Nyt on kyllä semmonen fiilis et vois alkaa ryyppää
Kommentit (28)
Mitä ajattelit aukaista?
Jos ei säästössä, niin olutta lonkeroa tai siideriä saa vielä kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tästä tulee onnellista aikaa ja kaikki muuttuu hyväksi. Mut vitut. EDELLEEN SAMA MENO JATKUU. Kukaan ei arvosta, ei kuuntele miltä musta tuntuu vaan kaikki keskittyy VAAN ARVOSTELEMAAN JOKA IKISTÄ RATKAISUA MITÄ TEEN.
MÄ EN NIIN KAUAN KENENKÄÄN ETEEN YHTÄÄN MITÄÄN JOS MINUA EI ARVOSTETA EI OLLA KIITOLLISIA KUINKA KAUAN OLEN OLLUT SELVINPÄIN JNE. MIKÄÄN EI MUUTU JOS SAMA ASENNE JATKUU.
SE MITÄ TEIN OLI NÄHTÄVÄSTI TEILLE TÄYSIN TURHAA!
Jospa teit sen itsellesi ja seuraamukset on vasta tulossa. Ei kai mikään taikaiskusta muutu. Tuohan on vasta ensimmäinen askel. Tosin se on askelmissa korkein.
Se on jännä juttu, että LÄHEISET TOIVOO JA HALUAA ETTÄ MUUTUN. MUTTA MITÄ NE TEKEE? ARVOSTELLAAN JA ITKETÄÄN JOKA ASIASTA. IHAN JOKA VI TU N ASIASTA. KOHDELLAAN SITÄ IHMISTÄ TUNTEETTOMANA ROBOTTINA.
Vierailija kirjoitti:
AHAA, NO EI SIINÄ SITTEN VOI MUUTA TEHDÄ KUIN RYYPÄTÄ!
JOO VEDÄN KUNNON KÄNNIT JA MENEN JUNARADALLE. SAAPAHAN TYTTÖ KAIVATA RAUHASSA!!!!
Mulla on kaikenlaista murhetta ollut pienellä aikaa: äidin kuolema, isän uusi avioliitto, kahden rakkaan lemmikin kuolema, avioero, rakkaan kotini myynti ja muutto, lapsen kroonisen sairauden diagnoosi jne, mutta eipä tunnu edelleenkään hyvältä idealta alkaa kiskoa itteäni viinalla alas vessasta.
Eihän se auttaisi yhtään mitään. Pään selvitessä olis haaskannut läjän rahaa ja paska olo, entistäkin paskempi.
Juopot juo. Muut ei juo. Juoppoja on 10% väestöstä. Raittiita 90%. Toiset kestää elämää ja toiset taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kiellä. Se on oma valintasi. Toki voit juoda aivosi pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikenlaista murhetta ollut pienellä aikaa: äidin kuolema, isän uusi avioliitto, kahden rakkaan lemmikin kuolema, avioero, rakkaan kotini myynti ja muutto, lapsen kroonisen sairauden diagnoosi jne, mutta eipä tunnu edelleenkään hyvältä idealta alkaa kiskoa itteäni viinalla alas vessasta.
Eihän se auttaisi yhtään mitään. Pään selvitessä olis haaskannut läjän rahaa ja paska olo, entistäkin paskempi.
Yksi kysymys. Onko ryyppääminen jotenkin ratkaisseet ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOO VEDÄN KUNNON KÄNNIT JA MENEN JUNARADALLE. SAAPAHAN TYTTÖ KAIVATA RAUHASSA!!!!
Sen raivaa palomiehet. Tyttö ei näe mitään.
Mun kaverin veli meni junan alle. Turha juttu. Menetti vaan henkensä.
Voitko hakeutua vaikka Minnesota-hoitoon? Eivät läheiset ole perillä siitä, mitä tarvitset vaan lääkärit.
Mä luulin että tästä tulee onnellista aikaa ja kaikki muuttuu hyväksi. Mut vitut. EDELLEEN SAMA MENO JATKUU. Kukaan ei arvosta, ei kuuntele miltä musta tuntuu vaan kaikki keskittyy VAAN ARVOSTELEMAAN JOKA IKISTÄ RATKAISUA MITÄ TEEN.
MÄ EN NIIN KAUAN KENENKÄÄN ETEEN YHTÄÄN MITÄÄN JOS MINUA EI ARVOSTETA EI OLLA KIITOLLISIA KUINKA KAUAN OLEN OLLUT SELVINPÄIN JNE. MIKÄÄN EI MUUTU JOS SAMA ASENNE JATKUU.
SE MITÄ TEIN OLI NÄHTÄVÄSTI TEILLE TÄYSIN TURHAA!