Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXL kassanainen flirttaili kanssani vai tekikö vaan työtään?

Vierailija
30.03.2020 |

Kävin noutamassa paketin XXL kaupasta tänä aamuna. Selasin ensin kaupan osastoja ja päätin ostaa tarjouksessa olevia proteiinipatukoita pienen läjän. Sen jälkeen pickup asemalta noudin pakettini ja sen jälkeen pickup nainen sanoi minulle että menen kaupan heti etuovella sijaitsevaan kassaan maksamaan proteiinipatukkani. Ja hän myös mainitsi että kaupassa ei ole näin aamusta muutakuin 2 työntekijää, hän ja kassa. Eli työskentelee periaatteessa tosi kaukana toisistaan koska XXL on massiivinen kauppa. Hän varasto kassalla ja se toinen kaupan oikealla kassalla.

Noh saavuin oikealle kassalle maksamaan proteiinipatukkani. Ja siellä hän oli. Nainen seisoi kassan takana räpläili käsiänsä... Hän huomattuaan minut rupesi hymyilemään ja puhumaan todella avoimesti ja lähestyväisesti. Blondi, joogapantsit, aika pitkä about 170cm.

Aloitin hänen kanssa keskustelun proteiinipatukoista ja hän vähän niinkuin viimeisteli lauseeni aina. En kehunut häntä tai mitään, en ollut niin "mukana" kuin ehkä hän. Olin kyllä aika lumoutunut mutta olin enemmän tekemässä jotain uutta mitä harvoin teen eli noutamassa pakettia kaupasta joten en keskittynyt tähän naiseen niin paljon. Pidin keskustelun aikalailla vain tuotteissa.

Hän myös auttoi minua laittamaan pakettini kassiini ja oli kokoajan semmoisella todella ystävällisellä päällä. Vielä enemmän kuin normaali asiakaspalvelija, paljon enemmän. Hymyili kokojan.

Olenko vain nuori poika ihastunut ja kummastunut vai onko jotkut asiakaspalvelijat vain yhden asteen iloisempia kuin muut? Muitakin teorioita on esim hän oli uusi työssään ja halusi olla extra iloinen yms. Mutta silti :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vain työtään.

Vierailija
2/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvä työssään, ja hänellä oli hyvä päivä. Ja sinä voit olla ihan kivanoloinen tyyppi.

Älä innostu asiasta liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi asiakaspalvelijat muuttuvat koko ajan tylymmiksi ja hymyttömiksi. Yrität tehdä työsi hyvin, niin eiköhän joka toinen mies kuvittele hyvän asiakaspalvelun olevan flirttailua.

Vierailija
4/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään kuulostaa vain hyvältä asiakaspalvelulta. Ehkä vain ulospäinsuuntautunut ihminen?

Vierailija
5/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näistä sitten pitäisi tietää milloin flirttailevat?

Vierailija
6/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eukkokin XXL kokoa? Se on vaatimus tuossa puljussa.

Vierailija
7/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, tämä kiinnostaisi minuakin että välttyisimme väärinkäsityksiltä. Valaisisiko joku nainen asiaa?

Vierailija
8/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole ketään muutakaan siellä kenelle jutella. Aikaa tehdä työnsä hyvin.

Vierailija
9/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nyt oli tylsistynyt odottelemaan asiakkaita ja kun viimein edes yksi asiakas tuli, teki vain työtään. Olipahan edes jotain vaihtelua.

Vierailija
10/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se flirttailu oli? Puheliaisuus ei minusta ole flirttailua ja voisi kuvitella XXL:ssä olevan nyt hyvin hiljaista, joten onko puheliaisuus yllättävää? 

Vierailija
11/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa raskasta luettavaa.

Vierailija
12/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi asiakaspalvelijat muuttuvat koko ajan tylymmiksi ja hymyttömiksi. Yrität tehdä työsi hyvin, niin eiköhän joka toinen mies kuvittele hyvän asiakaspalvelun olevan flirttailua.

Juuri näin. Olen kaupassa töissä asiakaspalvelijana, eli työroolissa, johon kuuluu olla ystävällinen ja avulias. Asiakaspalvelija-minä toivottaa hyvät viikonloput ja kysyy että löysitkö tarvitsemasi tuotteet, mutta yksityishenkilö-minua tämä ei kiinnosta.

Valitettavan moni mies tulkitsee tämän väärin, ja omaa käytöstä on ollut pakko muuttaa vähän jäisempään suuntaan.

Vierailija
13/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinen tarina oli!

Vierailija
14/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloinen tarina oli!

Minustakin AP vaikuttaa ihan symppikseltä, vaikka ehkä hieman hönöltä kuten monet miehet ovat. :)

Vierailija
15/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran tuttava, jolla oli ihastus milloin taksinkuljettaja, milloin hänen hammaslääkärinsä tai joku muu työtään tekevä ihminen. Ei siinä mitään, mutta hänen mielestään asia oli molemminpuolinen, suhde ei vaan jostain syystä päässyt alkuun.

Enpä tiennyt, mitä sanoa, enhän ollut paikalla. MInusta tuntui, että työntekijän ystävällisyys oli vain erikoista ihmiselle, jota oli parisuhteessa ilmeisesti huonosti kohdeltu.

No, tarinat eivät tietenkään edenneet, mutta kyllähän ystävällisyys kaikkia puhuttaa ja tekee mielelle hyvää.

Vierailija
16/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on seuraava pääministeri.

Vierailija
17/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi halunnut päästä tytön jooka päntseihin.

Vierailija
18/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pitää ihan oletuksena että emme koskaan flirttaile.

Vierailija
19/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään tarvikaan tietää, ei kukaan flirttaile töissä ollessaan.

Vierailija
20/22 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL:ssa usein asionneena olen huomannut että siellä ne kassaneidot ovat erittäin "flirttailevan" ystävällisiä.

Eli uskon että ihan perusmenoa. Et ole spesiaali hänelle. Tekee samaa kaikille. Palaa takaisin maan pinnalle siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä