Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
621/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
622/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa pieuruverkkareissa.

#kaljamahasetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IMinä (25) käytän, äitini (55) käyttää, mummoni( 85) käyttää, työpaikallani naiset käyttää, kaverini käyttää lista goes on. On ne jotenkin sit vissiin naisista kivoja.

Miesten logiikalla sun mummoskin esittelee pakaroitaan vaan miehille ja siksi käyttää trikoita.

Miesten logiikalla tuo puhuu paskaa ja luultavasti sä kirjoitit molemmat viestit

Jep, muuthan täällä ei koskaan kirjoita useampaa viestiä ja vastaile itselleen..

On se vähän noloa kompata itseään minuutin sisällä

Moni sitä täällä tekee. Tässäkin ketjussa huomaa.

Ei tee siitä yhtään vähemmän noloa

Vierailija
625/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.

Saattaisi alkaa olla jos nakisit videon pyllystasi kun kavelet kaupassa. Kankut viuhtoo edestakaisin ja se ei kylla ole mikaan ylentava naky.

Intiimialueiden salakuvaaminen on rikos. Se on epäeettistä.

Mitä jos antaisit muiden olla rauhassa?

Vierailija
626/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IMinä (25) käytän, äitini (55) käyttää, mummoni( 85) käyttää, työpaikallani naiset käyttää, kaverini käyttää lista goes on. On ne jotenkin sit vissiin naisista kivoja.

Miesten logiikalla sun mummoskin esittelee pakaroitaan vaan miehille ja siksi käyttää trikoita.

Miesten logiikalla tuo puhuu paskaa ja luultavasti sä kirjoitit molemmat viestit

Jep, muuthan täällä ei koskaan kirjoita useampaa viestiä ja vastaile itselleen..

On se vähän noloa kompata itseään minuutin sisällä

Moni sitä täällä tekee. Tässäkin ketjussa huomaa.

Ei tee siitä yhtään vähemmän noloa

En minä tuota kommenttia laittanutkaan vaan kerroin sinulle että jos hoksottimia löytyy, noloja ja itselle vastattuja kommentteja löytyy ketju pullollaan.

Vierailija
627/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä av-mamma luulee näyttävänsä: https://www.peopleofwalmart.com/legs-for-days-2/

Miltä av-mamma näyttää: https://www.peopleofwalmart.com/tuckin-em-in/

Vierailija
628/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä melkein laatta lentää, kun kaupan kassalla näkee valtavan ahterin joka tutisee beigen värisissä trikoissa ja yläosana lyhyt huppari. Kannattaa vilkaista perää peilistä ennen kauppaan lähtöä. Tosiaan tuntuu, että ei ole ihmisillä enää tolkkua tallella.

Vierailija
629/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.

Saattaisi alkaa olla jos nakisit videon pyllystasi kun kavelet kaupassa. Kankut viuhtoo edestakaisin ja se ei kylla ole mikaan ylentava naky.

Samoin sitä omaa takamustaan harvemmin näkee, kun kumartuu ottamaan jotain alahyllyltä. Muille näky on kuin jostain eroottisesta näytöksestä.

Niin varmaan jos tuijottaa toisia ihmisiä epäkohteliaasti kaupassa.

Jos muinoin perseen näyttäminen muille oli epäkohteliasta. Nyt sen näkeminen näyttää olevan se epäkohtelias osuus.

On se aika epäkohteliasta tuijottaa ihmisiä. Ja hyvä huomio tuo ”ennen muinoin”, moni ei näytä täällä tajuavan että eletään nykyaikaa eikä ”ennen muinoin”.

Vierailija
630/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata ketä tahansa.

Miten et kehtaa olla kuvassa, mutta kehtaat liikkua sen näköisenä?

RÄPS ja sä oot netissä. Halusit tai et.

Vierailija
631/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kirjoittaja mitään sanonut kuvaavansa. Sen sijaan sanoi, että jos trikoopelle näkisi takapuolensa videolta, voisi tulla toisiin ajatuksiin.

Miksi muuten trikoopellet eivät anna muiden olla rauhassa, vaan tunkevat hyllyvän hanurinsa ihmisten ilmoille?

Vierailija
632/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö tässä?

https://www.peopleofwalmart.com/what-what-double-butt/

Vierailija
633/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä te näytätte: beigeä ja niin kaunista

https://www.peopleofwalmart.com/skin-tight-3/

Vierailija
634/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummi_65 kirjoitti:

Kyllä siinä melkein laatta lentää, kun kaupan kassalla näkee valtavan ahterin joka tutisee beigen värisissä trikoissa ja yläosana lyhyt huppari. Kannattaa vilkaista perää peilistä ennen kauppaan lähtöä. Tosiaan tuntuu, että ei ole ihmisillä enää tolkkua tallella.

?? https://www.peopleofwalmart.com/skin-tight-3/

Vierailija
635/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkhat päälle vaan eiks ni. Jossei kiinnosta, älä kyylää. Puhko vaikka silmäs niin ongelma on ratkaistu

Vierailija
636/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain nuorison uutta huonoa muotia Suomessa? Huonoa pukeutumista kuljeskella treenitrikoissa julkisilla paikoilla. Ymmärrän kyllä treeneihin menomatkat ja lähikaupoissa piipahtelut. Mutta keskellä kaupunkia ei ole mukava näky jos muhkurainen takapuoli hyllyy housuissa tai etupuolen genitaalialueet hirttävät kangasta sisään. 

Olin itse nuori 1990-luvulla, ei olisi tullut mielenkään esitellä takapuolen löysyyksiä ja paisunutta mahaa julkisilla paikoilla. Vaikka minä ja kaveripiirini ja muutkin olitiin ihan normaalipainoisia. 

Näin kyllä viime kesänä Kotkassa muutamia todella kauniita ja hyvävartaloisiakin nuoria naisia aivan kireissä trikoissa terasseilla. Yksi oli poikaystävänsä kanssa, kenen katseita hän keräsi?Trikoohousut oli suorastaan kiskottu ylöspäin."Kaikan näkemisestä" tuli jotenkin vaivaantunut olo, pidin häntä jotenkin automaattisesti ei tyhmänä mutta vähän koulutettuna. Seksikkäitä vaatteita, missä on hyvän maun raja on olemassa. 

Vierailija
637/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
638/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on tosi mukavat jalassa

Vierailija
639/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam! Just oikean kokoiset, aivan kuten av-mammalla

https://www.peopleofwalmart.com/wave-the-flag/

Vierailija
640/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huosut kiristää löysät alueet kasaan ja nainen on silloin tyytyväisempi itseensä. Tiiän et ei ne kaikkea korjaa mutta hieman.