Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla "lievä korona"? Mulla muutaman päivän ajan väsymystä ja sellaisia outoja vilunväristyksiä, kuume ei tosin noussut. Ei nuhaa eikä yskää.

Vierailija
28.03.2020 |

En muista, että juuri tällaisia oireita olisi aiemmin ollut. Siis ilman kuumetta/nuhaa/yskää.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein sama, mutta lisänä vatsavaivat. Maksaisin vaikka mitä että pääsisin koronatesteihin, koska mun seinänaapurilla on kyseinen tauti. Pelkään että se leviää ilmastoinnin kautta. 

Vierailija
2/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusflunssa, tajuaahan tuon tyhmäkin että ei ole Korona. Nyt iisisti. Et ole turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskomatta lievää koronaa on olemassakaan,yritetään vaan pitää jengi rauhallisena..

Vierailija
4/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykosomaattisia oireita. Asiaa ei varmaan ole vielä tutkittu, mutta väitän että iso osa tapauksista on psykosomaattisia. Jatkuva median myllytys alkaa näkyä.

Vierailija
5/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa, tosi uupunut olo ja lisäksi vatsakivut. Kurkku kipeä ja aivastelen. Ärsyttävää kovasti ettei testata, mutta ymmärrän että joku voit tarvita niitä testejä enemmän.

Vierailija
6/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Vaikeaa sanoa, kun monella on niin erilaiset oireet ja oireiden kestot. Yleensä viidennen päivän kohdalla sairastuneet ovat kunnolla oireilla. Seitsemäs päivä on ollut keskimääräisin päivä hoidon tarpeeseen.

Mikäli tilanne pahenee ja on ongelmia hengittämisessä, niin tilanne on aika selvä.

Vierailija
7/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskomatta lievää koronaa on olemassakaan,yritetään vaan pitää jengi rauhallisena..

ainakin Islannissa tehtiin paljon koronatestejä, joista osa tartunnan saaneista oli hyvin pienioireisia.

Vierailija
8/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin Islannissa tehtiin paljon koronatestejä, joista osa tartunnan saaneista oli hyvin pienioireisia.

Ja testaaja oli siis yksityinen firma.

Vierailija
9/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnette kyllä jos korona iskee.

Vierailija
10/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa ollut vähäistä kuumetta ja päänsärkyä monilla, eli lievemmäksi on tauti mennyt matkalla Kiinasta tänne.

Ovat siis testattu koronapositiivisiksi.

Vierailija
11/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi mennä lieväksi, mutta entä sitten jos tulee muuntautunut KoronaKakkonen syksyyn mennessä? Jos ne kiinalaiset levittää uuden taudin kun syöneet niitä saastuneita torieläimiä (lepakot, käärmeet, hiiret, rotat)? Oppiiko ne tästä kiinalaisesta koronastaan yhtään vai syövätkö jatkossa niitä salaa vaikka ne kiellettäisi siellä torilla?

Vierailija
12/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö testillä onko korona ollut vai näkeekö vain, jos sillä hetkellä on tauti päällä?

Vierailija
13/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla korona. Osalla Suomessa positiiviseksi testatuista on ollut niin lievät oireet, ettei ole pitäneet sitä sairautena lainkaan, niinkuin se mies, joka huomasi älysormuksesta lämmön vähän nousseen.

Vierailija
14/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut myös vilunväristyksiä ja on paleltanut melkein koko ajan. Lievää hengenahdistusta on ollut ja väsymystä. Välillä on rintakehällä painontunnetta, mutta oletan sen olevan lihaskipua liikkumattomuuden vuoksi. Kuumetta ei ole ollut, pikemminkin alilämpöä.

Vierailija
15/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vasta oli tutkimus että puolet koronaa sairastavista ei saa oireita _ollenkaan_ ja toinen suuri osa jonkin verran. Se on hyvin pieni määrä joilla se on paha.

Vierailija
16/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta-ainetesti kertoo jälkikäteen, onko sairastanut koronan. Suomessa se otetaan ehkä lähiviikkoina terveydenhuollon ammattilaisten käyttöön. Toivottavasti tulisi pian muillekin saataville.

Vierailija
18/54 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun testeissä näkyisi että on jo sairastanut sen, olisi helpotus., Tämä varominen henkisesti tosi raskasta. Eikö se siinä pikatestissä näy?

Vierailija
19/54 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melkein sama, mutta lisänä vatsavaivat. Maksaisin vaikka mitä että pääsisin koronatesteihin, koska mun seinänaapurilla on kyseinen tauti. Pelkään että se leviää ilmastoinnin kautta. 

Ihmeen vähän tästä mahdollisuudesta että tauti voi levitä ilmastoinnin kautta kerrostalossa on puhuttu. Ainakin SARS levis kerrostalojen ilmastoinnin kautta.

Vierailija
20/54 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 3 päivää kuumetta ja päänsärkyä, hieman nielu turvonnut. Helpotti 3 päivän kohdalla niin etten enää tarvinnut särkylääkettä. Ihan varmasti vain tavallinen flunssa joita sairastaa muutenkin pari kolme vuoteen, mutta toki kun jokapaikasta tulee jatkuvalla syötöllä korona uutisia, niin ensimmäinen asia kun flunssa alkaa on kuoleman odottelu. No ei tullut tällä kertaa. Todennäköisyys tavalliseen flunssaan on varmaan tuhatkertainen koronaan verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi