Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona romahdutti minut täysin. Nytkin olen itkenyt jo 3 tuntia putkeen

Vierailija
29.03.2020 |

Olen kärsinyt ahdistuksesta ja todella pahasta työstressistä jo pitkään. Olen ollut työuupumuksen partaalla pitkään. Nyt tämä koronakriisi on saanut minut pois tolaltani lopullisesti. Viimeinen pisara oli työpaikan yt:t. Kello on vasta 10 aamulla ja olen itkenyt jo monta tuntia. En syö mitään enää, en halua nähdä ulos edes ikkunasta ja makaan vain sängyssä. Olen lyönyt itseäni mustelmille ja ajatukseni ovat muutenkin synkkiä. Minusta tuntuu, etten selviä tästä koskaan. Olen ihan yksin koko maailmassa. Tarvitsen apua, mutta en saa sitä mistään. Haluan pois täältä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista jotain nopeasti ahdistukseen auttavaa.

Diapam, Xanor tai vaikka Temesta.

Maksavat euron kaksi ja helpottaa alle puolessa tunnissa.

Vierailija
22/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole täällä ketään ystävää. Kaikki asuvat ulkomailla, enkä halua vaivata heitä. Soitan tänään päivystykseen tai katson, jos kestän huomiseen. Kiitos teille, jotka olette kirjoittaneet asiallisia viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hyviä ihmissuhteita.Kavereita tai hyvä kumppani, älä ole yksin.

Vierailija
24/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita myös tuonne linkattuun palvelemaan puhelimeen jotta saat hiukan oloasi purettua ja neuvoja mistä voit saada apua. Vähintää Juo jotain sokeripitoista ja koita syödä edes jotain, pelkkä heikotus kurjistaa oloa entisestään.

Koita jaksaa kerätä viimeiset rippeet voimiasi ja ota apua vastaan!

Vierailija
25/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien on ihan hyvä kokea työttömyys jossain vaiheessa elämää

Vierailija
26/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kun me kaikki ollaan samassa tilanteessa, siis jokainen ihminen tällä pallolla.

Tämä on vaan kestettävä läpi.

Lohtua ja ymmärrystä on aika vähän jaettavaksi täysin vieraille, kun se koko arsenaali menee omalle perheelle ja itselle.

Kenelläkään ei nyt ole helppoa.

Vierailija
27/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua itsellesi. Olet selvästi ylirasittunut. Keskity siihen, että lepäät, syöt ja teet sitä mikä parhaalta tuntuu. Ei tarvitse yrittää sen enempää. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin muista että kaikki tuntemukset menevät ohi ajallaan. Älä luovuta ja voimia sinulle! 

Vierailija
28/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat ristiriitaiselta. Sanot että kärsit työuupumuksesta, mutta jos joutuisit työttömäksi, sehän parantaisi sen...joten sehän olisi onni sulle. Saisit levätä rauhassa jonkun aikaa, (kunnes työkkäri alkaa vainon).

Vierailija
29/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, kun me kaikki ollaan samassa tilanteessa, siis jokainen ihminen tällä pallolla.

Lohtua ja ymmärrystä on aika vähän jaettavaksi täysin vieraille, kun se koko arsenaali menee omalle perheelle ja itselle.

No siinä tapauksessa voi olla vastaamatta näihin ketjuihin, joissa joku täysin vieras purkautuu kriisistään. Ihan törkeitä nuo jotkut kommentit, mitä tänne on kirjoitettu.

Vierailija
30/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty parantamaan elämääsi tai antamaan siihen ohjeita. Hyvä kuitenkin, että sinua kuormittavat tilanteet tulevat loppuunsa, ehkä tässä on mahdollisuus myös pohjakosketuksen kautta uuteen alkuun. 

Ahdistuneet, soittakaa tätä tai vastaavia taustalla. Se rauhoittaa aivojanne.

