Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin TARVITSET alkoholia?

Vierailija
30.03.2020 |

Hirvee haloo syntyi kun alkoholin myynnin lopetusta ehdotettiin. Onko suomalaiset oikeasti kaikki piiloalkoholisteja? Koska itseäni ei haittaisi ollenkaan olla ilman alkoholia epidemian aikana, enkä ole mitään ottanutkaan tähän mennessä. Ehkä se kertoo ongelmasta jos moinen saa suuttumaan.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa ihmettelen. Ihan huomaamatta mennyt jo pari vuotta ilman tippaakaan, ja aika selkeästi näkee nyt tuon ihmisten viinahimon.

Vierailija
2/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Noi riehuja ovat ongelmajuojia, mutta eivät ole myöntäneet sitä itselleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit ja oluet ovat minulle elintarvikkeita, joita käytän viikoittain joitakin pullollisia. En ymmärrä miksi tätä pitäisi rajoittaa.

Vierailija
4/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa. Elämä on niin yksinäistä, ahdistavaa ja synkkää. Alkoholi tuo hetken helpotusta.

N26

Vierailija
5/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä mihinkään tarvitse.

En tarvitse myöskään lihaa, deodoranttia, tai herkkuja mutta käytän niitä silti välillä.

Jos epidemian aikana alkoholin myynti kielletään niin aivan sama, mutta pidän ehdotusta naurettavana. Toki se on kätevä tapa valtion tasolta t*ppaa kaikki ongelmakäyttäjät.

Vierailija
6/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täysin raitis 23-vuotiaaksi, jolloin kokeilin alkoholia ensimmäistä kertaa. Ei olisi pitänyt, sillä nyt minulle on kehittynyt riippuvuus ja juon joka viikonloppu.

N27

Vierailija
7/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinit ja oluet ovat minulle elintarvikkeita, joita käytän viikoittain joitakin pullollisia. En ymmärrä miksi tätä pitäisi rajoittaa.

Just näin ja kun juo sopivan määrän, niin tulee hilpeä olo, ainakin hetkeksi

Vierailija
8/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten joisin juustojen kanssa? Suuttuisin myös, jos juuston myynti loppuisi

Vierailija
9/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholi sinänsä, mutta ne huippuunsa kehitetyt maukkaat tuotteet, joissa on mukana alkoholia. Ihanat viinit ym.

Vierailija
10/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen alkoholia kumoamaan kannabispsykoosini. Yksi mäyräkoira per yksi haisunäätä. Muuten olisin absolutisti.

Vierailija
11/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tapahtuisi kodeissa, joissa nyt pienet etäkoululaiset joutuvat katsomaan koulupäivänkin ajan dokaavia vanhempia. Olisko se niille lapsille parempi? Uskon että olisi.

Vierailija
12/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholi sinänsä, mutta ne huippuunsa kehitetyt maukkaat tuotteet, joissa on mukana alkoholia. Ihanat viinit ym.

Joo joo! :D

Vierailija
13/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin TARVITAAN absolutismia?

Isäni ja kaksi setääni kuolivat viinaan

niska poikki, itsemurha..maksa petti

ammatit; yrittäjä , diplomi insinööri ja opettaja

iät 40-50 vuotta

Vierailija
14/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tarvitse sitä mihinkään. En tarvitse suklaata, perunaa tai pitsaakaan mihinkään, kyllä elossa pysyisin ilmankin. Mutta tykkään niistä joten miksi olisin ilman?

Vierailija
15/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmiset TARVITSEVAT esimerkiksi sokeria? Ei tietenkään mihinkään, joten eikö sokeri tulisi kieltää?

Sokeria tarvitaan viinan tekemiseen..dear sherlok

Vierailija
16/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään hieroa sormilla pyllyaukon ympäriltä ja nuuhkia hajuja ,kyllä elossa pysyisin ilmankin. Mutta tykkään niistä joten miksi olisin ilman

Vierailija
17/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse suklaata, perunaa tai pitsaakaan mihinkään, kyllä elossa pysyisin ilmankin. Mutta tykkään niistä joten miksi olisin ilman?

Vierailija
18/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmiset TARVITSEVAT esimerkiksi sokeria? Ei tietenkään mihinkään, joten eikö sokeri tulisi kieltää?

Mihin ihminen TARVITSEE jauhelihaa, makaroonia? Sipsiä, karkkia, suklaata? Maitoa tai maitotuotteita? Telkkaria? Leivoksia? Limpparia?

Ja kas näin, päästään kätevästi tarvitsevuus-käsitteen kautta rajaamaan yksilöiden oikeuksia ja kontroloimaan. Pienentämään yksilön vapauksia. Jotka nimenomaan ovat länsimaisen, demokraattisen hyvinvoitiyhteiskunnan tukipilareita. Yksilön vapaudet.

Vierailija
19/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAILLINEN HUUME kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeria tarvitaan viinan tekemiseen..dear sherlok

Ei tarvita. Viinan teko onnistuu vaikka perunankuorista tai sellutehtaan jäteliemestä.

Vierailija
20/106 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kaljaa ,tupakkaa ja pameja mihinkään, kyllä elossa pysyisin ilmankin. Mutta tykkään niistä joten miksi olisin ilman?