Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko nämä jotenkin tyhmiä, jotka eivät noudata koronaohjeita?

Vierailija
28.03.2020 |

Omassa tuttavapiirissäni tällaisilla näyttäisi olevan maksimissaan toisen asteen koulutus ja monet ovat kotiäitejä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en sairastu kuitenkaan, ja vaikka sairastuisin niin voi voi.

Eli tyhmä. Ei näe nokkaansa pitemmälle.

Sitten kauhea huuto, miksei sitä ja tätä ja miksi pitää loisia ruokkia ja kääk. No kun ei ole varaa, koska sinä mokailit ja tauti levisi ja talous kaatui.

Itse sä et nää pidemmälle kuin pelkän pinnan mun kommentista. Mun ei tarvi ruokkia ketään :)

Vierailija
22/23 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakko mun on ollut kaupassa käydä, kun yksin asun. Ja joo, tuli ulkomailta vajaa 2 viikkoa sitten.

Olet itsekäs ja ajattelematon. Kaupasta voi tilata ruokaa kotiin ja samoin ravintoloista. Lisäksi tässä tilanteessa jos et ole täysin sosiaalisesti kyvytön saisit varmasti jonkun tutun käymään kaupassa puolestasi.

Pakko ottaa nyt kantaa tähän mitä kaikki hokee: EI MEIDÄN KAUPASTA VOI TILATA KOTIIN!!!! Ei edes tilata etua ja vain noutaa. Ja kylällä on tasan 2 kauppaa eikä kumpikaan moista tarjoa. Joten kyllä se maitopurkki pitää sisältä asti hakea. 😒

No sitten sinä kysyt kauppiailta perustelut, miksei voi ja mitä asialle on tehty. Seuraavaksi viet asian kunnanvaltuutetuille ja kyselet viranhaltijoilta, missä mennään.

Eihän tässä ole mitään järkeä, ei tietenkään mikään muutu jos te ette osaa lainkaan viedä asiaanne eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en sairastu kuitenkaan, ja vaikka sairastuisin niin voi voi.

Eli tyhmä. Ei näe nokkaansa pitemmälle.

Sitten kauhea huuto, miksei sitä ja tätä ja miksi pitää loisia ruokkia ja kääk. No kun ei ole varaa, koska sinä mokailit ja tauti levisi ja talous kaatui.

Itse sä et nää pidemmälle kuin pelkän pinnan mun kommentista. Mun ei tarvi ruokkia ketään :)

Ei niin. Älä ruoki itseäsikään. :)

Jos satut kuolemaan seurauksena nälkään, niin voi voi.