Kiinalaiset esittää että pitäisi käyttää maskeja? Mistä niitä maskeja saa?
Kommentit (31)
Suomalainen yritys kuulemma valmistaa niitä Kiinassa 200,000kpl päivävauhtia. En tiedä, minne myyvät ne.
Sosiaalista teatteria. Kiinassa väestön ikärakenne pienenti kuolleisuutta.
Maski ei ole ollenkaan kertakäyttöinen. Kun on käyttänyt niin menee kotiin, ja jättää maskin johonkin hyvään paikkaan viikoksi ja taas voi käyttää uudelleen.
Tehkää itse, on tyhjää parempi. Itse tehty estää kuitenkin sen pisaratartunnan, joka on todennäköisempi kuin ilmatartunta. Ohje oli, että vaikka imurin pölypussi kankaiden väliin. Tehkää semmonen, jonka voitte saunottaa tai keittää niin riittää pari ja vaihdatte suodatinta vaan sisäälle.
Kukaan ei välittänyt kuka olen ennen kuin laitoin maskin päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupoissa olisi niin ostaisin.
Enemmän se maski auttaa kun se on tartunnan saaneen naamalla, kun terveen naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Maski ei ole ollenkaan kertakäyttöinen. Kun on käyttänyt niin menee kotiin, ja jättää maskin johonkin hyvään paikkaan viikoksi ja taas voi käyttää uudelleen.
Kannattaisko lukea oikeita uutisia, kun tällainen maski on aika tehokas vai sairastuneen (korona) naamalla.
Pitäisi olla pakollinen kaikille käyttää kirurginmaskia.
Itävallassa tulee juuri sellainen sääntö. Se suojaa toisia. Hyvä asia.
Niitä ei saa mistään. Miksei laiteta tuotantoa käyntiin Suomessa.?
Jos teillä on mikrokuitutakkeja joutavana tai goretex ulkoiluvaatteita ne kankaat ovat parhaita sekä kertakäyttöön imurinpussista leikattua palaa.
Itse tein mikrokankaisen ja sen sisään kiinnitin kertakäyttöisen imurinpussipalan maalarinteipillä. Se sisäosan saa poistettuun yhdellä nykäisyllä samalla kun poistaa maskia kuminauhoista ja sisus roskiin ja kestävä osa pesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on mikrokuitutakkeja joutavana tai goretex ulkoiluvaatteita ne kankaat ovat parhaita sekä kertakäyttöön imurinpussista leikattua palaa.
Itse tein mikrokankaisen ja sen sisään kiinnitin kertakäyttöisen imurinpussipalan maalarinteipillä. Se sisäosan saa poistettuun yhdellä nykäisyllä samalla kun poistaa maskia kuminauhoista ja sisus roskiin ja kestävä osa pesukoneeseen.
Muuten ei mitään liimapintoja niihin jää virus kiinni. Ja pussinsulkija ommelkaa niin tai taipuva rautalanka nenän päälle ettei se riko sitten pesukonettanne ja irtoa tai kolise. Rintsikoista saa kuminauhat jotka kestää pesua.
No luulisi Poliisijohdon ymmärtävän, että Uudenmaan rajalla joka jantterilla ne olisi pakollinen varuste!