Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas pongasin taatusti yli 80v mummelin kävelemässä kaupungilla.

Vierailija
29.03.2020 |

Näin niitä ohjeita noudatetaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bongasin, eikä pongasin 🙄

Vierailija
22/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nillittää oulun puskaradiossa ku oli nähnyt perheen ulkoilemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kadullani heti omasta talosta seuraavana on vanhainkoti ja siitä seuraavana vanhusten palveluasumisyksikkö. Ulkona liikkuminen on melkoista Tetristä.

En ymmärrä, mikä tässä sinun liikkumiseesi vaikuttaa?

Vierailija
24/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tänään kävelyllä. Mikä helevetti siinä on että lapsiperheet ja pariskunnat valtaavat koko kävelytien. Jouduin pari kertaa ohittamaan autotien kautta. Yhtään vanhusta ei tullut vastaan.

Vierailija
25/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n mukaan riskiryhmien ulkoilu on ihan sallittua jos vointi sen sallii ja huomioi turvaetäisyyden.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Kato toi taulukko.

Vierailija
26/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kadullani heti omasta talosta seuraavana on vanhainkoti ja siitä seuraavana vanhusten palveluasumisyksikkö. Ulkona liikkuminen on melkoista Tetristä.

Vai kenties Pac-Mania

Vierailija
27/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaaminen (Huom.B) on (lintujen) tarkkailuun lähtemistä yleensä vinkin perusteella. Ap ei ole bongaaja/bongari, vaan ihan tavallinen, tai ehkä tavallista typerämpi kyylä.

Vierailija
28/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

punikki hallitus tappaa kirjoitti:

viher punikit käskyttävät poliisia ja armeijaa. soita demarien puolue tomistoon mariini voi antaa käskyn ampua kävelevä vanhus. perusteluna oli varmaan lahtarin lapsen lapsi

Silppu/Varjossa kirjautumatta?

Tsemppiä, varmaan ahdistavaa aikaa hänelle.

ohis

Vierailija
29/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse tänään kävelyllä. Mikä helevetti siinä on että lapsiperheet ja pariskunnat valtaavat koko kävelytien. Jouduin pari kertaa ohittamaan autotien kautta. Yhtään vanhusta ei tullut vastaan.

Ymmärrän harmisi, vaikka itselle harvemmin noin käy.

183cm/94kg

Vierailija
30/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuo jolle kommentoit enkä muutenkaan vanhusten liikkumista vastaan mutta eilen satuin kulkemaan alueella jossa liikkui paljon vanhuksia ja kyllähän se kun koittaa metrin päästä jokaisen kiertää kapeilla kaduilla vähän omanlaistaan "tetristä" :D

Vierailija
31/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily aivan ok eikä kaikilla senioreilla ole mahdollisuutta tilata ruokaakaan, joten pois turha närvistely. Ei oo välttämättä sitä tukiverkkoa, ei oo nettiä, ei ketään joka tilais puolesta ruokaa netistä, ei ketään joka kertois mitä tapahtuu, kaikki informaatio on telkasta tai radiosta ja jos ei aivan silmä kovana niitä tuijota, voi olla, että on mennyt ohi vaikka se naapuriapu. Tai sitten sitä ei ole tarjottu, tai ei uskalleta ottaa vastaan jos ei tiedä viedäänkö vain rahat, koska sitäkin on jo käynyt. 

Ruokaa on ainakin täällä pääkaupunki seudulla kauppojen kotiin tuonnilla vaikea saada, hirveät ruuhkat. Itse sain niin että toimitus on vasta huhtikuun 21 päivä.

Vierailija
32/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikeuta, pelottaa vain että tartutan jonkun tietämättäni.

Vierailija
33/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

183cm/94kg

No en kyllä tajunnut miksi laitoit pituutta ja painosi vastaukseen

T. 160cm 54kg itsellä. Jos vihjasit, etten lihavuuden takia mahdu ohittamaan.

Vierailija
34/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

183cm/94kg

No en kyllä tajunnut miksi laitoit pituutta ja painosi vastaukseen

T. 160cm 54kg itsellä. Jos vihjasit, etten lihavuuden takia mahdu ohittamaan.

En toki. Tarkoitin, että näillä mitoilla ja kohteliaan määrätietoisella liikkumisella yleensä ei tarvitse hypätä tien sivuun. Metrovaunusta ulos tullessani kävelen suoraan ja aina on sisääntunkijoiden laumaan auennut väylä.