Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän köhin ja niiskutin prismassa niin heti ihmiset katsoo ku jotain spitaalista!

Vierailija
29.03.2020 |

On se kumma! Ei minulla herranjestas koronaa ole vaan allergia! Ei tarvi näyttää pahaa öögaa yhtään!!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei saa käydä kaupassa.

Vierailija
2/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on allergia oireita? En siis saa käydä keväisin kaupassa ollenkaan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItäpä kun ei muut tiedä. Mieti asiaan heidän näkökulmasta.

Haluaisitko itse shoppailla paikassa, jossa joku köhii ja niistää nenää?

Vierailija
4/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oo mikään ihme, jos näinä aikoina yskivää katsotaan hieman pahasti.

Vierailija
5/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ohjeessa kielletään allergisena meneminen kauppaan? Allergia ei tartu eikä levitä koronaa, jos et tiennyt.

Vierailija
6/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa nenä vuotamaan aina kun tulee kylmästä lämpimään, eikä ollu paperia ni koitin olla niiskuttamasta mutta sitten iski kauhea tarve juuri kassalla!

Kaikki kattoi epämääräisesti.

Vierailija
7/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SItäpä kun ei muut tiedä. Mieti asiaan heidän näkökulmasta.

Haluaisitko itse shoppailla paikassa, jossa joku köhii ja niistää nenää?

Ei mitään ongelmaa. En ole hysteerinen ja ymmärrän, että yskä ja nuha voi olla muutakin kuin koronaa. t. eri

Vierailija
8/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvatan kerta kun olen kaupassa käynyt, olen kuullut ihmisten yskimistä. Todellakin toivon, että kyse on tosiaan allergiasta... Itsellänikin on allergiaa, mutta mä vaan niiskutan hieman.

Vierailija
9/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on elämä näinä hysterian aikoina. Koronaan on syytä suhtautua vakavasti, mutta hieman voisi hellittää välillä eikä pitää suunnilleen m-u-r-h-a-a-j-a-n-a jos vähän yskäisee julkisella paikalla. 

Vierailija
10/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat etäisyyttä kassajonossa niin aivasta.

Vierailija
11/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut taktiikaksi köhiä kassajonossa oikeen kunnolla. Pahoja katseita tulee, mutta jono tyhjenee todella nopeasti.

Vierailija
12/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka helvatan kerta kun olen kaupassa käynyt, olen kuullut ihmisten yskimistä. Todellakin toivon, että kyse on tosiaan allergiasta... Itsellänikin on allergiaa, mutta mä vaan niiskutan hieman.

Etkö aiemmin muka kuullut? 

Vierailija
13/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa vuotaa nenä aina kylmässä. En tohtinut lenkillä käyttää nenäliinaa, mies piti typeränä ja oli sitä mieltä, että muita ei kiinnosta. Olen täysin terve. Kaupoissa minä saan oireita kukista, joka kerta. Olen välttänyt kaupassa käyntiä nyt, mutta joskus on pakko, kun mies ei osaa ostaa minulle edes tarkan listan kera oikeaoppisia tiettyjä tarvikkeita. 

Vierailija
14/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olen, mutta nyt sen vaan rekisteröi eri tavalla.

Vierailija
15/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olen, mutta nyt sen vaan rekisteröi eri tavalla.

Sitä se hysteria ja vainoharhaisuus teettää. 

Vierailija
16/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskutan joka talvi, tosiaan huolestuttaa seuraava Prismareissu.

Vierailija
17/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennetaan vielä, että en mä tyyliin keuhkoja ulos ollut yskimässä. Vähän köhin ja niiskutin, koska mulla aina keväisin nokka falskaa vaikka syönkin allergialääkkeitä. Jos olisin kuumeessa en toki kauppaan menisi. Ihmiset ovat jotenkin täysin unohtaneet, että aika suurelle osalla meistä aiheuttaa kevät näitä oireita eikä sillä ole koronan kanssa mitään tekoa.

Ap

Vierailija
18/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yskiminen ja köhiminen johtuisi allergiasta, levität silti pöpöjäsi ympäristöön. Sinulla voi muutenkin olla koronatartunta mutta  oireettomana, luuletko että se ei voi olla allergian kanssa samanaikaisesti? 

Vierailija
19/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää toimia Ismo Leikolan ohjeella, eli kun yskittää niin pieraise. Kokeilkaa.

Vierailija
20/32 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkennetaan vielä, että en mä tyyliin keuhkoja ulos ollut yskimässä. Vähän köhin ja niiskutin, koska mulla aina keväisin nokka falskaa vaikka syönkin allergialääkkeitä. Jos olisin kuumeessa en toki kauppaan menisi. Ihmiset ovat jotenkin täysin unohtaneet, että aika suurelle osalla meistä aiheuttaa kevät näitä oireita eikä sillä ole koronan kanssa mitään tekoa.

Ap

Monet ihmiset ovat muutenkin menettäneet kyvyn ajatella järjellä. Ei siitä kannata välittää. Sinä tiedät, että olet vain allerginen. Muiden ajatuksilla ei ole mitään merkitystä. Katse ei ketään vahingoita, joten anna tuijottaa vaan. Omapa on ongelmansa.