Miksi ihmiset haluavat matkustaa?
Olen niin tyytyväinen tähän koronaan. Koko maailma saatu pysähtymään. Mikä ihme siinä on että sinne etelään tai muualle pitää mennä kaksi kertaa tai kerran vuodessa? Vaikka olisi kuinka rahaa niin Suomessakin voi matkustella. Ymmärrän sen että joskus käydään jossain kaukana, mutta tämä "turha" matkustelu, kun naapuritkin ja ystävät matkustaa!!!! Mistä tämä halu tulee! Kertokaa mulle?
Kommentit (22)
Matkustaminen on per*eestä, koska:
-en jaksa istua ja odottaa lentokoneessa/terminaalissa hirveessä ihmispaljoudessa
-virukset leviää
-pakkaaminen
-kallista
Matkustaminen ei vaan sovi kaikille, eikä se tee kenestäkään parempaa ihmistä jos tykkää matkustella. Itse olen huomattavasti väsyneempi ja ressaantuneempi jonkun ulkomaan reissun jälkeen. Tykkään enemmän oleskella luonnossa tai käydä mökeillä. Pois hälinästä. Mutta olenkin introvertti. Kuten joku jo sanoi aiemmin, jos pystyis teleporttaan, kävisin monissa paikoissa, ei tarvitsisi käydä sitä kohteeseen matkustamisrumbaa läpi. Lentäminen ahdistaa muutenkin.
No kun matkustaessa nimenomaan haetaan uudenlaisia kokemuksia ja elämyksiä. Ja moni haluaa talvisin paeta Suomen kylmää ilmastoa. Kyllä se kirkas, lämmin merivesi ja huojuvat palmut aina räntäsateen voittaa.