Korona romahdutti minut täysin. Nytkin olen itkenyt jo 3 tuntia putkeen
Olen kärsinyt ahdistuksesta ja todella pahasta työstressistä jo pitkään. Olen ollut työuupumuksen partaalla pitkään. Nyt tämä koronakriisi on saanut minut pois tolaltani lopullisesti. Viimeinen pisara oli työpaikan yt:t. Kello on vasta 10 aamulla ja olen itkenyt jo monta tuntia. En syö mitään enää, en halua nähdä ulos edes ikkunasta ja makaan vain sängyssä. Olen lyönyt itseäni mustelmille ja ajatukseni ovat muutenkin synkkiä. Minusta tuntuu, etten selviä tästä koskaan. Olen ihan yksin koko maailmassa. Tarvitsen apua, mutta en saa sitä mistään. Haluan pois täältä.
Kommentit (47)
En löydä varmasti enää ikinä mitään muuta työtä.
Ikävä kuulla, että olosi on noin huono. Oletko yrittänyt soittaa kriisipuhelimeen? Jutella jonkun muun kanssa?
Voisitteko vastata asiallisesti kriisissä olevalle ihmiselle!!!!!!!!!
Muakin ahdistaa ihan jumalattomasti ja nyt mulla kurkkukipua ja lämpöä. Pelottaa siis niin että meinaan oksentaa.
Kriisipuhelin aukeaa vasta huomenna, eikä minulla ole ketään, jolle puhua. Voin koittaa soittaa huomenna, mutta en usko, että kukaan vastaa.
Ei siis MITÄÄN empatiaa palstalla! Painukaa muualle, täällä pitää ihmisten voida purkaa ahdistustaan ja saada apua!!!!!!!!!!!!!!!
Kriisipuhelimia on monia ja ainakin yksi on auki 24/7
Soita oman tk:n päivystykseen. Siellä autetaan edelleenkin. Linja voi olla ruuhkautunut, mutta kaikkien sairaudet otetaan vakavasti mielenterveyttä unohtamatta.
Tämä vauvapalsta on kyllä ihan järkyttävä paikka. Voisiko joku nyt pian vinkata tuolle ihmiselle jonkun vähän myönteisemmän nettiympäristön?
Vierailija kirjoitti:
Ei siis MITÄÄN empatiaa palstalla! Painukaa muualle, täällä pitää ihmisten voida purkaa ahdistustaan ja saada apua!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä vetin pelleilyä tämä on? Lopeta trollailu!
Vierailija kirjoitti:
Tämä vauvapalsta on kyllä ihan järkyttävä paikka. Voisiko joku nyt pian vinkata tuolle ihmiselle jonkun vähän myönteisemmän nettiympäristön?
Suurin osa ahdistuneita lisää vain omaa pahoinvointia kun käyttää nettiä.
Soita tänne, vain operaattorin perusmaksu, ei ylimääräistä palvelumaksua. Toimii 24/7:
https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numeross…
Et ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ahdistuneita lisää vain omaa pahoinvointia kun käyttää nettiä.
Jaa... Suurin osa näistä täällä on pelkkiä trolleja!
Vierailija kirjoitti:
Maailmanloppu tulee tänään.
Ja Jeesus.
Pyydä kevyt lääkitys, että selviät.
Mä olin netistä pois 3 päivää, telkusta vaihdoin heti kanavaa jos alkoi koronapuheet, kummasti helpotti oloa ainakin nyt hetkeksi.
Päivystykseen kun kerran olet itsetuhoinen. Etkä lupaa sielllä pärjätä vaan sanot ettet pärjää kotona mitenkään yksin hetkeäkään. Akuuttihoitoa saa muuhunkin kuin koronaan.
Onko sulla ketään ystävää, joka voisi tulla ja viedä sut päivystykseen NYT HETI?
Yritä etsiä toinen työ. Selvästikin nykyinen on ollut liian kuluttava ja ehkä hyväkin jos loppuu.