Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääministeri laittoi Presidentti Niinistön ojennukseen, ja kehoitti Presidenttiä hoitamaan omat tehtävänsä

Vierailija
28.03.2020 |

Olihan siinä Vanhanenkin mukana.

Marin toimi ainoalla oikealla tavalla Niinistön ehdotukseen. Hallitus johtaa tätä maata, ei Presidentti.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin huomattava, että Niinistö on armeijan ylipäällikkö ja ulkopolitiikassa sen toisen lautasen omistava. Ei siis mikään pilipalihenkilö. Lisäksi hänellä on vaaleissakin yksi ääni noin 4.5 miljoonasta äänestä. Se ääni on yhtä arvokas kuin Sannan ääni. Hänet on kansa valinnut tehtäväänsä, toisin kuin Sannan. Ainakaan minulla ei ollut sananvaltaa, kun Sanna valittiin eduskuntaan Pirkanmaalta. Ja eikös Niinistö nimittänyt Sannan pääministerin tehtävään ilman mitään kansan äänestystä, joten jonkinlainen nokkimisjärjestys kai sekin on?

Sauli yhdistää kansan, Sanna erottaa kansalaiset toisistaan. Siinä on se ero.

Vierailija
22/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Marinin ratkaisun nuorena pääministerinä, mutta signaali on hieman pelottava tulevia kenties vakavampiakun kriisejä ajatellen. Ei pitäisi uskoa omaan ylivoimaisuutensa vaan koota oikeasti asiantunteva ryhmä hoitamaan asiaa. Esimerkiksi tämä huomtovarmuusvarastojen avaaminen ennen kuun kriisi on edes alkanut on hyvin negatiivinen signaali suomen tekemästä ”valmistelusta”. Toivottavasti ”varautumista” ei ole tehty enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö on vahva ja osaava johtaja, Marin ei. Olen varma, että Sanna saa opetuksen tästä. Niinistö ei ole yhtään niin leppoisa mitä antaa ymmärtää.

No en mä kyllä Niinistöstä ole ikinä lepposaa vaikutelmaa saanut:D Rento kun rautakanki.

Vierailija
24/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei ole tehnyt mitään muuta kuin viivyttänyt ihan kaikkea!

Vierailija
25/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näin. Maata kuuluu johtaa demokraattisesti valittu eduskunta ja sen nimittämä hallitus, eivät mitkään epämääräiset nyrkit.

Tuo hallitus EI ole demokraattisesti valittu.

Vierailija
26/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näin. Maata kuuluu johtaa demokraattisesti valittu eduskunta ja sen nimittämä hallitus, eivät mitkään epämääräiset nyrkit.

Tuo hallitus EI ole demokraattisesti valittu.

Ei olekaan. Sauli on.

Vierailija
27/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistö alkaa olla melko seniili. Sen jutut on aina ihan vanhusten horinoita, vaikka omassa suvussa tuonikäiset vielä osaavat itsekin ajatella eivätkä ole aina alentuvasti torumassa kaikkia väärinajattelijoita. Kyllä tolkun ihminen ymmärtää, että asioista voi olla monta mieltä eikä oma mielipide aina ole paras.

Sale ei ole tolkun ihminen. Tolkun ihminen EI hyväksy raiskausta ikinä.

Tämä! Ilmankos Jenni on aina niin nuupahtaneen oloinen. Tosin taitaa Salen ikä jo rauhoittaa.

Vierailija
28/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö on vahva ja osaava johtaja, Marin ei. Olen varma, että Sanna saa opetuksen tästä. Niinistö ei ole yhtään niin leppoisa mitä antaa ymmärtää.

Tuntuu hyvältä että Marin torppasi Niinistön ehdotuksen. Niinistö aivan selvästi koitti ajaa Marinin ohi kiertoteitse isompaan rooliin.

Marin löi nyrkkiä pöytään ja ajoi Niinistön taikaisin  Mäntyniemeen. 

Vierailija
29/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin huomattava, että Niinistö on armeijan ylipäällikkö ja ulkopolitiikassa sen toisen lautasen omistava. Ei siis mikään pilipalihenkilö. Lisäksi hänellä on vaaleissakin yksi ääni noin 4.5 miljoonasta äänestä. Se ääni on yhtä arvokas kuin Sannan ääni. Hänet on kansa valinnut tehtäväänsä, toisin kuin Sannan. Ainakaan minulla ei ollut sananvaltaa, kun Sanna valittiin eduskuntaan Pirkanmaalta. Ja eikös Niinistö nimittänyt Sannan pääministerin tehtävään ilman mitään kansan äänestystä, joten jonkinlainen nokkimisjärjestys kai sekin on?

Sauli yhdistää kansan, Sanna erottaa kansalaiset toisistaan. Siinä on se ero.

Kansa valitsi Niinistön hoitamaan PRESIDENTIN tehtäviä. Ei mitään muuta!

Vierailija
30/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että Marin puolustaa parlamentarismia. Presidentti pysyköön perustuslain määrittämässä roolissaan.

Marin puolusti parlamentarismia ja Niinistö suomalaisten henkiä. Itse valitsen Niinistön kannan. Hallituksen pykälähidastelu maksaa meille ylimääräisiä kuolleita lähitulevaisuudessa. Kannattaa pitää focus pallossa ja hioa pykäliä sitten taas kun on aikaa siihen.

Vierailija
31/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Marinin ratkaisun nuorena pääministerinä, mutta signaali on hieman pelottava tulevia kenties vakavampiakun kriisejä ajatellen. Ei pitäisi uskoa omaan ylivoimaisuutensa vaan koota oikeasti asiantunteva ryhmä hoitamaan asiaa. Esimerkiksi tämä huomtovarmuusvarastojen avaaminen ennen kuun kriisi on edes alkanut on hyvin negatiivinen signaali suomen tekemästä ”valmistelusta”. Toivottavasti ”varautumista” ei ole tehty enempää.

Neuvostoliittolainen, munaat koko ajan itsesi. Et osaa suomea.

Vaikka kirjoittaisit seuraavalla kerralla kaikki sanat oikein, et silti osaa suomea.

Vierailija
32/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset luotamme Sauli Niinistöön. Tiedoksi hapankaalibalalaika kansalaisillekin.

Vierailija
33/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme kun Niinistö puuttui. Miten huonosti hallitus ja vastuuministerit hoitivat esim. ulkomailta tulijoiden karanteenitkin. Ei hoidettu mitenkään. Vasta nyt kun suurin osa oli jo tullut kotimaahan herättiin toimimaan.

Kyseltäessa miksi ei ole hoidettu, alkoi pallottelu ettei ole minun eikä minun tehtävä ja pompottelua ehti jatkua päiviä. Kukaan hallituksesta ei ottanut fiksusti vastuuta ja todennut että jäi vain huomiotta, joten anteeksi.

Vierailija
34/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä että Marin torppasi Niinistön ehdotuksen. Niinistö aivan selvästi koitti ajaa Marinin ohi kiertoteitse isompaan rooliin.

Marin löi nyrkkiä pöytään ja ajoi Niinistön taikaisin  Mäntyniemeen. 

Taas kirjoitit väärin.

Vierailija
35/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on karanteeni iässä. Näyttäköön mallia seniori kansalaisiile.

Vierailija
36/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun herkkähipiäiset pikkutylleröt pääsee valtaan, kaikki menee päin helevettiä. Katsotaan kauanko Mariinin likalla kestää pää ennen kuin tulee hermoromahdus.

Vierailija
37/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on tunnetusti pitkävihainen. Tästä jäi varmasti hampaankoloon ja asiasta kuullaan vielä.

Vierailija
38/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, kun suurta suosiota nauttinut presidentti alkaa vanhuuhdenöperöyttään sekaantua päivän- ja puoluepolitiikkaan noin härskisti politikoimalla. Ilmeisesti alkaa käydä aika pitkäksi kun ei pääsekään reissuun ja kättelemään suuria maailman johtajia jatkuvasti. 

Vanhuus ei tee kestään höperöä, ei edes muistisairaus. Niinistöllä ei kumpaakaan. Politikoi? Kyllä se oli Marin joka tässä politikoi, Niinistö oli huolissaan kansasta.

Vierailija
39/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se hallitus johtaa ja paskasti johtaakin.

Vierailija
40/136 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sellaisia vasuritrolleja taas täällä että huhhuh. Hyvät koronat vain teille. Antaa nyt tyttöjen leikkiä kuningattaria muutama kuukausi. Se nimittäin ei tule toistumaan se on ihan varma asia.

Vasureitako nuo Niinistöä moittivat ovat? Jaa. Itse olen vasemmistolainen, ja erittäin vahvasti Niinistön kannalla tässä asiassa.