaiset jalat, tyhmyys.
Junttius, konservatiivisuus.
Liika alistuvuus ja passiivisuus seksissä ja tutustumisessa.
Perässävedettävänä oleminen.
Tylsä nainen joka haluaa miehen olevan mielenkiintoinen jotta voi ihalla alaviistosta.
Peffassa ei pyöreyttä. Keskivartalolihavuus.
Rajaavat muuten 99% naisista pois.
-Liiallinen meikkaaminen ja laittautuminen: tekoripset, maalatut kulmakarvat jne.
-Tyhmyys ja pinnallisuus, mutta silti kaikkitietävä asenne
-Stadiässällä sössöttäminen ja "hienostunut" narina äänessä
Siinäpä ne pahimmat mitä en voi sietää.
Löyhä Assosiaatio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt tässä listannut asioita, joiden vuoksi en ikinä löytäisi uutta miestä jos jäisin leskeksi (muuten olen onnellisesti naimisissa ilmeisesti todella erikoisen miehen kanssa, jota ominaisuuteni eivät haittaa):
- lapsia
- ikä 42
- puhun miehille kuin vertaisilleni töissä ja vapaa-ajalla enkä pidä vähättelystä
- olen diplomi-insinööri
- olen avarakatseinen ja hyväksyn monenlaisia tapoja elää jos ne eivät uhkaa kenenkään terveyttä tai henkeä. Myös niiden, jotka eivät syystä tai toisesta hyväksy minua tai tapaani elää ja olla olemassa.Minä olen kanssa löytänyt näistä luetelluista ehdottomista turn-offeista aika paljon omia ominaisuuksiani. Silti minulla on ihana mies, joka sanoo rakastavansa minua, osoittaa sen muutenkin ja uskon sen.
Palstalaisten listaamia turn-off-ominaisuuksia minussa ovat mm.
-liika alkoholinkäyttö
-mielenterveysongelmaisuus
-kaverit miehiä "yksi jätkistä"
Asioita, joista mieheni on sanonut tai itse oletan hänen minussa pitävän (M=mies sanonut, I=itse oletan)
-Minun aivot, mies pitää minua älykkäänä ja huvittuu huumoristani. Hän rakastui aivoihini (M)
-kaunis vartalo pienine rintoineen ja pyöreine pyllyineen, olen aika sporttinen (M)
-juuri se "jätkämäisyys", mitä moititaan. Se tarkoittaa, että mies voi olla rennosti ja oma itsensä ja puhua mistä vaan (I)
-Olen hyvä kokki ja laitan maukasta terveellistä ruokaa. Mies on laihtunut syöttämällä yhdessä olomme aikana (I)
-empaattisuus (I)
-vielä vaan ne aivot...
Asioita, jotka minussa miestä rassaavat:
-Epävarmuus itsestäni; kaipaan todisteita rakkaudesta, pelkään jätetyksi tulemista
-toistan itseäni, kerron samoja juttuja uudestaan ja uudestaan
-en osaa kunnolla englantia enkä matematiikkaa (I)
Mitkä olisivat minulle turn-off miehessä?
-ei pärjää maastossa, sääsket syö ja lunta menee kenkään
-muu jatkuva ininä ja avuttomuus
-valheellisuus
-koiramainen (vaikka olen koirahullu!) "korkeampien" tahojen mielistely ja tottelu
-ajattelukyvyn puute
-vielä taas se auktoriteettien tottelu
Omassa miehessä tykkään:
-älykäs
-komea
-huumorin viljelijä
-sosiaalinen
-feministi (intertekstuaalinen sellainen)
Hänessä en tykkää:
-Öö...?
Kolmas nainen, jolla paljon listattuja ominaisuuksia silti löytyy komea ja rakastava puoliso.
- jätkämäinen eli töissä ja kotona olen osa porukkaa ja kaveri. Mies kertoo minulle kaiken, harrastetaan yhdessä ja ollaan toistemme parhaat ystävät.
- en myötäile miehiä enkä naisia, mutta kuuntelen muiden mielipiteet ja joustan omissa mielipiteissäni
- roikun ihan liikaa miehessäni ja olen just sellainen ärsyttävä peräänitkijä jos hän lähtee matkalle. Minulla on pahoja traumoja hylkäämisestä.
- sairastan aaltoilevaa masennusta, mutta puolisoni on auttanut pääsemään pahoista vaiheista yli
- pidän eläimistä ja olen liian empaattinen ja herkkä. Ahdistun helposti esim. ilkeistä ihmisistä. Myös vetäydyn helposti omiin oloihini.
- koodaan työkseni
- minulla on isohkot luomurinnat, jotka ovat olleet aina vähän roikkuvat isoilla nänneillä ja muuten olen pehmeä ja normaalivartaloinen (varmaan palstan kriteereillä ylipainoinen), vaikka harrastankin paljon liikuntaa. Miehen mielestä olen tosi seksikäs. XD
- käytän myös vähän turhan usein alkoholia ja olen muutenkin ns. nautiskelija
Miehessäni ei ole sellaisia ominaisuuksia, jotka erityisemmin ärsyttäisivät. Joissakin muissa miehissä ilkeys ja kovuus ovat pelottavia ja pidän etäisyyttä heihin, koska olen itse aika herkkä.
Feikkiys ja diivamaisuus. Ehdottomasti ruminta on täytteillä pumpatut ankkahuulet ja hämähäkin jalkoja muistuttavat ripset. Suuret rumat tatuoinnit ja typerät tekstit iholla. Pari pientä tatskaa esim. niskassa tai nilkassa on ok. Päihderiippuvuus, junttius, avuttomuus, ylimielisyys... Liiallinen ylipaino tai alipaino.
- lapsia
- ikä 42
- olen diplomi-insinööri
- olen avarakatseinen ja hyväksyn monenlaisia tapoja elää jos ne eivät uhkaa kenenkään terveyttä tai henkeä. Myös niiden, jotka eivät syystä tai toisesta hyväksy minua tai tapaani elää ja olla olemassa.