Työssäkäynnissä ei ole nyt järkeä!
Liikkeellä on tappava virus ja osa ihmisistä joutuu käymään normaalisti töissä ja viemään lapset hoitoon. Itse aloin panikoitua tänään kun olen seurannut mediaa. Mitä järkeä on käydä töissä vaikka se olisi tärkeää työtä jos vaakakupissa on oma terveys? Ei ole ketään kenen kanssa näistä voisin puhua, olen eristäytynyt jo kuukausi sitten koronan takia. Nyt alkaa tuntua että tämä riitti kiitos ja irtisanoudun työstäni ja saan lapseni turvaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni lapsi on kuollut koronaan tai päätynyt tehohoitoon? Suomessa on perheitä, joissa on jollakin aikuisilla testattu korona ka lapsilla ei ollut pahoja oireia. Miksi te pelkäätte lastenne puolesta, kun suurempi riski on aikuisen sairastuminen?
Kyllä.
Sairastunut aikuinen ei ehkä pysty hoitamaan lastaan.
Niin mitä sä oikein kysyit?
Tätä se hysteria saa aikaan. Terveen ihmisen todennäköisyys kuolla koronaan on pienempi kuin 1/1000000
Me terveydenhuollossa menemme kuitenkin töihin, ja koemme siinä olevan paljonkin järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se hysteria saa aikaan. Terveen ihmisen todennäköisyys kuolla koronaan on pienempi kuin 1/1000000
Osaisitko laskea, kuinka pian meitä kuolee enemmän kuin koronaan, jos kukaan ei tee töitä? Varmaankin suurin osa kuolee aiemmin kuin nälkään. Jeejee kaikki kotiin!
Joskus toivon (vaikka en sitä oikeasti haluaisikaan) että moni saisi koronan jotta ymmärtäisi sen jälkeen
ENEMMÄN.
Vierailija kirjoitti:
Me terveydenhuollossa menemme kuitenkin töihin, ja koemme siinä olevan paljonkin järkeä.
Kiitos sinulle! Minä menen töihin, että ihmiset saa rahaa kotona oloon. Jännä, että töissä ei yhtään palstakoronahullun tapaistakaan tullut vielä vastaan. Enkä tunne ketään muutakaan korona panikoi jää. Montakohan hysteerikkoa koko Suomessa on? 10?
Vierailija kirjoitti:
Joskus toivon (vaikka en sitä oikeasti haluaisikaan) että moni saisi koronan jotta ymmärtäisi sen jälkeen
ENEMMÄN.
Miten heikkolahjaiset koronasta saavat lisää ymmärrystä? Oletko itse kokenut sen?
Jos irtisanoudun, tulee 3 kk karenssi, rahat juuri riittäis siihen, mutta kaikki säästöt menisi. Ja mitä
Sitten kun ansiosidonnainen loppuisi? Ja voinhan saada jonkun muunkin tappavan taudin tai ajaa autokolarin. Eihän tässä nyt voi aktiivisesti alkaa pelkäämään. Käyn töissä, mutta muun ajan olen kotona ja noudatan kaikkia ohjeita.
"Työssäkäynnissä ei ole nyt järkeä!"
Liekö myöhemminkään kun suurin osa jengistä on työttöminä, mikä lienee työssäkäyvien veroprosentti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENEMMÄN.
Miten heikkolahjaiset koronasta saavat lisää ymmärrystä? Oletko itse kokenut sen?
Sairastin sen. Kyllä sen tuntee. Sain aika täydet pisteen Helsingin yo: lta ja valmistuinkin aika nopeasti vaikka oli yh ja kävin töissä.
En ymmärrä mitä puhutaan heikkolahjaisuudesta tai menestyjistä.
En tiedä mikä minä olen.
Humanoidi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tunne ketään muutakaan korona panikoi jää.
Mitä sanoit?
Rölleillä pittää kiirusta kun tulee sutta ja sekundaa..
Totta kai pitää käydä töissä, että voi maksaa veroja millä kaikkien poliitikkojen, puolueiden, sosiaalitoimen asiakkaiden yms muiden loisten eläminen pitää kustantaa. Mitä siitäkin tulisi jos et menisi töihin ja maksaisi veroja. Näiltä muilta jäisi viinat ja makkarat ostamatta. Mene siis töihin "yhteiskunnan" hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tunne ketään muutakaan korona panikoi jää.
Mitä sanoit?
Sori 🙈 Eli toi loppu meni ihan oudoksi, piti olla koronapanikoijaa...
Itseäni henkilökohtaisesti ärsyttää hoitoalan kohtuuttomuus. Vuosia ala on ajettu alas ja olosuhteet ja palkkaus huonot. Nyt sit pitää taas venyä ja jaksaa. Muutenkin jo uupunut. Työn takia en myöskään haluais koronaa. En ole niin terve että selviäminen ois taattu. Pitäisi olla joku reilu järjestelmä palkita ja suojata näiden raskaiden töiden tekijät. Sen sijaan mediakin täynnä etätöitä ja mökkiläisten suojaamista niinkuin ne olisivat se oikea toiminta ja todellisuus.
Virus ei tapa kaikkia sairastuneita. Uskokaa jo älkää ruokkia paniikkia!
Haluat kuitenkin että kun sinä tai lapsesi sairastutte koronaan, että sairaalassa olisi joku töissä kuitenkin kun sinne päädyt??
Usko tulevaisuuteen on mennyt monelta. Fiksuillakin. Kun turpaan tulee kaikkialta niin mitä on syy enää elää. Se on surullista kun näkee tyhmyyden valloittavan maailman.
Onnea taviksille jotka eivät kestäneet fiksumpia. Onneksi voi kuolla näkemättä tätä.
Kuinka moni lapsi on kuollut koronaan tai päätynyt tehohoitoon? Suomessa on perheitä, joissa on jollakin aikuisilla testattu korona ka lapsilla ei ollut pahoja oireia. Miksi te pelkäätte lastenne puolesta, kun suurempi riski on aikuisen sairastuminen?