Ja tietysti voi soitella tätäkin, ei se nyt ainakaan pahaa tee, jos ei auttaisikaan. Ainakin vastaavat päänsärky- ja selkäsärkyäänitteet ovat auttaneet.

Jason Stephensonilla on paljon hyviä äänitteitä ja maailman rauhoittavin ääni. Sain siitä apua omaan pohjakosketukseeni ja olen nyt pystynyt ottamana aika rauhallisesti tähän mennessä tämän koronatilanteen.

Vierailija
31/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt sentään olla samassa tilanteessa kaikki. Ainakin itse tunnistan, että omat asiani ovat paaaaaljon paremmin kuin monella muulla Suomessa, vaikka puoli vuotta sitten tilanne oli ihan toisin. Ja monella maakunnissa on asiat paremmin kuin pk-seudulla. Ja meillä on yleisesti ottaen asiat paremmin kuin monessa muussa maassa ihmisillä, jopa tässä koronatilanteessa. 

Vierailija
32/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itsensä mustelmille lyöminen ei ole normaalia. Viiltely ym itsensävahingoittamistaustaa?

Vierailija
33/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset nyt sairausloman jotta voit toipua työuupumuksesta. Kyllä se siitä alkaa hetki ja päivä kerrallaan sitten helpottaa vaikka et sitä tällä hetkellä uskoisikaan. Soita heti aamulla terveyskeskukseen niin neuvovat eteenpäin tai sitten päivystykseen jo tänään.

Vierailija
34/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin nyt vähän jotain, niin ainakin heikotus loppui. Käyn tutustumassa paremmin tuohon kriisisivuun, mutta  arvelen jaksavani odottaa huomiseen ennen kuin soitan. 

Ja tiedän, ettei ole normaalia lyödä itseään. Mulla tulee vaan niin kauhea ahdistus. Taustastani kerroin jo, että minulla on jatkunut jo yli vuoden, tai pidemmänkin aikaa todella stressaava ja ahdistava tilanne töissä ja olen arvellut olevani masentunut. Tämä koronatilanne oli viimeinen pisara. 

Vierailija
35/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun söit, nyt soita kriisiapuun. Olisi hyvä että joku asiantuntija nyt kertoo sinulle miten edetä.

Vierailija
36/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ylös, ulos ja lenkille sieltä sängynpohjalta! Kyllä tekevä töitä löytää!!!1

Vierailija
37/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miltä tuo tuntuu ja valvoin itsekin monia viikkoja niin, että nukuin vaan pätkissä, kun ahdisti niin paljon. Silloin en pystynyt syömään oikein mitään, kun heti tuli huono olo. Todella kamalaa aikaa, vaikka nyt en ole kokenut sitä vähään aikaan. Toivon sinulle, että kaikki muuttuu paremmaksi ja saat apua.

Vierailija
38/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän soittaa sinne vähän ajan päästä. 

Ikävä kuulla, että muilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Minäkin valvon yöllä ja nukun pätkissä. Olen laihtunut 10 kg puolessa vuodessa ja näytän aivan kummitukselta. Jos tulee potkut nyt, niin ehkä se on sitten parempikin päästä pois tästä työpaikasta. 

Vierailija
39/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apteekista jotain nopeasti ahdistukseen auttavaa.

Diapam, Xanor tai vaikka Temesta.

Maksavat euron kaksi ja helpottaa alle puolessa tunnissa.

Niin meinaat, että ilman reseptiä myyvät? Se pitää saada ensin lääkäriltä, mikä ei ole kovin helppoa.

Vierailija
40/47 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet etn isesti suomalainen nainen, sinulla on kaikkein pienin riski kuolla koronaan.

Virus nimittäin tunkeutuu soluun ace2 -entsyymin kautta, ja tämän entsyymin esiintyminen keuhkoissa vaihtelee etn isyyden mukaan.

Suurin määrä on kiinalaisilla, pienin suomalaisilla. Miehillä tätä entsyymiä esiintyy enemmän kuin naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi