Mihin TARVITSET alkoholia?
Hirvee haloo syntyi kun alkoholin myynnin lopetusta ehdotettiin. Onko suomalaiset oikeasti kaikki piiloalkoholisteja? Koska itseäni ei haittaisi ollenkaan olla ilman alkoholia epidemian aikana, enkä ole mitään ottanutkaan tähän mennessä. Ehkä se kertoo ongelmasta jos moinen saa suuttumaan.
Kommentit (106)
Hyvät Ihmiset taas märisemässä kaikesta.
Nyt ei holhota, alkoholia on kaupoissa ja Alkossa, sinne vaan. Alkoholihaitat maksavat yhteiskunnalle yli miljardin vuodessa, mutta toki kulutusta ei saa hillitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä altistan valtion laitoksessa itseni koronalle kolmessa vuorossa joka päivä poislukien 1-2 vapaapäivää viikossa. Ei suojavarusteita.
Tämän myllytyksen jälkeen pitäisi olla tekemättä mitään ja pysyä kotona, etteivät vaan muut altistuisi.
Jos joku päättäjä vielä vie multa vielä alkoholinkin, niin saavat päättäjät hoitaa mun hommat ihan korkeimman omakätisesti. Joku raja tähän neuvostoliittomeininkiin.
Eli rajat auki ja liikkuminen vapaaksi taas, myöskin kaikki baarit ja ravintolat auki, pois kaikki kokoontumisrajoitukset, muutenhan me ollaan kuin neuvostoliitossa.
Ps. Olet alkoholisti
Vaikeaa vetää kännit ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä altistan valtion laitoksessa itseni koronalle kolmessa vuorossa joka päivä poislukien 1-2 vapaapäivää viikossa. Ei suojavarusteita.
Tämän myllytyksen jälkeen pitäisi olla tekemättä mitään ja pysyä kotona, etteivät vaan muut altistuisi.
Jos joku päättäjä vielä vie multa vielä alkoholinkin, niin saavat päättäjät hoitaa mun hommat ihan korkeimman omakätisesti. Joku raja tähän neuvostoliittomeininkiin.
Eli rajat auki ja liikkuminen vapaaksi taas, myöskin kaikki baarit ja ravintolat auki, pois kaikki kokoontumisrajoitukset, muutenhan me ollaan kuin neuvostoliitossa.
Ps. Olet alkoholisti
Sinä nuo asiat sanoit, en minä. Muista se.
P.S. En ole. Googleta mitä alkoholismi tarkoittaa, siitä on hyvä lähteä.
/Se jolle vastasit
Mieleni rauhoittamiseen, jotten etsi vanhoja "tuttuja" ja ammu pistoolilla kurkusta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei holhota, alkoholia on kaupoissa ja Alkossa, sinne vaan. Alkoholihaitat maksavat yhteiskunnalle yli miljardin vuodessa, mutta toki kulutusta ei saa hillitä.
Jep, ja tuottaa verotuloina noin puolitoista miljardia.
Eräs perheellinen työkaverini sanoi minulle joskus aivan yllättäen, että tappaisi itsensä, ellei alkoholia olisi. Ei kuulemma muuten kestä, ellei saa joskus "nollattua". Itsessäni en tunnista tuota nollaamisen tarvetta lainkaan.
Muutamasta oluesta tulee työpäivän jälkeen rento olo ja kireät lihakset rentoutuu. Helpottaa myös vähän mieltä ahdistavassa tilanteessa.
Satunnaiseen rentoutumiseen ja arjesta hölläämiseen.
Omaa aikaa Slayerin sulosointujen hivelemänä.
Mulla on paska elämä ja alkoholi ainoa asia, minkä avulla voin unohtaa elämäni paskuuden. Miksi multa halutaan viedä viimeinenkin elämänilo?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paska elämä ja alkoholi ainoa asia, minkä avulla voin unohtaa elämäni paskuuden. Miksi multa halutaan viedä viimeinenkin elämänilo?
Kuulostaa, että tarvitset terapiaa, kuten nuo muutkin p askan elämän ruikuttajat. Elämä on sitä mitä teet siitä.
Mihin tarvitaan nettiä tai seksiä tai telkkaria? Ei mihinkään, mutta miksi vitussa ne pitäisi kieltää?
Minä ehdotan että kielletään uskonnot pandemian ajaksi. Seurakuntien kokoontumiskehoitukset raamatussa ovat haitallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että tarvitset terapiaa, kuten nuo muutkin p askan elämän ruikuttajat. Elämä on sitä mitä teet siitä.
Olen käynyt terapiassa jo vuosia. Ihan yhtä paskaa tää elämä on silti. Mä olen siis ihan työssäkäyvä ja muutenkin suhteellisen normaalia elämää elävä, eli en mitenkään syrjäytynyt pitkäaikaistyötön tms. Toivon kuolemaa joka päivä.
Kyllä ne alkoholistit sitä alkoholia tulevat muualtakin saamaan. Voihan sitä jo nyt tilata netistä kotiovelle.
Pahimassa tapauksessa siirtyvät sitten muihin päihteisiin. Ei ne ongelmat kieltämällä lopu.
Mihin tarvitset leipää? Perunaa? Lihaa? Suklaata?
Ei mikään yksittäinen asia ole välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Ap poistattanut epämieluisia kommentteja. Kuvaa hyvin mielenlaatuaan. Poistattaisi alkoholinkin, jos pystyisi.
En ole poistattanut mitään kommentteja. En ole täällä jatkuvasti vaan sivua päivittelemässä. Nyt tulin kurkkaamaan taas et mitä tänne on tullut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitaan nettiä tai seksiä tai telkkaria? Ei mihinkään, mutta miksi vitussa ne pitäisi kieltää?
Minä ehdotan että kielletään uskonnot pandemian ajaksi. Seurakuntien kokoontumiskehoitukset raamatussa ovat haitallisia.
Seksi, netti tai telkkari ei tee ihmisistä väkivaltaisia. Ja eiköhän ne seurakunnan tapahtumat ole jo kielletty. Miksi olet noin vihainen?? Nyt on kyse pandemian aikaisesta myyntikiellosta. Eikö ihmiset oikeasti pärjää muutamaa kuukautta ilman alkoholia??? Ap
Mä rakennnan mun päästä bajamajan.