XXL kassanainen flirttaili kanssani vai tekikö vaan työtään?
Kävin noutamassa paketin XXL kaupasta tänä aamuna. Selasin ensin kaupan osastoja ja päätin ostaa tarjouksessa olevia proteiinipatukoita pienen läjän. Sen jälkeen pickup asemalta noudin pakettini ja sen jälkeen pickup nainen sanoi minulle että menen kaupan heti etuovella sijaitsevaan kassaan maksamaan proteiinipatukkani. Ja hän myös mainitsi että kaupassa ei ole näin aamusta muutakuin 2 työntekijää, hän ja kassa. Eli työskentelee periaatteessa tosi kaukana toisistaan koska XXL on massiivinen kauppa. Hän varasto kassalla ja se toinen kaupan oikealla kassalla.
Noh saavuin oikealle kassalle maksamaan proteiinipatukkani. Ja siellä hän oli. Nainen seisoi kassan takana räpläili käsiänsä... Hän huomattuaan minut rupesi hymyilemään ja puhumaan todella avoimesti ja lähestyväisesti. Blondi, joogapantsit, aika pitkä about 170cm.
Aloitin hänen kanssa keskustelun proteiinipatukoista ja hän vähän niinkuin viimeisteli lauseeni aina. En kehunut häntä tai mitään, en ollut niin "mukana" kuin ehkä hän. Olin kyllä aika lumoutunut mutta olin enemmän tekemässä jotain uutta mitä harvoin teen eli noutamassa pakettia kaupasta joten en keskittynyt tähän naiseen niin paljon. Pidin keskustelun aikalailla vain tuotteissa.
Hän myös auttoi minua laittamaan pakettini kassiini ja oli kokoajan semmoisella todella ystävällisellä päällä. Vielä enemmän kuin normaali asiakaspalvelija, paljon enemmän. Hymyili kokojan.
Olenko vain nuori poika ihastunut ja kummastunut vai onko jotkut asiakaspalvelijat vain yhden asteen iloisempia kuin muut? Muitakin teorioita on esim hän oli uusi työssään ja halusi olla extra iloinen yms. Mutta silti :)
Kommentit (22)
Luulen, että myyjätär halusi sinua ihan simona. Pikkarit vaihtokunnossa. Olisi halunnut ottaa sinut takahuoneeseen ja polvistua imemään sinulta vellit ulos. Yleensä näin aina käy kaupoissa.
Itselläni kävi sama juttu, k-raudassa. Olen mies ja koitin saada myyjää kiinni, mutta myyjä juoksi karkuun. Uskon että myyjä oli ihastunut minuun. Ja pelkäsi että näen hänen rakkautensa minua kohtaan. Suloinen tapahtuma oli❤️