Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän köhin ja niiskutin prismassa niin heti ihmiset katsoo ku jotain spitaalista!

Vierailija
29.03.2020 |

On se kumma! Ei minulla herranjestas koronaa ole vaan allergia! Ei tarvi näyttää pahaa öögaa yhtään!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka yskiminen ja köhiminen johtuisi allergiasta, levität silti pöpöjäsi ympäristöön. Sinulla voi muutenkin olla koronatartunta mutta  oireettomana, luuletko että se ei voi olla allergian kanssa samanaikaisesti? 

Varmasti näinkin. Mutta jos jokainen allergiasta kärsivä eristetään kotiinsa niin ei se helppoa ole sekään. Useammalla ihmisellä on allergia kuin korona.

Vierailija
22/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka yskiminen ja köhiminen johtuisi allergiasta, levität silti pöpöjäsi ympäristöön. Sinulla voi muutenkin olla koronatartunta mutta  oireettomana, luuletko että se ei voi olla allergian kanssa samanaikaisesti? 

No niin., annapa sen koronan välillä olla, ettei pää leviä täysin. Huolestuttavaa, kun joka asiaan pitää koronaa tunkea. On se vakava tauti, mutta jotain rajaa nyt kuitenkin. Pöpöjä on maailma täynnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut taktiikaksi köhiä kassajonossa oikeen kunnolla. Pahoja katseita tulee, mutta jono tyhjenee todella nopeasti.

Itse olen aina piereskellyt, mutta nyt voi sen lisäksi yskiä, kyllä pääsee muuten nopeesti kassalta!

Vierailija
24/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köhit? Peitätkö suusi nenäliinalla tai köhitkö hihaan? Siinä tapauksessa ei pitäisi olla ongelmaa. Muussa tapauksessa kiertäisin itsekin sinut kaupassa kaukaa.

Vierailija
25/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yskin tahallani, jotta ihmiset pysyisivät kaukana. Suosittelen!

Vierailija
26/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jos köhin leipähyllyyn ja tomaatteihin, kun on vaan allergia.

Yski siihen kyynärtaipeeseen, niin et saa niitä katseita. Jospa ihmiset nyt edes oppisivat jotain käyttäytymisestä ensi flunssakautta ajatellen. Köh köh ja räkä lentää suoraan silmille.

Vierailija
27/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkennetaan vielä, että en mä tyyliin keuhkoja ulos ollut yskimässä. Vähän köhin ja niiskutin, koska mulla aina keväisin nokka falskaa vaikka syönkin allergialääkkeitä. Jos olisin kuumeessa en toki kauppaan menisi. Ihmiset ovat jotenkin täysin unohtaneet, että aika suurelle osalla meistä aiheuttaa kevät näitä oireita eikä sillä ole koronan kanssa mitään tekoa.

Ap

Monet ihmiset ovat muutenkin menettäneet kyvyn ajatella järjellä. Ei siitä kannata välittää. Sinä tiedät, että olet vain allerginen. Muiden ajatuksilla ei ole mitään merkitystä. Katse ei ketään vahingoita, joten anna tuijottaa vaan. Omapa on ongelmansa. 

Juuri näin yritän ajatella. Ärsyttää vaan kun mammat katselee kuin jotain leprapotilasta.

Vierailija
28/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita tupakoita voisi myydä nyt erillisestä kohteesta kun kröhisijät sekä yskijät juuri noiden perässä kauppaan.

Vierailija
29/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noita tupakoita voisi myydä nyt erillisestä kohteesta kun kröhisijät sekä yskijät juuri noiden perässä kauppaan.

Tilaa ruuat kotiin, jos kaupassa käynti ahdistaa. 

Vierailija
30/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jos köhin leipähyllyyn ja tomaatteihin, kun on vaan allergia.

Yski siihen kyynärtaipeeseen, niin et saa niitä katseita. Jospa ihmiset nyt edes oppisivat jotain käyttäytymisestä ensi flunssakautta ajatellen. Köh köh ja räkä lentää suoraan silmille.

Heh heh. Tämä oli ihan hauska kommentti. Toki köhin hihaan enkä tomaatteihin tms. Ja nokan pyyhin nenäliinaan.

Ap

Vierailija
31/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYSY LOITOLLA.

Vierailija
32/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneeko siitä että ihmisiä pelottaa tauti joka voi tappaa. me ei tiedeteä onko sulla perus nuha/allergia/muuten vaan yskittää/korona, etkä tiedä sinäkään varmaksi. Pysy kotona.