Märtha Louisen Durek-rakas on ollut Egyptin Faarao
Entisessä elämässään omien sanojensa mukaan. Mitä psykedeelejä nämä oikein vetävät?
Kommentit (88)
Ihan kiva uutinen kaiken tän gaggelin keskellä. Märtha Louisella on varmaan kivaa tuon kanssa. Ugh.
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti psykoosissa tulee noita, että kokee vahvasti olevansa jonkun menneisyyden hahmon reinkarnaatio. Nimimerkillä omakohtaista kokemusta on
Omituista. Miten tuollainen kuvitelma syntyy mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti psykoosissa tulee noita, että kokee vahvasti olevansa jonkun menneisyyden hahmon reinkarnaatio. Nimimerkillä omakohtaista kokemusta on
Kuka sä kuvittelit olevasi? Ihan mielenkiinnosta..
Ja v i t u t on ollut.
Miksi kaikki muistavat aina entisiä elämiä jonain faaraoina ja roomalaisina aatelisina? Miten olisi paskankerääjä Kiinassa tai Intiassa? Meinaan todennäköisyys olisi sen puolella.
Valehtelee - minä olin, eikä sitä siellä kuunaan nähty ):
Miksi kaikki on ollut faaraoita tai kuningattaria? Miksei pelto-orjia, häränajajia, pyykkimuijia, puuseppiä tai vastaavia, joita on on ollut miljardeja?
Mitähän höpöheinää ne yhdessä polttelee? Siinä on vakka löytänyt kantensa.
Aika hyvä, noinkin siis keski-ikäisen rakkaudenkipeän naisen huijaaminen onnistuu. Tuo on vaikeampi tarkistaa kuin tuntemattoman lentoyhtiön lentäjä tai kuuluisa sydänkirurgi :D
Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä.
On siis ollut todennäköisesti sukurutsan tuottama, perinnöllisten sairauksien vaivaama tyyppi, joka on pannut siskojaan. Siinäpä ylpeilemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä kuvittelit olevasi? Ihan mielenkiinnosta..
Ohis. Mun tuttava luuli aikoinaan olevansa Jeesus ja joutui Pitkäänniemeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki on ollut faaraoita tai kuningattaria? Miksei pelto-orjia, häränajajia, pyykkimuijia, puuseppiä tai vastaavia, joita on on ollut miljardeja?
Sama ajatus tuli myös. Aina jotain tsaareja tai muita merkkihenkilöitä. Miksei vaikka 70-luvulla kolarissa kuollut tehdastyöläinen.
Melkoinen hupiukkeli tuo rullah. uuli.
Vierailija kirjoitti:
Ja v i t u t on ollut.
Miksi kaikki muistavat aina entisiä elämiä jonain faaraoina ja roomalaisina aatelisina? Miten olisi paskankerääjä Kiinassa tai Intiassa? Meinaan todennäköisyys olisi sen puolella.
Mä olen ollut aivan varmaan taideparsija tsaarinhovissa, joka kerta kun joudun ottamaan neulan käteen ommellen irronneen napin, ajattelen miten olen istunut kurjassa risassa mekossa, kylmällä kivipenkillä, kädet kohmeessa ja rystyset rikki, yrittäen kirjoa jotain upeaa mekon rintamusta kultalangalla ja aidoilla jalokivillä saaden päivässä, 20h, aikaan kolme pistoa, 4h torjun sitten siinä kivipenkillä ja sama taas herättyäni.
Niin paljon siis vihaan ompelua.
Lähdin hakemaan juttua, en vielä löytänyt mutta vastaan tuli juttu jonka otsikossa on sana shamaanirakas :D
Molemmat ovat siis kuninkaallisia. Eipä ihme, että tunsivat jalon verensä kaipaavan toista samanlaista parikseen.
Hullu ku pullosta tullu, mutta niin on Märthakin 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että jos on ollut tavallinen ihminen, on epäonnistunut elämässään. Vain jalot vanhat sielut muistavat edellisen elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei ollut edes miljardiakaan tuolloin.
Minä olin entisessä elämässäni puliukko joka tukehtui makkaraan Helsingin kauppatorilla. Sitä edellisessä elämässäni olin puliukko joka tukehtui patonkiin Pariisilaisessa porttikongissa.