Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinalaiset esittää että pitäisi käyttää maskeja? Mistä niitä maskeja saa?

Vierailija
30.03.2020 |

Jos kaupoissa olisi niin ostaisin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi Poliisijohdon ymmärtävän, että Uudenmaan rajalla joka jantterilla ne olisi pakollinen varuste!

Vierailija
22/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen yritys kuulemma valmistaa niitä Kiinassa 200,000kpl päivävauhtia. En tiedä, minne myyvät ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalista teatteria. Kiinassa väestön ikärakenne pienenti kuolleisuutta.

Vierailija
24/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski ei ole ollenkaan kertakäyttöinen. Kun on käyttänyt niin menee kotiin, ja jättää maskin johonkin hyvään paikkaan viikoksi ja taas voi käyttää uudelleen.

Vierailija
25/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse, on tyhjää parempi. Itse tehty estää kuitenkin sen pisaratartunnan, joka on todennäköisempi kuin ilmatartunta. Ohje oli, että vaikka imurin pölypussi kankaiden väliin. Tehkää semmonen, jonka voitte saunottaa tai keittää niin riittää pari ja vaihdatte suodatinta vaan sisäälle.

Vierailija
26/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei välittänyt kuka olen ennen kuin laitoin maskin päälleni.

27/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupoissa olisi niin ostaisin.

Enemmän se maski auttaa kun se on tartunnan saaneen naamalla, kun terveen naamalla.

28/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski ei ole ollenkaan kertakäyttöinen. Kun on käyttänyt niin menee kotiin, ja jättää maskin johonkin hyvään paikkaan viikoksi ja taas voi käyttää uudelleen.

Kannattaisko lukea oikeita uutisia, kun tällainen maski on aika tehokas vai sairastuneen (korona) naamalla.

Vierailija
29/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla pakollinen kaikille käyttää kirurginmaskia.

Itävallassa tulee juuri sellainen sääntö. Se suojaa toisia. Hyvä asia.

Niitä ei saa mistään. Miksei laiteta tuotantoa käyntiin Suomessa.?

Vierailija
30/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on mikrokuitutakkeja joutavana tai goretex ulkoiluvaatteita ne kankaat ovat parhaita sekä kertakäyttöön imurinpussista leikattua palaa.

Itse tein mikrokankaisen ja sen sisään kiinnitin kertakäyttöisen imurinpussipalan maalarinteipillä. Se sisäosan saa poistettuun yhdellä nykäisyllä samalla kun poistaa maskia kuminauhoista ja sisus roskiin ja kestävä osa pesukoneeseen.

Vierailija
31/31 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on mikrokuitutakkeja joutavana tai goretex ulkoiluvaatteita ne kankaat ovat parhaita sekä kertakäyttöön imurinpussista leikattua palaa.

Itse tein mikrokankaisen ja sen sisään kiinnitin kertakäyttöisen imurinpussipalan maalarinteipillä. Se sisäosan saa poistettuun yhdellä nykäisyllä samalla kun poistaa maskia kuminauhoista ja sisus roskiin ja kestävä osa pesukoneeseen.

Muuten ei mitään liimapintoja niihin jää virus kiinni. Ja pussinsulkija ommelkaa niin tai taipuva rautalanka nenän päälle ettei se riko sitten pesukonettanne ja irtoa tai kolise. Rintsikoista saa kuminauhat jotka kestää pesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi