Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET, mikä on automaattinen turn-off naisissa?

Vierailija
30.03.2020 |

.

Kommentit (804)

Vierailija
761/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tai joku koira sen korvikkeena joka makaa sängyssä tms hyi helv.

Vierailija
762/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, laihuus, pienet tisut, poikamaisuus, matala ääni like Sanna Marin, ei harrasta mitään, ei liiku, tosi ruma naama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassisen tyylikäs nainen kirjoitti:

Äijämäinen pukeutuminen tai ”mukavat” vaatteet. Pidän naisellisista naisista, jotka käyttävät hameita ja korkokenkiä.

Juuri näin! Hame on niiiiiin naisellinen. Ja kesällä kesämekot, korkokengät, sipaisu huulipunaa, hymy. Oih!

Laittakaapa pojat itse hame päälle marraskuun räntäsateessa ja lähtekää kävellen töihin.

Vierailija
764/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikiissa ihmisissä epävarmuus. Ujouus voi olla söpöä mutta se on sitä nuoruuttta joka jo pian huomaa jääneen unholaan.

Eivätkö useimmat ihmiset tunne myös epävarmuutta? Toki toisen epävarmuus voi olla raskasta, jos se ilmenee ripustautumisena. Ettei yritä voittaa pelkojaan itse tai on mustasukkainen. Henkilökohtaisesti ajattelen, että monissa asioissa puoliväli on paras. Varmuus merkitsee minulle sisäistä rauhaa, mutta ei sitä, etten koskaan käyttäytyisi epävarmasti. Joskus päällisin puolin äärettömän "itsevarmat" ihmiset voivat olla myös rasittavia.

Vierailija
765/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huono asenne

-keskustelun laatu ja tahditon kielenkäyttö

-roikkuja

-epäkuonnioittava

-laiska

-jos ei klikkaa, niin en jaksa montaa kertaa ajatella.

jatkuva yltäkylläisyys ja impulsiivisuus tekee ihmisistä ihan zombeja tai kuoressa eläviä, sen muutes tunnistaa nopeasti. 

Vierailija
766/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että maannut lukusien miehen kanssa?

Vierailija
767/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaita  puuttuu tai ovat keltaiset/ruskeat, HYVÄSTI

Tämä on totta. Kerran olin pubitreffeillä ihan viehättävän naisen kanssa, jonka hampaat olivar todella keltaiset ja hän tykkäsi hymyillä paljon. Ensireaktioni hampaista olisi ollut varmaan meemikamaa. Hampaat on tärkeät. Hyvä ja puhtaan näköinen purenta on EHDOTON.

Kysymys: pitäisikö valkaista hammaslääkärillä, jos on luonnostaan keltainen hammasluu?

Vierailija
768/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen ja reidet peittävä pukeutumistyyli on niin turn off!!! Vaikka olisit muuten miten kaunis tahansa, et kiinnosta minua!! Minihameita, ohuita leggingsejä jne ja saat alituisen huomioni ja palvon sinua! Näitä ihanuuksia vaan kovin harvassa :(

Vierailija
769/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistuttaa ulkonäöltään Michael Jacksonia ja on harrastanut prostituutiota

Vierailija
770/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Kerran olin pubitreffeillä ihan viehättävän naisen kanssa, jonka hampaat olivar todella keltaiset ja hän tykkäsi hymyillä paljon. Ensireaktioni hampaista olisi ollut varmaan meemikamaa. Hampaat on tärkeät. Hyvä ja puhtaan näköinen purenta on EHDOTON.

Kysymys: pitäisikö valkaista hammaslääkärillä, jos on luonnostaan keltainen hammasluu?

Jos on keltainen hammasluu niin ei onnistu valkaisu. Tulisi asennuttaa kuoret. Ei tarvitse. Mutta jos on hammasmätää ja se lemahtelee niin kannattaa fiksaa.

Vierailija
771/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pahin synti on väljä reikä.

Vierailija
772/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, empatiakyvytön ja itserakas. Nämä tulevat esiin ihan perusasioissa, kuten musa- ja leffamaussa (kuuntelee EDM:ää ym. trendiskeidaa), lukeminen ei kiinnosta, käy Flowssa instakuvien tähden.. Nämähän saattaa olla ulkoisesti hyvännäköisiä, mutta kun ei ole kiinnostavaa persoonaa nimeksikään. Ei, ei ja ei.

Jaa, että ihan musiikkimaku kertoo empatiakyvyttömyydestä ja itserakkaudesta :D Sellaiset teoriat sieltä.

Vierailija
773/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin seksuaalisuus, kiire kaikessa, useat kumppanit, hormoonien syöminen ehkäisyyn, valittaminen ovat ehdottomia turn offeja. M32

Vierailija
774/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on keltainen hammasluu niin ei onnistu valkaisu. Tulisi asennuttaa kuoret. Ei tarvitse. Mutta jos on hammasmätää ja se lemahtelee niin kannattaa fiksaa.

Ikävä kyllä keltaiset hampaat ovat ehdoton turn-off, oli syy mikä tahansa. Onneksi hyvin harvalla nyt on häiritsevän keltaiset. Hampaat on sellainen asia mistä ei voi kyllä tinkiä, niiden pitää miellyttää.

Vierailija
775/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi

Vierailija
776/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ja liian vähän meikkiä

Vierailija
777/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi

Vierailija
778/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkyys.

Vierailija
779/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshiki.

Vierailija
780/804 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa alan myös ymmärtämään syitä sinkkuuteeni. Ehkä merkittävimpiä:

- pienet tissit

- olen poikatyttö ja kavereina paljon myös miehiä

- olen kiinnostunut vähän oudoista jutuista. Kiinnostuksen kohteet ja painotus vaihtelee, mutta esimerkiksi autoista, niiden tekniikasta ja tyyppivioista sekä lentokoneista

- tykkään kaksimielisestä ja paikoin vähän överistä huumorista

- ahdistun helposti ilkeiden ja liian vahvojen ihmisten seurassa

- olen paikoin ehkä jopa liiankin rento

(- joku oli maininnut miinuksena ruskeat silmät, niin senkin varmaan voi tässä listata)

Näistä em.syistä johtuen en tulisi toimeen liian kermap*rseisen miehen kanssa joita tuntuu olevan nykyään paljon.

Haluan kuitenkin, että mies olisi myös "paras ystäväni" ja pystyisimme puhumaan kaikesta, ja yhdessä olisi oikeasti hauskaa. Romanttista kipinää unohtamatta.

Mahdoton tehtävä.

Kermikset on jo avioliittojen suvantoisissa satamissa.

Sinkkumarkkinoilla on ylitarjontaa sulle sopivista jannuista. Ja älä nyt vaan sano etteikö olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän