Itku tuli kun ei ole ruokaa ja kukaan ei pysty lainaamaan :(
Kysyin jo ruoka-apuakin, mutta sinne on pitkät jonot. Rahaa tulee vasta keskiviikkona. Miten ihmeessä tästä selviää? Viime yökin meni valvoessa kun on niin nälkä :(
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin 10 e. En tiedä oliko edes ap:n tilinumero vai jonkun huijarin, enkä tiedä onko ap nälkäinen vai narkkari, mutta 10 e ei oo multa pois.
Toivottavasti oli jonkun oikeasti nälkäisen tilinro ja toivottavasti hän pärjää sillä hetken.
Voi Kiitos kultainen ihminen
Miten ruokaa voi lainata? Voiko käytetyn ruoan palauttaa?
En ehtinyt nähdä mitään tilinnro viestiä. Se vissii poistettiin? Olen siis se joka lupasi antaa 10 e ja pyysi sähköpostiosoitetta jos et halua tänne tilinroa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sen osan, mikä ei imeydy suolesta.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, asun Oulussa. Missä päin asut? Minulla ei ole autoa ja asun Haapalehdon lähistöllä, mutta voin ostaa sinulle ruokaa, jos tulet tänne.
Kiitos paljon tarjouksesta, mutta ikävä kyllä en pääse bussilla sinne :( ap
Vierailija kirjoitti:
Ole kuin minä, älä siivoa ikinä kuiva-aine kaappia. Nytkin sinulla olisi useita vajaita paketteja riisiä, neljä pussia mannaryyneja, makaroonia spagettia, hernekeittotölkki ja kaurahiutaleita.
Sekä armeija jauhokoisia!
Kauheat laskut päällä. Laittakaa rahaa että pääsee uuteen nousuun!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Sinä annat minulle kananmunia. Ensi viikolla, kun saan rahaa, tuon sinulle saman määrän kananmunia tilalle.
Uskomatonta, miten joku voi olla noin vajaa, miten olet selvinnyt elämässä tähän asti?
joskus olisi kait töihin menoakin kannattanut edes harkita. onhan se elämäntapa luuserina kivaa mutta ajat pahenevat tästä. se on varmaa että asumis tuet tulevat laskemaan roimasti ei todellakaan ole muiden velvollisuus maksaa sinun lukaalissasi loisimista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole kuin minä, älä siivoa ikinä kuiva-aine kaappia. Nytkin sinulla olisi useita vajaita paketteja riisiä, neljä pussia mannaryyneja, makaroonia spagettia, hernekeittotölkki ja kaurahiutaleita.
Sekä armeija jauhokoisia!
Eli lihat kaupan päälle!
Ap, jos olisit aiemmin maksanut ne velkasi takaisin, saattaisi joku nyt lainatakin sinulle.
Ap laitatko sen tilinnumeron uudelleen niin voin laittaa rahan. Minulla on op
Jos tällä palstalla voisi luotettavasti todistaa ettei ole rahaa eikä ruokaa, mielelläni antaisin kympin.
Mutta nyt kuka vain voi kerjätä rahaa kaljaan...
Tai ap älä laita tänne tilinnumeroa. Mieluummin sposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, asun Oulussa. Missä päin asut? Minulla ei ole autoa ja asun Haapalehdon lähistöllä, mutta voin ostaa sinulle ruokaa, jos tulet tänne.
Etkö pääse edes vaihdolla tai pyörällä? Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä palstalla voisi luotettavasti todistaa ettei ole rahaa eikä ruokaa, mielelläni antaisin kympin.
Mutta nyt kuka vain voi kerjätä rahaa kaljaan...
No kympillä ei kauaa ryypätä. Minulle henk.koht 10 e on pieni raha ja jos se ei jostain syystä menekkään nälkäiselle ihmiselle (haluan uskoa ja uskon että menee) niin eipä väliä. Ei sillä rahalla huumeitakaan kai saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pääse edes vaihdolla tai pyörällä? Missä asut?
Helsingissä.
Ap
Hei Ap!