Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
281/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on mun kotihousut ja jos poikkean nopeasti lähikaupassa niin en jaksa vaihtaa pöksyjä sen takia.

Oletpas laiska. Jos en ole pelkissä boksereissa, niin minulla on aina farkut jalassa sekä kotona että ulkona, mutta olenkin mies. Naisen pitää jaksaa nähdä vähän vaivaa pukeutumisessa.

Vierailija
282/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpyllyset ja hoikat naiset saisikin käyttää trikoita mutta oon nähnyt sellasia keski ikäisiä lylleröitä jotka saisi pysyä kotonaan 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ”mieshi”? Palstaileva mieshiisi?

Vierailija
284/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% naisista on armottomia läskejä joille ei pitäisi edes valmistaa leggins kokoja.

Vierailija
285/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen ymmärtäisi että se on typo.

Palstanarttu ei sitä tajua joten se pitää manspleinata.

Vierailija
286/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava askel tässä kehityksessä  lienee käydä kaupassa enää pelkät sukkikset jalassa...

Vierailija
287/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava askel tässä kehityksessä  lienee käydä kaupassa enää pelkät sukkikset jalassa...

Se on jo nähty. Ei ollut edes pikkareita jalassa vaan puska pyrki 10den sukkisten läpi.

Vierailija
288/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen ymmärtäisi että se on typo.

Palstanarttu ei sitä tajua joten se pitää manspleinata.

Laita pilkku ennen että-sanaa. Vaikutat fiksummalta.

Vierailija
289/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mite olis burga. Meinaan ommella itsellen ja viidelle sisarelleni punaiset.

Vierailija
290/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70% naisista on armottomia läskejä joille ei pitäisi edes valmistaa leggins kokoja.

Nehän venyy ja venyyyyyyy.... lähes äärettömästi.

Vierailija
291/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mite olis burga. Meinaan ommella itsellen ja viidelle sisarelleni punaiset.

Miten olis suhteellisuudentaju ja tavalliset vaatteet. Sellaiset normaaliin arkikäyttöön tarkoitetut, ei jumppavaatteet.

Vierailija
292/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllä on vastuu käyttäytymisestään yhteisössä. Kyse ei ole siitä, että jokainen katsokoot vain mieleistään kohdetta. Itsensä paljastelu tietyissä tilanteissa on jopa rikos, eikä siinäkään vastuuta sysätä katsojalle.

Vierailija
293/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.

Aiheutat muile ongelmia: miehillä/lepakoilla alkaa väpättää, mua alkaa oksettaa, mentävä pois kaupasta jne. Estetiikka ennen kaikkea tässä paskassa maailmassa!

Vierailija
294/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän aina legginsejä, koska haluan että mulla on mukava olla myös vaatteet päällä.... eikös ne nyt ole sitte tätä trikoo- osastoa. Eli muiden kiusaksi en niitä pue. Käytän yleensä niiden kaa pitkiä paitoja, mut en häpeå jos joskus lyhyempikin on päällä. Jos mun pylly häiritsee ni älä kato!

Vierailija
295/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä näkyy jokainen muhkura. Yök, itse en käyttäisi.

Mitä siitä? Selluliitti ja muut muhkurat on ihan luonnollinen asia, joten miksi hävetä. Älä kattele niin tiiviisti muiden perseitä jos häiritsee ;)

Käyttäkää kaikki just niin mukavia vaatteita kuin haluatte! Kaikilla on siihen oikeus vartalotyypistä riippumatta.

Vierailija
296/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teen paidan jossa on kyrvän kuva, onko se dickpicin jakamista vasten katsojan tahtoa?

Miten se eroaa legginsseistä?

Vierailija
297/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä näkyy jokainen muhkura. Yök, itse en käyttäisi.

Mitä siitä? Selluliitti ja muut muhkurat on ihan luonnollinen asia, joten miksi hävetä. Älä kattele niin tiiviisti muiden perseitä jos häiritsee ;)

Käyttäkää kaikki just niin mukavia vaatteita kuin haluatte! Kaikilla on siihen oikeus vartalotyypistä riippumatta.

Paitsi ettei ole. Yhteiskunnassa on yhteisesti sovitut siveellisyyskriteerit joita te pampaleet nyt venytätte ja yleensä myös rikotte.

Vierailija
298/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerän näköstä on, kuin olisi pyjamassa.

Eikö pyjamassakaan saa käydä kaupassa?

Vierailija
299/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten naiset valittavat kesällä paidattomista miehistä terasseilla ja kadulla, vaikka itseltään erottuvat selvästi häpärit ja peräpukamat.

Vierailija
300/847 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lopeta åpyllyni tuijottaminen, niin ei näy sinunkaan silmiisi. Kaupassa on tarkoitus tiirailla tavaroita, laittaa ne ostokärryihin ja mennä kassalle eikä kulkea tuijottamassa muita ihmisiä. Pidän trikoita, koska ne tuntuvat mukavilta päällä ja ne jalassa on muakavampi ajaa autoa kuin esim. farkut jalassa.

Mikä on selityksesi lyhyelle paidalle tai takille?

Miksi kenenkään pitäisi selittää pukeutumistaan sinulle tai kenellekään?

No itsehän juuri selitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän